Pláne, hogy ha jól tudom, 0,03 mm -es az illesztés egy átlagos kétüteműben, lehet, neked 0,04 mm-re illesztették, mert rádnéztek, és látták, hogy úgysem fogod bejáratni rendesen
nah erre én is kivi vok. ha nagyobbat vesz bele az ember 1el mitn ami kéne ako nagyobb eséllyel szorul-e. Ha meg kisebbet vesz bele ako kompresszió vesztés?
mekkora ment bele végülis? mert nekem halottam már olyat hogy 53.97 után egyből 54.00 kelett bele annyira elkopott(16000 km-nél) mondjuk elég sok port beszívott az látszott rajta.
MEg ne feledjük, a tied kovácsolt, azt mondtad... Az igen nagy különbség! Gondolom az árában is látszott... Elvileg a kovácsolt valami 30 e Ft, a kokillaöntésű pedig 24 körül...
53,97 est tettek bele és valami 550 re csináltak valami rést. vagy 650 re...
53.98 as kellett volna bele a b betű szeriont de nem az kelett bele az a lényeg
Érdekes. ezt figyuzd. Én most egy 53.99es méretű dugót vettem az enyémbe, de csak azért mert az előző asso werke az 53.98as volt. Nos a mocimba 20ezer km van. Én szedtem szét legelőször. Eddig senki sem nyúlt hozzá és nem újított semmit. Ako h h már alapból 53.98as dugó volt benne?
Pláne, hogy ha jól tudom, 0,03 mm -es az illesztés egy átlagos kétüteműben, lehet, neked 0,04 mm-re illesztették, mert rádnéztek, és látták, hogy úgysem fogod bejáratni rendesen