Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és mikor teszitek föl? vagy már fönt van?
rezó 35400 Carbon dob 18000 Ft
egyébként legalább háromszor könnyebb a gyárinál.
jólvan azt nem néztem meg hogy odavan téve majd írok ha leszel mert lenne egykét kérdésem
Persze, ott van az adatlapomon l.csaba91@freemail.hu
jolvan akkor az tök mind1 engem hidegen hagy
flvehetnélek msn re? megadnád a címed? nehogy azon vegyél fel ami az adatlapomon van mert azon nem igen vagyok
Ez power jet, nem szelep
A 2ütemű motornak alacsony fordulaton szüksége van egy bizonyos folytásra, amit a power szelep old meg, elzárja a kiáramló kipufogó füst útját, és alul sokkal nyomatékősabb a motor! Eddig 1 50es motorban láttam, de az pályamotor volt, a karbinak nincs köze hozzá, 50esekbe nem raknak!
ha jol tom a te 25 ösödben is van:D
honnan tudjam:D én nem értek hozzá kérdezz valaki mást
és ű
akkor jobban gyorsul?
asszem 50 esbe olyan tuning karbit lehet venni ami valami poweros vagy mi a fene valami ilysmiről halottam már
mire használhato a power szelep?és 50 esbe lehet tenni vag ynincs tul sok értelmeeeeeeeee?
az okés hogy mindkettöt szegecsesre nekiesek és leis van végva de honnan hajtogatok rá olyan szép kis lapocskát ami beis takarja? ugyse tok ilyet csinálni szal szerintem az lesz hogy a csőhöz közelebb esö részt vágjuk majd le ot jól kitömjük utána meg valahogy visszahegesztjük csak aztnem tom még hogy hogyan
Hát figyelj, én szerintem mind2őt megcsinálnám, mert csunya, hogy az egyik oldala szegecses, a másik meg nem! Az a rész, ami összeér az alsó dobbal, az azért lenne szerencsésebb, mert az közelebb van a nagy zajhoz, és jobban fogna a hangon, ha ott tömnéd ki, illetve talán az annyira nem látszana! De te tudod, ez csak egy felvetés, biztos van más megoldás, de én ezt csinálnám!
jah az uj rs en szegecses de akkor a végét vagy az elejét vágjam le?
mert a 125 ösösn a vége szegecses vagy lehet eleje is azt még nem néztem
Hát ezt így nagyon nem lehet megoldani, a csövön amúgy se tudnál mit belerakni, mert a perforált cső nem engedné ki a dobba az anyagot! Szét kell vágni, és szegecsesre megcsinálni, mint az új RSen! Vagy esztergályoshoz elviszed, az megmondja, hogy mit lehet vele kezdeni!
aza kemény:P én talán megyek fokozatosan fel najo ha eljutok 400 ig az után jöhet 750 gixer
:P
nem olyan halál az neaggódj:Dén max 660 as xt vel mentem hát az valami kegyetlen alig birtam kapaszkodni majdnem lehagyot a motor:D
mert a dobon csak akkora juk van amekkora acső szal ott nem igen fogok bedugni semmitse
magyarul akkor ott vágjam szét? és ha szétvágom akkor ezt utána mivel birom visszaheggeszteni? mert ugye nem vasból van a dob
végülis csak 950 ccm külömbség mi az pik pakk hozá szokok ahoz is de lehet hogy nagyobat ránt amikor lecsavarom a szarvát:P meg mondjuk 120 fölöt lenne a ketes aszt be venné a hasam:D
Leszokták vágni az elejét, majd vissza szegecselik, vagy heggesztik!
mennyibe került a kipuff?
nem tudom majd jönnek az okosok és megmondják
akko lassan jöhet az 1000 es