A gyűrű végei közötti hézagról bezsél.
A gyűrűt dugó nélkül a hengerbe téve a végei között hézagmérpvel mérve, pár tized(ekkora motornál kábé 2) hézagot kell mérni.
HA kisebb vagy nincs, üzem közben befeszül a gyűrű és garantálatan beletörik valaemlyik nyílásba.
Aboltban kapható dugószettekhez tartozó gyűrűk hézaga nem feltétlenül megflelő kapásból.
Ezt úgy érted, hogy a horonyba pászoljon rendesen, vagy mit értessz pontosan ezalatt? Mennyi az elfogadható diferencia kb? Szóval csak spórolnak a kocsogok, értem, és köszi.
Olcsóságból? A krómozott gyűrűnek minden tulajdonsága jobb tudomásom szerint az egyszerű öntvény gyűrűnél. Viszont drágább. Mire tudnék gondolni? Talán a rezgéscsillapítása jobb az öntvénynek de arra már kitalálták az alsó gyűrű alá teendő rezgés csillapító harmónikát.
sziasztok valakit nem érdekel egy 80as polini hengerszett rx sx rs ezekre a típusokra jó a derbi blokkosra tehát ami 2007utáni... itt egy kis infó a hengerről: http://robogoalkatresz.eu/inde...
Tényleg nem piszkálódásból kérdeztem vissza, tudom, hogy te nagyon vágod az ilyet, szimplán csak érdekelne, hogy miért így van. Amúgy köszi a válaszodat
Sziasztok. A kérdésem a következő, megjött a hengerszettem (DR). A két gyűrű közül az egyik fekete, a másik normál fényes, melyiket hova tegyem? Előre is köszi
Köszi a segítséget!
egy dolog biztos, hogy ettől nagyobb mert én a 100ast vékonynak ítélem :D
így max 130...esetleg 120...
110 háát elég vékonykának gondolom én nagy naívan! :)
Ne tedd!
Nekem 130-as van fent hátul!
Szó se róla jobban néz ki,de minek?
Így vettem a motort,de hamarosan csere 120-ra!
Szerintem ez a legideálisabb ha már nagyobbat akarsz rá mindenképp!
(Ha,az első képemet megnézed láthatod milyen a 130-assal)
Kicsit szkeptikus vagyok ezzel a 12 Le-vel kapcsolatban, mert ha RX blokk akkor a kisebb teljesítményű henger is lehet rajta aminek a kipucsonkjába nem fér bele az RS ( 10Le) kipufogója. Azért nem teljesen kompatibilisek az AM6 blokkok.
Idézem a kollegát:
"gyári leírásban elöl 90/80, hátul 110/80-as van. igazából ha szélesebbet raksz rá jobban néz ki, de nem ajánlott mert nem 100+Le-s gépekről beszélünk,és, ha kicsit is, de visszafogja a teljesítményt! kitalálták azért a gyárban, hogy mi az ideális... :)"
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, ha a gyári gumi méretet le szeretném cserélni akkor mennyi lenne az ideálig méretváltás?
tehát most elől 90es gumi van, hátul meg 100as...mondjuk hátulra én eltudnék képzelni 130mast :)
vélemény?
A gyűrűt dugó nélkül a hengerbe téve a végei között hézagmérpvel mérve, pár tized(ekkora motornál kábé 2) hézagot kell mérni.
HA kisebb vagy nincs, üzem közben befeszül a gyűrű és garantálatan beletörik valaemlyik nyílásba.
Aboltban kapható dugószettekhez tartozó gyűrűk hézaga nem feltétlenül megflelő kapásból.