mdanee! Szerintem neked kéne ennek utána nézned. Motorkerékpár-szerelő vagyok! MINDEN ma gyártott (és nem csak egyszerűbb) négyütemű motorkerékpárnak a váltóját és motorját ugyanaz az olaj keni. Csak az autóknak van külön váltóolaja, meg a 2T-knek. Ezt minden a motorszerelésben kicsit is jártas ember tudja.
Persze nekem is az a repsol van benne amit írtál!(már ha tegezhetlek, tudom, hogy már kérdeztem, de azért félreértések elkerülése végett)De szerintem attól se lesz baja, ha motorolajat rak bele!Persze én megvettem kemény 2ezerért az 1 liter repsol 10W35 ös hajtóműolajat!
Nemtom mit érthetnek emberek váltóolajon,mert az tutkó frutics, hogy vizes motorba nem kell 80w90 es vagy hasonló nagy viszkozitásu "váltóolaj" mert az életben nem melegszik fel, lezapad tőle a kuplung, stb.A motorolajnak viszont van egy néhény komponense, ami meg CSAK váltóba teljesen felesleges. van viszont pölö a repsolnak direkt 2t hajtóműolaja, szerintem ilyesmit kellene hasnyálni.
Persze és az RS50be más olaj kell mert a power-je elbaszódik.......
Sokan raknak motorolajat a váltóba és láss csodát semmi bajuk!Mellesleg olcsóbb a váltóolajat megvenni...
most ezt komolyan is gondoltad? a motorolaj a motort (vezérműtengely, főtengelycsapágyak, hengerfal) keni, a váltóolaj a váltó fogaskerekeit illetve autónál a bolygóművet is keni!
Ember nézz utánna és utánna irj ide!
Jó én elhiszem h úgy is lehet, de mi fentről lefele szoktuk ahogy Emzoli is irta:) Tény és való h olcsobb dolog a dörzsárazás, de sztem pár db fuvoka senkit nem vág földhöz
A négyütemű motor váltóját is motorolaj keni! Nem azért nem jó a motorolaj, mert nem tudná kenni a váltót, hanem mert más hőmérséklet-tartományra van tervezve.
Hát nemtom, én úgy gondolkozom, hogy 5 fúvóka, még mindíg olcsóbb mint egy henger, vagy dugószett. Szerintem a ilyen kis mocokon valami kutya közönséges delorto karbi van, ahoz meg mindentlehet kapni, ha meg nem, akkor kilehet találni, hogy melyik robogótuning oldalon árulnak hasonlót, manapság már nagyon sok van.
Gondolkodjatok már ez nem 4ütemű! motorolajat a váltóba!?, a váltóba sűrűbb olaj kell kivéve az autómatikus váltókat! ne csodálkozzon hogy kidobja neki az 5. sebességet.
Tisztában vagytok ti a 4ütemű motorok működésével? Na mindegy ti tudjátok...
Konkrétan ennél a típusnál nem ismerem az alkatrész ellátást és az árakat, de néhány típushoz nehéz szerezni egyáltalán bármilyen fúvókát. És ha van, akkor sem mindig olcsó.
Na persze,ha dőrzsárazod azt az egyet ami van,akkor oké, csak sohasem tudtam megérteni, hogy 2t sportmotor tulajok miért nem képesek venni 5 darabfúvókát, akkor lehet sorozatot csinálni, és nemkell eseglet elbcni amár melévő egy darabot.
Persze (mint minden karburálási változtatásnál) a legfontosabb, hogy inkább legyen kicsit dúsabb a keverék az ideálisnál, mert a szegény keverék fatális motorhibát eredményezhet.
Am persze én elhiszem és praktikusabb is igy!De szerintem jobb fentről nem tudom miért de nekem is aszonta a szerelőm h fentről!De szerintem ez nem a mi dolgunk hanem a tulajé!Mi megmondtuk h mit csináljon!
Ember! Egy egész fúvókaszett-gyártó szindikátust sikerült egyedül lelepleznem! Amúgy motorkerékpár-szerelő vagyok, átfúvókáztam már vagy 50 motort, és mindig lentről kezdtem, pont amiatt, hogy fúrni a világegyetem jelenlegi szerveződése szerint csak nagyobbra lehet egy furatot. Nem azt mondom, hogy csak ez jó módszer, de nekem eléggé bevált.
Mert nem csak ilyen van, és ott bizony külön van olaj, bár tény hogy ebből már nincs túl sok...(enfield...)