Figyu egyszerű a dolog...A 2T motorokba a váltóba hajtóműolajat kell önteni, ami ugye nemfogy el csak egy idő után romlik a kenése....A motorolaj a karburátorban keveredik a benzinhez és ezzel biztosítják a dugattyú kenését....
Nekem is apriliám van igaz nem RS de hasonló a motor benne Classic 50.
Na a lényeg delorto karbi van rajta amit sikeresen eltekergettem (azóta nem is megy csak 30-al) esetleg tudna nekem mondani valaki egy karbi beállítás, hogy hogyan kell szakszerűen csinálni? Ja és kéne nekem hozzá egy úszóház tömítés mert sajna szivárog a benzin belőle. Amúgy a történet röviden: kölcsön adtam faternak a motort nálam volt a kocsija(szükség törvényt bont) nyáron simán ment alattam 100kg 70-80 mióta visszaadta azóta f*s az egész nem megy nem ugrik nem húz! Lehet hogy a membrán szakadt átt? Esetleg szar a gyertya? (Terhelés nélkül üresben leforog de néha olyan hangja van mint amikor a sport gépek leszabályoznak szó szerint ledadog magas fordulaton?)Valaki esetleg? Gondoltam megkérdem mielőtt szétszedem darabokra. Légyszi ha van ötlet segítsetek!
bocs bocs de más hogy nem megy lécci segitsetekk!plzzz!télleg!elsö lámpa tegnap vettem bele foglalatot 2 uj izzot és ma ujra szar lehetséges h tul nagy eröségü áram jut az izokra és ki égnek?tegnap még müködött!help me
Olyan viszont lehetséges, hogy a váltót és a motort egy olaj keni, de nincsenek egy térben, hanem csövek által vannak összekötve. Pl a régebbi KTM-blokkoknál a váltó volt egyben a motor olajkészletének tárolója, és csak olajfuratokon át volt a két tér összekapcsolva, még külön szűrője is volt a váltónak. A szárazkarteres motoroknál majdnem ugyanaz a helyzet, csak ott 1 szűrő van, meg még egy külön tartály, vagy lehet a vázban is az olajkészlet. De ettől még mindig csak egyféle olajat használt a motor, ugyanaz a szivattyú is mozgatja az olajat, úgyhogy egyszer a főtengelycsapágynál jár az olaj, egyszer meg a váltó fogaskerekei között.
Azért btorkodtam lentebb beírni, mert rémlett, hogy valami motorrevüben olvastam valami fogalmamsincs milyen motor tesztjénél, hogy "ez még közös olajteres" de én vagyok a hülye, hogy hiszek egy reklámujságnak:)
Örülök, hogy van aki megerősít ebben a "tévhitemben". Valóban, van egy-két régi angol stílusban külön váltóval készített motor, de az Enfielden kívül hirtelen csak egy-két salakmotor-gyártót tudnék említeni.
Megvan a motorom és nagyon jól megy!
Képeket hamarosan rakok fel róla!
Nem hiába mondják, hogy jó motor ez az Aprilia!
Üdv
Nekem is apriliám van igaz nem RS de hasonló a motor benne Classic 50.
Na a lényeg delorto karbi van rajta amit sikeresen eltekergettem (azóta nem is megy csak 30-al) esetleg tudna nekem mondani valaki egy karbi beállítás, hogy hogyan kell szakszerűen csinálni? Ja és kéne nekem hozzá egy úszóház tömítés mert sajna szivárog a benzin belőle. Amúgy a történet röviden: kölcsön adtam faternak a motort nálam volt a kocsija(szükség törvényt bont) nyáron simán ment alattam 100kg 70-80 mióta visszaadta azóta f*s az egész nem megy nem ugrik nem húz! Lehet hogy a membrán szakadt átt? Esetleg szar a gyertya? (Terhelés nélkül üresben leforog de néha olyan hangja van mint amikor a sport gépek leszabályoznak szó szerint ledadog magas fordulaton?)Valaki esetleg? Gondoltam megkérdem mielőtt szétszedem darabokra. Légyszi ha van ötlet segítsetek!
Bocsi hogy ilyen hosszúra sikerült.
link
Remálem mostmár nem szar az oldal
http://www.hasznaltauto.hu/177...
Végre itt a gumi!
De teljesen más mint a régi, majd holnap kipróbálom hogy fatya-e