Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap is mentem vele 17 km és nagyon jó!
Ez nem a 2T motorolaj!Hanem a 4T motorolajról beszéltünk!
Figyu egyszerű a dolog...A 2T motorokba a váltóba hajtóműolajat kell önteni, ami ugye nemfogy el csak egy idő után romlik a kenése....A motorolaj a karburátorban keveredik a benzinhez és ezzel biztosítják a dugattyú kenését....
Nekem is ledadog néha de csak üresben!A gyertyakép őzbarna!
Túl sokat kap azért dadogja le....Nekem is volt ilyen már, de csak fúvokát kellet cserélnem, bár nálad nemhiszem, h az a baj
2003
hanyas évjárat?
Hello valakinek van eladő 80ccm-es hengerszetje?
Hello

Megvan a motorom és nagyon jól megy!
Képeket hamarosan rakok fel róla!
Nem hiába mondják, hogy jó motor ez az Aprilia!

Üdv
Sziasztok!

Nekem is apriliám van igaz nem RS de hasonló a motor benne Classic 50.

Na a lényeg delorto karbi van rajta amit sikeresen eltekergettem (azóta nem is megy csak 30-al) esetleg tudna nekem mondani valaki egy karbi beállítás, hogy hogyan kell szakszerűen csinálni? Ja és kéne nekem hozzá egy úszóház tömítés mert sajna szivárog a benzin belőle. Amúgy a történet röviden: kölcsön adtam faternak a motort nálam volt a kocsija(szükség törvényt bont) nyáron simán ment alattam 100kg 70-80 mióta visszaadta azóta f*s az egész nem megy nem ugrik nem húz! Lehet hogy a membrán szakadt átt? Esetleg szar a gyertya? (Terhelés nélkül üresben leforog de néha olyan hangja van mint amikor a sport gépek leszabályoznak szó szerint ledadog magas fordulaton?)Valaki esetleg? Gondoltam megkérdem mielőtt szétszedem darabokra. Légyszi ha van ötlet segítsetek!

Bocsi hogy ilyen hosszúra sikerült.
Ez a miénk
Nem az enyém eladó
link
Remálem mostmár nem szar az oldal
sajna nem jó a link, egyébént a te motorod eladó? vagy mi lenne ez a link?
ok kösz kösz (végre:D)
Ha a feszültséghatárolód elromlott, akkor lehetséges. Egyszerűen meg kell mérni a feszültséget max fordulaton.
Hát ha fesszabályzó szétment...
Ez a félszáraz karteres, tényleg halottam már ezt a szóösszetételt, bár elég hülyén hangzik... valami vagy száraz vagy nem
bocs bocs de más hogy nem megy lécci segitsetekk!plzzz!télleg!elsö lámpa tegnap vettem bele foglalatot 2 uj izzot és ma ujra szar lehetséges h tul nagy eröségü áram jut az izokra és ki égnek?tegnap még müködött!help me
Olyan viszont lehetséges, hogy a váltót és a motort egy olaj keni, de nincsenek egy térben, hanem csövek által vannak összekötve. Pl a régebbi KTM-blokkoknál a váltó volt egyben a motor olajkészletének tárolója, és csak olajfuratokon át volt a két tér összekapcsolva, még külön szűrője is volt a váltónak. A szárazkarteres motoroknál majdnem ugyanaz a helyzet, csak ott 1 szűrő van, meg még egy külön tartály, vagy lehet a vázban is az olajkészlet. De ettől még mindig csak egyféle olajat használt a motor, ugyanaz a szivattyú is mozgatja az olajat, úgyhogy egyszer a főtengelycsapágynál jár az olaj, egyszer meg a váltó fogaskerekei között.
Hy!
Végre itt a gumi!
De teljesen más mint a régi, majd holnap kipróbálom hogy fatya-e
Nem mondtam hogy sok van, csak van...
Azért btorkodtam lentebb beírni, mert rémlett, hogy valami motorrevüben olvastam valami fogalmamsincs milyen motor tesztjénél, hogy "ez még közös olajteres" de én vagyok a hülye, hogy hiszek egy reklámujságnak:)
Örülök, hogy van aki megerősít ebben a "tévhitemben". Valóban, van egy-két régi angol stílusban külön váltóval készített motor, de az Enfielden kívül hirtelen csak egy-két salakmotor-gyártót tudnék említeni.
Emzoli! Legalább te nagyjából jó nyomon jársz, és nem "ugatod le" azt, aki nálad kompetensebb egy témában".