Ezt a blokkot viszont nem nagyon érdemes tuningolni, mert mivel 3 sebességes nagyokat ejt váltáskor és ha valami felül menős komolyabb hengert raksz rá, váltáskor nagyon leesik a fordulat és elhal a motor. Esetleg valami nyomatékos 80as henger lenne jó rá ami alulról is húz.
Hát komplett blokkot szerintem olyan 40-60 közt kapsz ami tényleg minarelli, nem valami másolat.. persze ez nem új de sztem olyan 50körül már lehet kapsz felújítottat. És ha utána számolgatsz lehet jobban megéri komplett blokk bele, mert ha veszel egy 70es hengert akkor azzal már főtengelyt is kell cserélni, így meg már majdnem ugyanott vagy árában. Sőőőt.. ha valami komolyabb hengerszettet akarsz rá akkor csak a szett ilyen 30-40től kezdődik..
Egyébként ha mégis tuningolni akarod ezt a blokkot akkor tudomásom szerint minden ugyanaz mint az AM6.. mármint a gyújtás,karbi,hengerszett.. amiket cserélnél gondolom..
Nekem AM5 blokkom volt előző motoromban és elvileg az meg teljesen megegyezik az AM3-al kivéve a váltót persze..
Remélem tudtam segíteni
Szia !
Igazad volt.. :( Pedig igencsak örültem volna neki ha nincs...Dehát a tapasztalat, és az évek.. :)
AM3 blokk van a gépemben. Igencsak szívás. Voltak reményeim, de majd idővel megbékélek. Viszont a későbbiekre rátérve:
VAN ERRE 70-es henger ? Vagy mit cseréljek le? A 14-es karbit ? Vagy az egészet ? :(
Hali,
bocs, hogy bele szólok de szerintem hegessz egyet. Nem egy nagy mutatvány én is csináltam mert jól jön szerelésnél. Szép nem lett, de annál hasznosabb :)
Eladó RS 50 gyári hengerszett dugóval gyűrűvel hengerfejjel. A legjobb ajánlatért odaadom ! Aluhenger, patika állapotú! 1994es motoré volt.
Ugyanitt, rs motor állvány, szereléshez, tároláshoz. Ez szintén a legjobb ajáénlatélrt vihető! Hasonló szerkezetek, eszközök vagy aluhegesztés megoldható!
Ha nem akarsz fuvokázni akkor mindenkèpp ugyanolyat tegyél vissza mint ami benne volt, szerintem várd meg amig lesz az üzletbe, vagy vegyél mèretre vágott lègszűrő szivacsot, lehetőleg ugyan olyan sűrűségüt ami benne volt, szedd le a régit ès ragaszd fel a helyére. Egyébként ragasztásrol annyit hogy pl palmatex is jo, én már ragasztottam vele és nem volt gond.
a kis krosszmotoromhoz sajnos nem lehet kapni gyári légszűrőt (webáruházban ahol van a termékek közt, ott is hetek óta "érkezik"). Mosom, de kezd szétjönni néhány helyen, legszívesebben lecserélném.
Tuningmentes a motor, és ha lehet, szeretném, ha így is maradna. Dellorto PHBN 16 karbi van rajta. Tudtok esetleg olyan megoldást, ami akár sportszűrő, de nem kell nagyobb fúvókát tenni bele?
Ha csak a DIY megoldás marad, mivel lehet/érdemes ragasztani a légszűrőszivacsot?
Üdv. Aprilia Rs 50 1999-eshez keresek 17,5 karbit és szívócsonkot.
Esetleg ha érdekel még valakit van egy 50 es Aprilia rs hengerem. Meg lett hónolva és 2000 km van benne. Ha kell kép írj azt küldök.
