Nah srácok átfutottam az elmúlt 2óra termését és muszály volt hogy írjak.
Nah szal aki ismer az tudja hogy olaszból hozunk be motorokat,robogókat,szerelünk és tuningolunk.Nos még nyár elején rendeltünk volna olaszban Aprilia RS 250-hez dugót(valószínű tudjátok kinek a motorjához,de nem ez a lényeg),nah szóval annyi a lényeg hogy az olasz(akit Andrea Ferrarinak hívnak,szerintem említettem már a nevét és hogy pontosan ki is ő),mondta hogy felejtsük el a vertexet mert valamit nagyon eltoltak és folyamataon akad. Tehát ehhez ennyit.
Lovacska hozzászólásidból annyi derül ki hogy faszául visszatudod mondani amit a szerelőd mond de a technikai hátteret nem nagyon érted. A hajtókart ha átfúród nem, fog több olajat kapni a motor, ez arról szól hogy a felső tűgörgő szemnél szoktak csinálni egy olajozó furatot(2-es fúróval) aminek köszönhetően jobb kenése lesz a felső tűgörgőnek.
Azt meg hogy az olajpumpát ki kell hajítani a gecibe elég sokan elmondtuk már,ez csak egy kényelmi megoldás,hogy a butzsuj hülyegyereknek ne legyen olajos a keze mikor tankol,aki meg nem tud 1:30-ba keverni az menjen vissza általános iskola 3.osztályba.
AF1 sintesi Mint ahhogy Atta is leírta 98-óta egy az egyben ugyanaz a ROTAX122-es blokk van az RS-ekben ami sokkal egyszerübb,könyebb és jobban szerelhető mint egy 123-as. Annyiban különbözik a 2006-2007-es RS-ek hogy szekunder levegő rendszer van beépítve a kipu gáz tisztításra ennyi.
Na én elmentem aludni én nem akartam becsmérelni más motorját és nem fogja nekem senki megmondani mi legyen a vélemélnyem vmiröl azt amit mondtam még mindig tartom
de ugylátom hiába akadnak ezek össze senkit ne izgat azt se akinek ilyen van mert van 2 tipus akinek apa vesz másikat meg aki nyögi a részletet és suli melett elmegy szórólapotosztogatni egy uj dugó miatt
ti tudjátok és ha kitöltöm az adatlapom ha nem akkor is igazam van tudja mindenki és azt is hogy a Vertex egy nagyon jó dugó
na jó8
"És azért istenítem, mert SZERETEM, mert az én motorom, és a motoros imádja a motorját, mármi áron. Olyan ez a szerelem, de neked magyarázhatok."
hát tüzérkével még nem volt gondom,de volt egy vagyis még megvan
egy elektromos rollerom...jogsi híjján... na az...2hetente szétszedve mert ez rosz az ment szét (legtöbbször a váz tört pedig voltam vagy 50kiló 13évesen...) de vhogy nem tudtam rá haragudni sőt még mindig meg van Tüzérke elött áll a garázsban,betegen de tisztán majd télen meggyógyitjuk .
lovacska : töltsd már ki az adatlapod. Me ha érzékeim nem csalnak ako zöldfülű lennél az oldalon. nos elmondom neked h az üres adatlapúak nem pofázhatnak. Max ha dícsérő vagy jó. Rosszat nem szólhat.
Tudod ez nincs leírva sehol de remélem hallottál már etikettről, íratlan lan szabályokról.
Szal legyél szives és írkáld be a dolgaidat, és ha van elég vér a pucába ako képet is feltenni.
Sok sikert!
Ha nem megy vmi a kitöltéssel írj emilt a sportmotornak!
egyszerűen. mivel az enyémbe rotax 123as blokk van. és megnéztem rsata kedvéért de még mindig úgy írja mindenhol h a mái napig a 2T 125ös apriliákat rotax 123as szívvel szerelik.
Ne foglalkozz velük. Megvan neked a saját életed/világod. Nem kell minden jöttmenttel vitatkozni meg minden. Szép motorunk van. És még mindíg olcsóbb bele 1 dugó mintha a szelepeket tördelnénk a 4T gépeken ...
Nah szal aki ismer az tudja hogy olaszból hozunk be motorokat,robogókat,szerelünk és tuningolunk.Nos még nyár elején rendeltünk volna olaszban Aprilia RS 250-hez dugót(valószínű tudjátok kinek a motorjához,de nem ez a lényeg),nah szóval annyi a lényeg hogy az olasz(akit Andrea Ferrarinak hívnak,szerintem említettem már a nevét és hogy pontosan ki is ő),mondta hogy felejtsük el a vertexet mert valamit nagyon eltoltak és folyamataon akad. Tehát ehhez ennyit.
Lovacska hozzászólásidból annyi derül ki hogy faszául visszatudod mondani amit a szerelőd mond de a technikai hátteret nem nagyon érted. A hajtókart ha átfúród nem, fog több olajat kapni a motor, ez arról szól hogy a felső tűgörgő szemnél szoktak csinálni egy olajozó furatot(2-es fúróval) aminek köszönhetően jobb kenése lesz a felső tűgörgőnek.
Azt meg hogy az olajpumpát ki kell hajítani a gecibe elég sokan elmondtuk már,ez csak egy kényelmi megoldás,hogy a butzsuj hülyegyereknek ne legyen olajos a keze mikor tankol,aki meg nem tud 1:30-ba keverni az menjen vissza általános iskola 3.osztályba.
AF1 sintesi Mint ahhogy Atta is leírta 98-óta egy az egyben ugyanaz a ROTAX122-es blokk van az RS-ekben ami sokkal egyszerübb,könyebb és jobban szerelhető mint egy 123-as. Annyiban különbözik a 2006-2007-es RS-ek hogy szekunder levegő rendszer van beépítve a kipu gáz tisztításra ennyi.
de ugylátom hiába akadnak ezek össze senkit ne izgat azt se akinek ilyen van mert van 2 tipus akinek apa vesz másikat meg aki nyögi a részletet és suli melett elmegy szórólapotosztogatni egy uj dugó miatt
ti tudjátok és ha kitöltöm az adatlapom ha nem akkor is igazam van tudja mindenki és azt is hogy a Vertex egy nagyon jó dugó
na jó8
hát tüzérkével még nem volt gondom,de volt egy vagyis még megvan
egy elektromos rollerom...jogsi híjján... na az...2hetente szétszedve mert ez rosz az ment szét (legtöbbször a váz tört pedig voltam vagy 50kiló 13évesen...) de vhogy nem tudtam rá haragudni sőt még mindig meg van Tüzérke elött áll a garázsban,betegen de tisztán majd télen meggyógyitjuk .
Tudod ez nincs leírva sehol de remélem hallottál már etikettről, íratlan lan szabályokról.
Szal legyél szives és írkáld be a dolgaidat, és ha van elég vér a pucába ako képet is feltenni.
Sok sikert!
Ha nem megy vmi a kitöltéssel írj emilt a sportmotornak!
fogasával.
Ne foglalkozz velük. Megvan neked a saját életed/világod. Nem kell minden jöttmenttel vitatkozni meg minden. Szép motorunk van. És még mindíg olcsóbb bele 1 dugó mintha a szelepeket tördelnénk a 4T gépeken ...
És gyúrás powaa
Lovacska a vertex magyar importőrének PR-osa, és így védi a márkát :DDDDDDDDDDDDDDD