koszonom szépen a választ, akkor ő miért 22be dobja? bocsi, hulye vok (még) a motor szereléshez. van vki fehérvár környékéről, aki ilyen témában tudna segiteni?
szia, azt meg tudod mondani, h mennyit dob a motoron, (gyári most még) ha kap egy ilyen arrow rendszert? kell még cserélni hozzá vmit, h ne menjen szét semmi? és mennyi az új ára egy ilyennek kb? köszönöm szépen
Szerintem ebből lószar sem lesz, mint ahogy eddig sem. :) De ha még is, akkor így jártunk.
Melyik balesetet előzünk meg azzal, hogy rendszámozva lesz bármelyik segédmotor? Há' semmilyent, legfeljebb nem hagysz senkit cserben, mert úgy is elkapnak, ami jó dolog is, mert ilyen eset tényleg sok van. Mint ahogy abból is sok van, hogy 125ccm -es motornak nincs rendszáma, csak adásvételivel használják. Ezért tényleg jó lenne, ha rendszámoznák. Meg ha már rendszám akkor igazán be lehetne azt is vezetni, hogy lehessen 2 személyezni ha már fel van rá készítve az a kurva motor (szerintem...). DEEEEEE.... forgalmi 6k, törzskönyv 6k, regisztrációs adó kitudja mennyi lesz, meg mittudomén milyen illeték, műszaki, és még sorolhatnám. Ki jár jól? ... Ami ebben a cikkben van az rizsa. Ez az egész csak arról fog szólni, hogy legyen még egy dolog amiért fizetni kelljen majd (ezért nem foglalkoznak olyannal, hogy lehessen utast szállítani segédmotorral...). Vicc.. nekem ez a véleményem.
Azt mondják sokan, hogy nem kell majd műszaki, meg stb. nem tudom honnan veszik, de kíváncsi leszek rá...
Üdv!
A hátsó fék főfékhengerét otthon menyire nehéz kitakarítani mert szinte teljes el van dugulva? Ha valaki tud képeket is adni a menetéről azt megköszönöm
96-os a motor.
ez a bajom nekem is, h sajnos most nem telik ra, h mindent kicserélgessek, egyenlőre egy kipufogo cserén gondolkodom, kap egy arrow kipuffot, aztán a többi meg akkro szépen sorjában megveszegetem, es ha minden megvan, össze rakom. csak ott keféltem rá, h most kimennék crossozni , de ezzel nemtok, ugyhogy szerznem kéne még vmi olcsó krosszgépet, vmi szakadtat :D
Valami olyasmi. Figyelmeztetlek, hogy csak simán henger,és dugattyú csere nem végleges megoldás! Átmenetileg lehet, hogy bírja, de hosszabb távon tuti valami kifekszik...Csapágy,főtengely. De én sem hallgattam senkire, simán hengert,dugattyúval kicseréltem 2 óra alatt, és kész. Ment mint állat, gyári 12es karbival... Aztán elindultam Szegedről Pécsre a legmelegebb nyári napon, és Baján kifeküdt. A tűgörgő eltört, és vitt mindent magával, henger,dugót,hajtókart. Szerencsémre a főtengely megmaradt.Utánfutózhattam haza a szekeret. Összességébe, ha csapágyat is cseréltem volna, talán nem lett volna semmi baj. Persze lehet,hogy a kis karbi is okozhatta... Na ha lett volna pénzem 100eFt, akkor mindent kicseréltem volna egyszerre, csak nem volt. Szóval csak óvatosan!
Szia!
Nagyobb 75-80as henger, nagyobb karbi 19es-21es. Nem árt telisonkás főtengely, és lehetőleg csapágyak cseréje. Én csak 80as hengert tettem fel semmi más, már az is sokat jelent. Persze a csapágyak 1 nyár alatt készlettek, persze fene tudja mikor volt benne cserélve. Szóval van több lehetőség, de ezek együttes cseréje az igazi.
hello. nekem van egy RS50 em, minden gyári rajta, az lenne a kérdésem, mivel a legcélszerübb kicsit tuningolni a gépet, mert több erő kéne bele, esetleg kicsit gyorsabb tempo. 2001 es. és ha 80as hengert szeretnék ra, miket kell hozzá cserélnem? esetleg van vki fehérvár környékén, aki ért ehhez, és ránézne? köszi szépen, széles utat ezen a rettentő hideg télen :D és éljen, h nincs hó, és motorozhatunk :D
Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
Az elektrinikai dolgoknál melyik tudja lefolytani a motort hogy ne tudjon olyan szépen kipörögni és ne tudjon annyira?
Köszi.
Melyik balesetet előzünk meg azzal, hogy rendszámozva lesz bármelyik segédmotor? Há' semmilyent, legfeljebb nem hagysz senkit cserben, mert úgy is elkapnak, ami jó dolog is, mert ilyen eset tényleg sok van. Mint ahogy abból is sok van, hogy 125ccm -es motornak nincs rendszáma, csak adásvételivel használják. Ezért tényleg jó lenne, ha rendszámoznák. Meg ha már rendszám akkor igazán be lehetne azt is vezetni, hogy lehessen 2 személyezni ha már fel van rá készítve az a kurva motor (szerintem...). DEEEEEE.... forgalmi 6k, törzskönyv 6k, regisztrációs adó kitudja mennyi lesz, meg mittudomén milyen illeték, műszaki, és még sorolhatnám. Ki jár jól? ... Ami ebben a cikkben van az rizsa. Ez az egész csak arról fog szólni, hogy legyen még egy dolog amiért fizetni kelljen majd (ezért nem foglalkoznak olyannal, hogy lehessen utast szállítani segédmotorral...). Vicc.. nekem ez a véleményem.
Azt mondják sokan, hogy nem kell majd műszaki, meg stb. nem tudom honnan veszik, de kíváncsi leszek rá...
:)
Véleményeket!
Nem örülök, de ha kell a papírozás, akkor lehessen papírozni adásvételivel!
Véleményeket várok és hogy ki mit hall
A hátsó fék főfékhengerét otthon menyire nehéz kitakarítani mert szinte teljes el van dugulva? Ha valaki tud képeket is adni a menetéről azt megköszönöm
96-os a motor.
Nekem a 130-asba belemart a lánc
140/70-es gumi föl megy extremára?
Elfér a villától?
Nagyobb 75-80as henger, nagyobb karbi 19es-21es. Nem árt telisonkás főtengely, és lehetőleg csapágyak cseréje. Én csak 80as hengert tettem fel semmi más, már az is sokat jelent. Persze a csapágyak 1 nyár alatt készlettek, persze fene tudja mikor volt benne cserélve. Szóval van több lehetőség, de ezek együttes cseréje az igazi.
Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
-gyári karbi szívócsonkkal, membránnal
-légszűrő összekötő gumi
-gyári kuplung lamellák, rugók
-gyári henger, dugó, hengerfej jó állapotú 13000-t futott
-gyári hibátlan főtengely
Kérésre képet küldök.
nyari.lala@freemail.hu