Lehet hogy rossz helyen van a gyujtás, tul nagy elö vagy utó gyujtása van, annyit tudok hogy be kell jelölni a lendkeréken a felső holtpontot meg még 1-2 dolgot, aztán beinditod ès stroboszkoppal nézed a lendkeréken a jelöléseket hogy egybe esnek-e, valami ilyesmi, de inkább írj a motorszerelés fórumba ott majd részletesen elmondják.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Úgy egy hónapja ledarálta egy csavar a generátoromat, akkor szédszedtem összeraktam az egész blokkot. Most próbáltam egy ugyanolyan csak nem önindítós forgó és állórésszel, de az istennek nem pörög 6000 fölé. Elképzelhető hogy gyújtást kell állítanom? Ha igen hogyan? 2002-es RS50
Segítségre lenne szükségem. Bevállaltam anno (bárcsak ne tettem volna) egy aprilia rs 50 főtengelycserét. Ami hibátlanul le is zajlott, most viszont átadás előtti időkben észre vettem, hogy a kilométeróra az ODO azaz összesen megtett kilométert nem számolja. Találkozott már valaki ezzel a hibával? Valamit lehet ezzel kezdeni vagy órát kell cserélni? Esetleg valamit a mode gombbal kell trükközni?
2010-ben került hozzám 2300 km-el. Tavaly cseréltem benne váltó- és fékolajat. Télen fűtött helyen volt mindig, nyáron garázsban. Új akksi van benne. Minden működik, csak tankolni kell. Többi benne van a hirdetésben, de ha van még kérdésed szívesen válaszolok.
Egyébként ha AM6- azaz 6 sebességes blokk van benne akkor meg kell nézni a blokktartókat hogy vannak-e valahogy módosítva, mert ebbe a vázba eredetileg nem megy bele az AM6, mivel a lánckerék kb 1 centivel arrébb van mint kéne. Bele szokták tenni, de mindenféleképp valami módosítást kell végezni. Ha minden gyári a vázon akkor a valószínűleg vagy AM3 vagy AM5 blokk.
Egyébként ha mégis tuningolni akarod ezt a blokkot akkor tudomásom szerint minden ugyanaz mint az AM6.. mármint a gyújtás,karbi,hengerszett.. amiket cserélnél gondolom..
Nekem AM5 blokkom volt előző motoromban és elvileg az meg teljesen megegyezik az AM3-al kivéve a váltót persze..
Remélem tudtam segíteni
Igazad volt.. :( Pedig igencsak örültem volna neki ha nincs...Dehát a tapasztalat, és az évek.. :)
AM3 blokk van a gépemben. Igencsak szívás. Voltak reményeim, de majd idővel megbékélek. Viszont a későbbiekre rátérve:
VAN ERRE 70-es henger ? Vagy mit cseréljek le? A 14-es karbit ? Vagy az egészet ? :(
bocs, hogy bele szólok de szerintem hegessz egyet. Nem egy nagy mutatvány én is csináltam mert jól jön szerelésnél. Szép nem lett, de annál hasznosabb :)
Ugyanitt, rs motor állvány, szereléshez, tároláshoz. Ez szintén a legjobb ajáénlatélrt vihető! Hasonló szerkezetek, eszközök vagy aluhegesztés megoldható!
06 30 676 99 nyolcvan nyolc
a kis krosszmotoromhoz sajnos nem lehet kapni gyári légszűrőt (webáruházban ahol van a termékek közt, ott is hetek óta "érkezik"). Mosom, de kezd szétjönni néhány helyen, legszívesebben lecserélném.
Rieju MRX, és így néz ki a gyári.
Tuningmentes a motor, és ha lehet, szeretném, ha így is maradna. Dellorto PHBN 16 karbi van rajta. Tudtok esetleg olyan megoldást, ami akár sportszűrő, de nem kell nagyobb fúvókát tenni bele?
Ha csak a DIY megoldás marad, mivel lehet/érdemes ragasztani a légszűrőszivacsot?
Köszi!
Esetleg ha érdekel még valakit van egy 50 es Aprilia rs hengerem. Meg lett hónolva és 2000 km van benne. Ha kell kép írj azt küldök.
Segítségre lenne szükségem. Bevállaltam anno (bárcsak ne tettem volna) egy aprilia rs 50 főtengelycserét. Ami hibátlanul le is zajlott, most viszont átadás előtti időkben észre vettem, hogy a kilométeróra az ODO azaz összesen megtett kilométert nem számolja. Találkozott már valaki ezzel a hibával? Valamit lehet ezzel kezdeni vagy órát kell cserélni? Esetleg valamit a mode gombbal kell trükközni?
A motor 2006 utáni derbi DB blokkos.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Bocs, tudom, hogy RS fórum, de hátha érdekel valakit az eladó TZR-em.
Sok sikert a motorhoz.
Amúgy jó kis gépek, nekem is volt ilyen. Ha van gazdája akkor nagyon jó tud lenni.