Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello,Milyen évjáratra vagy melyik blokkhoz kéne?Am5-höz akad egy ha érdekel dobj egy mailt.Üdv.
Akkor már rendelem is.. 6e felett kezd el húzzni ami elindulásnál tök szar.. :D
Na éppen ezt hogy alacsony fordulatról is elkezd húzni + még jobban pörög maxon.
Na nekem is fekete színű csak mikor napnál is meglestem akkor olyan volt mintha karbon lenne mert látszottak a "kockák" aztán megzavarodtam:D de akkor lehet veszek Malossit.. miben lesz jobb? mert magas fordulaton húz mint a fene.. viszont alacsonyon megvan halva teljes mértékbe és ezen szeretnék segíteni mert ez idegesít.
Ez a karbonos Malossi.
Gyárim most nincs, csak motorban de az csak sima fekete színű.
Jajj elis felejtettem.. leszedtem a szívómembránt hogy meglesem milyen is hátha már karbonos és akkor felesleges lenne venni.. csak semmi nem volt rá írva meg nagyon nem is látszott semmi.. milyen észrevehető különbségek vannak? amik szemmel is észrevehetőek?
Az biztos:D de am ismerősöm Mito-ja 125ös és ha húzza a bajszát akkor 10l-ert is megeszik elmondása szerint.. el is adta xD
Nem akarok kötözködni de vehetsz mellé egy benzinkutat is akkor! :D
Jahm ez igaz de amiket láttam mind okmányok nélkül vannak.. és aztmeg nem tudom mennyi lenne megcsináltatni neki sőt nekem a jogsihoz nem is lenne jó.. mert 25kw a határ amivel megszemezgettem 27-28kw asszem.. de ha valaki tudja mibe fájna az okmányok megcsináltatása illetve beszerzése leírhatná Nyárig még sok víz lefolyik a Dunán így még csak tervezgetek
Szia!
Milyen évjárathoz kellene?
Helló mindenkinek Rs50 vázat szeretnék venni! motor építés miatt!
Jelentkezéseket emailba várom! Léci segítsen valaki!
adatlapomon rámész a hirdetéseimre és ott a hirdetésben mindent leirtam.
valaki meg tudná mondani hogy hol kapok 70 es hengert?
Váltóolajat is mostanában cseréltünk kifolyt elég sok belőle, fúvókákat is néztük már de nem bírtam elolvasni hogy hányas van ráírva 70talán nemtom.
A váltóból nem fogy az olaj? Mert ha igen akkor főtengelyszimeringes lehet attól szokott úgy füstölni.
A szívató az trükkös dolog, mert lényegesen kevesebbet kap mint nyitott állásban, de többet mint kellene zárt állásban. Ezt meg kell nézni, hogy nincs-e nagyon megnyomódva a tömítése. Ettől még lehet jó is a szívató és más is okozhatja a hibát. Láttam már feliratánál 20-al nagyobb mujkolt? fúvókát is.
Ja meg ennyi pénzből már vennél egy páréves 125-öst ami sokkal megbízhatóbb és megy is úgy mint a kistestvér felpöckölve.
de végül is a te döntésed én csak véleményt mondtam:)
hát ez már nagyon brutál tuning de nemhiszem h tartós is lenne, 2000km-enként cserélhetnéd a dugót ami egy ilyen hengerbe nem olcsó mulatság. Sztem ilyen komoly tuning utcára teljesen fölösleges ha versenyezni akarsz vele akkor ok:))
Légszűrőt most tisztítottunk, szivató sem mert hallom mikor visszakapcsolom hogy leesik a fordulat. A kipufogót majd kipucolom és ha akkor is füstöl jöhet sorban a többi lehetőség :D
Castrolt...
Jó persze pár cucc, pl a karbi ha veszel hozzá am 6-ra való csonkot. Itt van lamellaszett: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
repsol600
Igen robogó alkatrészek de van ami jó RS 50hez is. Kuplungot nem is itt kerestem hanem googleba de nem találtam
--Norbi
Persze mert szará vannak fojtva hogy megfeleljenek a szabályoknak de láttam már 38 LE-s 125öst ha jól emlékszem sportkipuf volt rajta.. Érettségi után koptatjuk a szélét is ne aggódj
Na holnap egy laza magyar érettségi után viszem a motort szerelőhöz! Kész is lesz jövőhéten Végeztem az írásbelivel, 2 napig le se tudnak róla rugdosni xD
Ha esik ha fúj az sem érdekel
Blokkcsere.
Valaki tud abban segíteni nekem hogy 3 sebességből hogy tudok esetleg 6 sebességeset varázsolni?