Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen de ez azért lenne jó mert telisonkàs Köszi a tied is egybevan!
Azt nem tudom milyen lehet, de ennyiből fel lehet újítani a gyárit, és mehet rá 70-80-as vas henger, simán elbírja, és az nem kínai. Amúgy nagyon szép a 25-ösöd
Valaki tud valamit erről a főtengelyről? Telisonkás, szerintem kínai gyártmány lehet elég olcsón vannak, nem tudom milyen minőség lehet ,valakinek van ilyen?
minden világos.
köszönöm a segitséget és neked is #sharkoon77.
Ja bocs, összekevertelek, nem neked van am3 blokkod, szoval ha azt akarod hogy kisebb fordulaton tudja a 80kmh-t akkor tegyél előre egyel nagyobb lánckereket, de akkor viszont még gyengébb lesz mire eléri a 80-at.
Ha azt akarod hogy hosszabb legyen az áttétel és végre többet menjen, akkor előre nagyobb lánckerék kell, 1 fog elöl az annyit jelent mintha hátulra kb 3-4 foggal kisebbet raknál, de viszont ha hosszitasz akkor még gyengébbesz, főleg 3 sebességes blokkal.Nekem hátul 47 van, elől 13 és így ég jol gyorsul, a vége 100körül van 12 ezres fordulaton.
Amennyiben mondjuk előre egy foggal nagyobb lánckereket teszel, úgy 6-7 km/h-val nő a végsebesség, ezzel egyidejűleg 800 rpm-el csökken a fordulatszám adott sebességnél. Remélem így már érthetőbb
Az első fogaskerékre írtam az egészet
köszönöm a infót.de akkor az első fogaskereket nem inkább nagyobbra kellene cserélni ha a hátsó marad?elvileg ha a fordulatszám állandó,1 nagyobb fogaskerék elől többet húz a hátsón.vagy nem?
Most akkor láttál, nekem mondjuk a chesterfield tetszik a legjobban, talán majd egyszer veszek az enyémre egy idomszettet, ki tudja. Te vasad jól szuperál?

Még sosem láttam!
Eladó 4db, új, karbon mintás, LED-es index!
6500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Ez bizony gyári fényezés
Köszi, hát akkor marad az 5 sebesség, csak kicsit jobb utazótempót akartam kihozni a gépből, most is nyugodtan rálehet állni 90-100-ra bármi gond nélkül, de ott mondjuk már 9ezres fordulaton pörög a gép
Mellesleg adatlap szerint nagy áttétel külömbség már nincs az 5 és 6 sebességes váltó közt.
Minimális.
Egy fogaskerékszám is megteszi.
Az nem fog menni.
3-4-5 kompatibilis de a 6 az már nem.
Váltóból legalábbis.
Az Am 3-4-5 blokkok megegyeznek. Váltó fogaskerekek külömböznek.
Váltót ki lehet cserélni.
AM6 ból már nem megy bele mert ahoz már nincs hely.
Szerintem nem érdemes tuningra költeni.
Holnap tudok csak ránézni, telón most lassú a netem
Szia!
Első lánckeréknél egy fog módosítás kb 6-7 km/h változást jelent +- ban, és kb 800 ford/ perc. Nálam így volt nagyjából. Ha hátra kisebb fogaskereket teszel azt a gyári henger nem igazán fogja elbírni. Nekem tavaly 12-43 áttétellel 50cc hengerrel vitte a 120-at. Ezeket a számokat tudom így hirtelen mondani neked.
sziasztok.

erdetileg ez a hozzászólás az af1 fórumba készült de ahogy látom oda már csak adni-venni járnak az emberek.a segitség és a tapasztalat csere gyakorlatilag megszűnt.jó lenne ha valaki segitene hogy milyen lánckerék áttétel lenne megfelelő 50-es futurához(RV 4-es).most ha jól számoltam elől 13 hátul 43 fogas van.a motor megy,igaz alacsony fordulatszám tartományban ne igazán van erő de hát ez tipikus probléma.biztos beleforogna a 12 ezerbe de ez felesleges.most a sebessége alattam(80 kg)11 ezernél 4-be olyan 85 km/h.milyen áttétel lenne jó hogy modjuk 80-as utazó sebességet olyan 9-10 ezernél tudja produkálni?azt hiszem amit előre fel lehet tenni rá a legnagyobb 15-ös,hátulra a legkissebb talán 40-es.akinek van tapasztalata és szeretne segiteni,megköszönném.

bocs még egyszer hogy betolakodtam ide a problémámmal
Neme te láttál már ilyen "gyári" festést?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_50_extre
ma-7898169
Nekem am5-öm van, de van itthon egy am6-os blokkom is, szerintetek át lehet rakni a 6 sebességes váltót az am5-be?
Nem tudom hogy bele megy-e az am5 váltószerkezeze kompletten, még azt lehetnemegpróbálni belefaragni az a +2 sebesség nagyon sokat számít.