Hát ma reggel ott tartott a dolog az apjával, hogy ha nem tetszik a gyereknek a robogó, akkor nem kap semmit.
Próbálom győzködni, hogy ez nem is sportmotor, csak úgy néz ki, nem is megy többet, mint az Aerox, ez csak egy ötven köbcentis kismotor, de hát nem lesz egyszerű elhitetni vele. Ha meg mégis megkapja és mégis összetöri magát esetleg, akkor én leszek a hibás. Ha robogóval esik, akkor ő lesz a béna és minek neki rendes motor, ha még ezzel sem tud közlekedni. Nem egyszerű Titeket, gyerekeket sem lebeszélni, ha valamit a fejetekbe vesztek, de a felnőtteket még nehezebb. Lehet, hogy ha kipróbálná mindkettőt a férjem, akkor nem ragaszkodna ennyire a saját elképzeléséhez. Majd próbálkozunk még.
röviden... életemben nem motoroztam, a vizsgámon ültem először robogón de már úgy kezdtem el a KRESZ-t is, h nekem robogó nem kell akkor le sem vizsgázom... féltettek, de bíztak bennem, tapasztalat semmi kaptam egy RS-t októberben, még egyben vok és az igazság az, h egy robogó sem nyújt olyan élményt mint ezek az aszfaltrakéták még ha csak 50-esek is bízni kell a gyerekben, mert aki szeret élni, és szereti a motorját az vigyáz mindkettőre én is vigyázok, és sztem itt még jópáran ha ez a szíve vágya, miért ne? nekem is ez volt 10 éves korom óta
Jajj nehogy már robogót vegyen! az az öregasszonyoknak meg a csajokank ok..de a robogó robogó a motor meg motor..
Ja és a bőrjakó nem árt ha netán csúszna1et:D
Szia!Igen de ha aeroxról váltanátok RSre akkor azon is buknátok és még mindig 9paciról és 49ccmről lenne szó Merre laktok?Rendszámról még nem naon hallottam semmit állítólag pletyka.gyárilag 9paci és 90körül mennek de a régi RSek 100-110körül.új RSt akartok venni?
Köszi srácok a hozzászólásokat.
Ő is azt mondja, hogy robogón sokkal bizonytalanabbul érzi magát, mint pl egy Simsonon. Az is biztos, hogy a váltós az igazi motor. Sztem viszont az sem elhanyagolható szempont, hogy jobban hangzik egy sportmotorral közlekedni, mint egy robival. ( Bár ezt sosem vallaná be egyik fiú sem.) Szívem szerint most vennék neki egy Aeroxot, jövőre meg kicserélném RS-re. Akkor viszont megint az apjával kell küszködni, hogy minek azt kicserélni, ha semmi baja.
Még annyit mondjatok meg, hogy gyárilag mennyit mennek ezek a 50-es RS-ek, hány lóerősek és mennyit fogyasztanak? És arról hallottatok-e valamit, hogy jövőre már vizsgáztatni kell őket és kapnak vmi rendszámhoz hasonló regisztrációs számot?
Szeva.
Ha tényleg szeretne a srác 1sebváltóst akkor ne lombozzátok le 1 talicskakerekű robogóval , lehet először furcsa lesz neki megszokni a kuplungolást de ez is olyan mint a kiskutya esete az ugatással - idővel belejön , és mivel 1 robogó fenntartása is kb annyi mint 1 váltósé íg ymár csak azért is megéri rs-t vanni mert ha tényleg belejön a srác akkor később szeretne egy 125öst is és nem mindegy hogy 9le-vel tanul meg valaki motorozni vagy 35 el , amúgy meg ha nem akarod hogy gyorsan mennyen a fiad eleinte akkor ne vedd ki a folytást a mkociból vagy ha már kivették akkor visza is lehet építeni vagy kipuffcsere
én más csak elvből is az rs-t ajánlom
nem tudom én nem sokat robogóztam (csak anyit amennyit a jogsihoz kellett ugyanis azzal kellett "tanulnom") de én már robogón 60nál féltem.kis kerék nagyon ráz minden kis kátyút megérezni...8 éve karatézik?akkor nem hiszem hogy gondja lesz a súlyával Viszont védőfelszerelést mindenképpen vegyetek neki hozzá
Köszi, hogy válaszoltál.
Nem egy csontgyenge kis gyerek, úgy 70 kg és 175 magas, szóval átlagos. 8 éve karatézik, ezért esni is megtanult kicsit ügyesen. Mi vettünk volna neki 100-as Aeroxot vagy Gilerát 50-es papírokkal, de fél, hogy kiszúrják a rendőrök, eltiltják. Ráadásul azt is hallottam mostanában több helyen, hogy regisztrálni, vizsgáztatni kell majd a robogókat is, akkor meg nem lesz jó hozzá a papírja. Tuningoltat se akar egyelőre.
