Hát elég mondjuk szoktak erre nagyobbat is rakni!A fúvókát azt nem tudom de ha megvan a karbi akkor raktok bele egy 130asat és 5össével lefele amíg jó nem lesz!
Az a lényeg h ezek a minarelli blokkok a legszívósabb 50es blokkok szóval elég ha egy nagyobb karbit raksz rá fúvókákkal!Nem kell 70 es meg 80as henger!
Sajnos mind versenyszerű igénybevételre van tervezve, ezért túrázásra egyik sem igazán jó, nagyon kihegyezik a motor teljesítménygörbéjét, ráadásul csak a szívó és a kipufogó rendszer módosítása után teljesítik azt, amit tudniuk kell.
Most ha végig gondolod ugyanazt kapja a motorolaj mint a váltóolaj!Sőt a motorolaj még szivattyúzva is van stb...mellesleg AF1ekbe is sokat raknak motorolajat....de am olcsóbb a repsol váltóolaj 10W35as van nekem és tökéletes!
SAE 20W-40 olajat ir az évjárat szerint és ezt is raktam bele...... /pontosan 20w-50-est 4 ütemü motorkerékpár motorolajat.../
de azota csinálja a kilökést az 5. ben......
SAE 75W-90 olajat ir a késöbbi modellekbe......
no akkor milyen olajat rakjak a váltóba, mert sajnos nem tudom milyen volt benne csak annyit
hogy piros
mekkora fuvokákkal?
AM 3/5 a blokkja, vagyis majdnem a rs50-é...
más...
70cc hengerszet.. melyik gyártó az ami biztos jo?
nem verseny, turára kell hosszutávra...
köszi...
75w90 körülit!
motorolajat vagy váltoolajat rakjak bele?
ugy értem olyat mint a mostani kocsikba azt a hig löttyöt, vagy 5w-40, vagy 10w-40 motorolajat?
köszi!
ez egy nagy kérdés !
SAE 20W-40 olajat ir az évjárat szerint és ezt is raktam bele...... /pontosan 20w-50-est 4 ütemü motorkerékpár motorolajat.../
de azota csinálja a kilökést az 5. ben......
SAE 75W-90 olajat ir a késöbbi modellekbe......
no akkor milyen olajat rakjak a váltóba, mert sajnos nem tudom milyen volt benne csak annyit
hogy piros