Szija! Őszintén mondva nemértem a kérdésedet.. Mindenesetre itt nemazon van a hangsúly, hogy hogy szokás, hanem egyáltalán, ha nagyobb hengerrel, karbival stb.. üzemelteted a motorodat, akkor nyilván erősebb lesz vagy gyorsabb, így nagyobb erőt fejtessz ki a főtengelyre és a csapágyakra is....
Ezért ajánlott a hengerrel együtt a főtengelyt is meg a csapágyait is kicserélni, máskülönben nemlesz hosszú életű motorod.....
Magyarán azt mondod, hogy ha tuningolod a mocit, akkor lekell hogy cseréld a csapágyakat, mert az RS-ben egyébként szar mínőségüek vannak? Mert az SKF is csak egy sima csapágy...
Bemész, és azt mondod ilyen cspágyat szeretnék csak tuningot, ennél erősebbet, csak ugyanebben a méretben, vagy mi? Ahoz hogy jobb és erősebb legyen, a méreten kell változtatni.
Hellosztok!Megkérdeztem és azt mondták h:A dugattyun van egy kopo gyűrű és ez csörög egy picit de aki nem ért hozzá az nem is halja. 1-2000 ft ennek a cseréje de amég erő van a mociba és jól indul nem kell cserélni.
Akkor most mi tévő legyeK?Tényleg 1-2000 ft?Ez mitől csörög?Szét van hajtva?
Válaszokat előre is köszönöm!
Figyelj ez úgy működik, hogy ha veszel egy nagyobb hengert az rs-re, akkor nyilván kicseréled a főtengelyt is meg a főtengelycsapágyakat erősebbekre, strapabírobbakra legalábbis nálunk ez így szokás... (Tod minden tuning hengerhez ajánlanak másik főtengelyt is jobb helyeken)
Nemtudom ti hogy szoktátok...
Nekem is másik henger van rajta, úgyhogy tudom, elhiheted!
de nézelődj itt-- http://shop.unas.hu/shop_art.p...