Kinézetre nagyon szép ez az RS, meg elég jókat is olvastam róla. Már csak az apját kell meggyőzni, hogy mégse robogó legyen.
Szia!
Én 15éves vagyok 1éve vettünk egy TZR50est (majdnem ugyanaz mint az RS csak Yamaha) és én se motoroztam elötte soha.de még simsonnal se az udvarba szóval 0tudással ültem rá és nem bántam meg.váltással nem volt gondom ,váltani tudtam mert autót már vezttem egyszer kétszer.ez a nem fogok gyorsan menni dolog meg olyan hogy én is csak annyival megyek amennyit biztonságosnak érzek.ha 40 akkor 40 de ha biztonságosnak érzem akkor lelki ismeret furdalás nélkül 90körül...Aeroxnak pici a kereke...Az RSen 17colos kerék van,és ha feleannyira jóindulató mint a TZR már akkor is alkalmas kezdő motornak.nekem a súlyaval se volt gondom (120kg) én meg vagyok kapukulccsal együtt 65kiló szerintem remek választás Attól függ mennyire ismered a fiad meg mennyire bízol benne.de ha nem az az állatkodós fajta akkor nem hinném hogy olyat csinálna az RSsel hogy abból baja legyen Aerox még talán veszélyesebb mert kicsi a kereke
Sziasztok!
Légyszi segítsetek a következőben:
A fiamnak akarok motort venni. Eddig robogóról volt szó, Yamaha Aeroxot kerestünk. Most beleszeretett az Aprilia RS 50-be. Ez a motor nekem is nagyon tetszik, jó áron tudnának is hozni. Valaki viszont azt mondta ma, hogy első motornak ne vegyek neki ilyet, mert ez nagyon megy és nagyon gyorsan össze fogja törni. A fiú 14 éves, még nem motorozott, most kezdi. Nem egy állatkodós gyerek, szerinte 60-nál többet gyárilag nem is nagyon megy ez a motor. Meg ha megy, akkor se muszáj, lehet azzal lassabban is közlekedni. Kollegám szerint viszont ne higgyem el a hatvanat, meg abban se nagyon bízzak, hogy lassan megy majd vele, ha gyorsan is lehet. (Az ő fiainak RS 125 van., de ők már nagyobbak és régóta motoroznak.) Nem tudom eldönteni, hogy megvegyem-e azt, ami jobban tetszik vagy előbb tanuljon meg közlekedni valami gyengébb motorral és utána kapjon erősebbet. Mennyi az esélye, hogy egy RS 50-nel összetöri magát, mielőtt belejönne?
Gyakorló motorosoknak mi a véleménye?
Na akkor azt mondjátok meg, hogy az én motorom 75-ös hengerrel mért szorul meg ha folymatosan megyek vele 105-öt, majd 90-et. 85-tel tudok vele közlekedni folyamatosan. (20km-t szoktam menni egyfolytában) A síber (f@szom tudja hogy kell leírni) a legkevesebb benzint adja neki. Már kap több olajat is, de nem merek vele megint "gyorsan" menni. (főtengelytörés, kupplungbowden szakadás, dugattyú megszorulás - eddig ez a mérlegem) A szerelő azt mondja hogy nagyon ki van hegyezve meg hogy nem szabad vel koppon menni, mondjuk ezt tudom de a 90 nem a kopp.
nemtudom mikori a motorod (96-97 körülinek néztem kép alaján ...)
akkor még nem is gondoltak a folytásra!
2002 utántúl van csak folytás ...
utána lett divat az EU szavány ....
egy 10 éves motorba 0 folytás van ....
Max ki kéne kicsit takarítani a karbit, légszűrőt ...
Meg lehet hogy át kéne hagolni a karbidat ...
Amúgy ezeknek a régi RS-eknek 100 fölött kéne menni ...
Dirtydowg haverom 94-es RS-e 120-at ment óra szerint !
és fullgyári volt ...
csak fel lett újítva, és full polír állapotú volt !
Próbálom győzködni, hogy ez nem is sportmotor, csak úgy néz ki, nem is megy többet, mint az Aerox, ez csak egy ötven köbcentis kismotor, de hát nem lesz egyszerű elhitetni vele. Ha meg mégis megkapja és mégis összetöri magát esetleg, akkor én leszek a hibás. Ha robogóval esik, akkor ő lesz a béna és minek neki rendes motor, ha még ezzel sem tud közlekedni. Nem egyszerű Titeket, gyerekeket sem lebeszélni, ha valamit a fejetekbe vesztek, de a felnőtteket még nehezebb. Lehet, hogy ha kipróbálná mindkettőt a férjem, akkor nem ragaszkodna ennyire a saját elképzeléséhez. Majd próbálkozunk még.