Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én meg azt tippelem hogy márkatársam lesz
Gixxerezni akar a srác cseberből vederbe
Ha jól hallottam nem 600rr-t fog venni.
egyébként az én mocim is eladó!
2009. Máj 16án lehet leghamarabb elvinni! :)) addig az előlegeket tessék lerakni :)))))))))))))
naaaaaaa milyen mocit veszel?
csak azt ne mondd h 600rr :D
nem adom el:) le is szedem a
hirdetéseket:)
Kivéve ha addig nem adod el! Tuning majd megveszi 300 Eft-ért!
új arc érkezik a házhoz:)
télen együtt fognak beszélgetni a garázyban az rs-sel.:)
mi lesz 12 nap múlva?
és 12 nap múlva már nem szopom a faszt végre....
tyt ez soha nem fog véget érni. most csak a henger, de lassan jön ám a kuplung is. még egy 7-8E km, hipp hopp itt van. láncot addig cserélhetsz is. addig olajpumpa is leállhat:) egy biztos, oyan nincs h egy RS ne vigye a pénzt.
skacok van 1 komplett 2001es rs125 elsövillám vilahidakkal,egyik száron letörve a sárvédő fogato fülek,de tök egyenes a cucc.vicces 20ezer forint a fix ára.
külön poén hogy engem szétosztottak anno a natixnál, meg fenyegetőztek, amikor észrevették hogy nem a piros R2 van az olajtartályban, hanem zöld Motul.

nem mintha az R2 olyan kurva jó lenne.....
Hát sajna sok szervizbe elég szar hozzá állás van...:S Nem az enyém, jó lesz neki igy is stb (elég gyakori, tapasztalat)... (T. a kivételnek) Már nem azért de ha neki állok vminek akkor legyen az már összerakva ,ne essen szét az illetőnek a második utcában...
Mire összeraknám addigra a pont megházasodnék, lenne egy 16éves fiam akinek oda tudnám adni, de annak nem tetszene, mert fujj a régi motor milyen szar :D
ezért van az hogy aki uj motort vesz...az mindig átnázi a csavarokat meg mindent ami problémás lehet..még menet előtt...
mondjuk én tuti hogy dobozban hazahozom az uj mocit ha veszek 1-2év mulva...
jobb az ha én teszem össze...precízebben rakom össze mint a kereskedésben a szerelő aki az életét is elunja ott bent...
bár ez gyorsasági motornál nemtom mennyire kivitelezhető hogy otthon teszed össze...
Mx-eknek is ez a baja....eszi a gyári láncot
na a lánccal énis szopok, igaz ebben már 9200km van, de félek mikor szakad. Úgy meg van nyúlva mint az istennyila, én meg csóringer vagyok. no mind1, most úgyis áll.
Szörnyű ezt hallani :(

Eldöntöttem, olasz motort soha többet. 2900km van a motorba, a lánc már tök szar, már jópárszor meg kellett ápolni, meg kellett húzni, nem is kicsit. A váltókar meg úgy lötyögött, hogy az nem emberi. Semmi sem volt megkenve, itt zörögött ott zörögött...
De mondjuk mindd olyan "apróság", mint például, hogy gyárilag nem voltak meghúzva a csavarok, szarul voltak dolgok felfogatva, itt hiányzott csavar, meg ott.
Aki ezeket nem ellenőrzi azzal mi van? 2000km után szétesik alatta a vadi új motor vagy mi a geci?
Hétvégén elég sok minden átnéztem a gépen, rendbe is raktam mindent. Most tuti. Viszont a lánc szerintem nem sokáig fogja bírni, úgyhogy új után kell néznem.
A motort egyébként imádom: szép, jól megy, könnyen kezelhető, nekem kényelmes is. Csak ezek az apróságok, hogy nincsenek meghúzva a csavarok, basszák fel az agyamat, hogy hogy engedhet meg magának egy nagy márka egy olyat, hogy egy milliós motornál ilyen problémák vannak...

Volt közűletek valaki szombaton a Citadellán a lezúduláson? Én ott voltam az RS-sel, és láttam még ott egy másik arcot is egy új kasztnis RS-sel. (Utassal volt)
Viszont ha olvassa az illető a topicot akkor szégyelje magát!
A motor csupa dzsuva volt, tiszta sár meg retek volt minden hol. A rendszám félig elégett már, itt meg volt hajolva meg ott. A kipufogó sem volt szép állapotban, itt tört-ott tört. Legalábbis úgy láttam. A gumi meg a felni össze volt baszva valami fehér trutyival, a műszarfalon világított a kis lámpa, hogy olaj kell a gépezetnek. A hangja is olyan beteg volt, hogy rossz volt nézni és hallgatni.
Könyörgöm, akinek a segge alá raknak egy ilyen drága motort, vagy akár megdolgozik érte, annak így kell bánnia azzal a szegény géppel? A motornak is van lelke basszameg!
Ezen a videón 1:00 nál van az RS amiről beszélek...
viszont a blokkján kívül nem hiszem hogy bármi más baja lenne jódarabig.
az más kérdés, hogy ezt a blokkot legszivesebben kidobnám belőle ,és beleraknám az 550es aprilia blokkot :)
Tiszta öröm élvezet egy új motor évekig csak tankolni kell bele, és ha bármi van visszaviszem garanciára és már jó is.
Mert ugye mégsem CSAK egy összekontárkodott használt motor, amit a fene tudja hogy használtak.
zsííííííííííííííííííííírrrrrrrrrr.
sérült a henger.

sajna saját szememmel nem láttam, de állítólag határeset. Majd holnap talán kiderül mi lesz vele, összerakjuk így, vagy új henger.
Szívem szerint a nagy lófaszt raknék bele új hengert, amikor semmi garancia nincs hogy 5000km után nem szorul meg és bassza azt is össze.
az én esetembe a gyűrű minősége volt szarrr, am mi mértük mikroval és ugyanaz, legalábbis az én esetembe...
Csak télleg nagyon halkan kérdezem, hogy eszetekbe jutott már, hogy megmérjetek egy assot, meg egy olyat ami nem válik be? Mert lehet, hogy egyszerűen túl kicsi a kúpossága, ha meg mindig oldalt szorul, akkor nem elég ovális. Télleg nem osztani akarom az észtet(gengébbek kedvéért ez itt egy vicc volt:) de mi sokat szoptunk egy külünben frankó anyagu kőkemény dugóval, ami mindíg ragadt mindenkinek. Változtattunk a geometrián, azóta jobb mint szódával.
nem:) semmi baja nem volt , állapotellenörzés céljából levettem a hengert (akkor elöször), láttam h ien a dugó, megrendeltem a fasza vertex cuccot, 1800 km-t bírt , na az már szépen odavágott a hengernek:)