meg még annyi hogy nem kell melegíteni meg fagyasztatni, nem kell ilyenekkel bohóckodni!
fogsz egy brozn rudat vagy mindegy mi csak bronz legyen és azzal beütöd, persze kalapács segítésgével a bronzot ütöd, és így nem sérül semmise!( a Bronzon van a hangsúly)
Melegen is füstöl és ha már nagyon szimeringes akkor olaj is csöpög a kipuból, gyertya olajos, fekete mikor kiveszed. Am ha szintig töltöd az olajat, mész vele, utánna ha nincs szintig akkor eszi. De várd meg amég kihűl a blokk!
a csapágy nem kotyogni szokott, max kerékbe, de ez esetben max befog, azaz nem forog egyenletesen hanem egy helyen kicsit magakad amikor körbeforgatod, ha arra gondoltál hogy a csapágyágyba, max a golyótartó kosár!
Ezzel vitáznék egy kicsit, kabátot nem vettem föl, de 2 pulcsiban majd meg fagytam és a szél is fújt! Az hogy most 2x megmozdult az oraa a motornak azzal mit kezdjek? Szar fényes aszfalton nem csodálkozok!
Az h 90 ről olyan satufék hogy azt hittem h keresztbetörik a váz meg elnyalok és picit beszitált most na van ez így! És hidd el hogy a gumijaim tudják a dolgukat, és nem holmi szar papucsok vannak rajta!
Én is cseréltem nemrég főtengely csapágyakat, csak elcsesztem e dolgot,mert mikor szétszedtem láttam, hogy picit lóg a balance tengely is. Nagyon minimálisan kotyogott, de hétvége volt csapágyat nemtudtam hírtelen szerezni á elmegy ez még alapon összeraktam. Utánna jó is volt de negyon hamar elkezdett rezonálni a balance tengely annál meg hatványozottan előjön, mert egyik oldalra jobban üt nem szimetrikus. na most megin remeg meg berreg szóval lehet szétszedni az egészet. Már bánom hogy akkor nem cseréltem mikor szét volt szedve. most szedhetem szét megint. Na de min1 Most már megveszem hozzá az összeg csapágyat váltó,kuplung, balance tengely és cserélem az összeset.
Véletlenül nem tudja valaki ezeknek a méretét? A főtengely csapácsakat és a kuplung tengely tűgörgőjét meg lehet venni áruházban de a többi csapágyat még sehol sem láttam. Ha valaki le tudná írni a méreteket azt megköszönném.
Nekem akkor kezdett rázni mikor letörött a lendkerék felöl a főtengely . Szerintem főtengőcsapágy, de az nem hírtelen szokott kezdődni mennyi idelye ráz már? Vagy nem jól állították be a balance tengelyt.
A gyújtás felőlit egyszerűbb levenni, megmozgatod a lendkereket ha kotyog akkor csapágyas a főtengely. Ha nem akkor vagy rosszul állították be a balance tengelyt, vagy lehet a blance tengely is csapágyas.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy a Minarelli am 6-os blokkokba van-e kiegyensúlyozó tengely? mertt nekem ráz a blokkom nemtudom miért amúgy Rieju RR-em van de Mina blokkos..! előre is köszi!:)
igen megvannak, 10 ért odaadom ha gondolod mert ez így szerintem jó ár érte mert festetten 20 körül van. írj ha még érdekel
fogsz egy brozn rudat vagy mindegy mi csak bronz legyen és azzal beütöd, persze kalapács segítésgével a bronzot ütöd, és így nem sérül semmise!( a Bronzon van a hangsúly)
Az h 90 ről olyan satufék hogy azt hittem h keresztbetörik a váz meg elnyalok és picit beszitált most na van ez így! És hidd el hogy a gumijaim tudják a dolgukat, és nem holmi szar papucsok vannak rajta!
Véletlenül nem tudja valaki ezeknek a méretét? A főtengely csapácsakat és a kuplung tengely tűgörgőjét meg lehet venni áruházban de a többi csapágyat még sehol sem láttam. Ha valaki le tudná írni a méreteket azt megköszönném.
Próbálta már valaki az ethanolt az rs-be? Elemgy csak azzal is mert én úgy hallottam. Szerintem csak felesbe lenne jó. 246ft/l