mit tudsz az anyagi helyzetemről. mit tudsz te egyáltalán arról hogy ha hitelre venném mit mondanék? ez így nem logikus. Abból kiindulva hogy ha kő gazdag lennék, akkor főleg nem dícsérném, szidnám hisz bármikor tudnék venni másikat, jobbat, erősebbet.
Tudod, azért istenítem, mert nekem erre tellett, se drágábbra, se másikra. Ezzel kell beérnem még 2 évig, és ezért is megküszködtem. Azért meg főleg hogy tankolni tudjak bele, tudod egy pár órás mocizásomért én egy-másfél napot betonoztam a 40 fokban.
És azért istenítem, mert SZERETEM, mert az én motorom, és a motoros imádja a motorját, mármi áron. Olyan ez a szerelem, de neked magyarázhatok.
jó kérdezd. Senki nem mondta h nincs motorfék. Csak azt h a motor csak ako kap megfelelő olajozást ha húzod a gázkart. Me a gázkarral 2 bowdent húzol a tűszelepét meg az olajét. Magyarul ha húzod a gázt megy az olaj fordulattal egyenesen arányosan ha nem húzod ako csak az alapjárati mennyiséget szívja be. Az új RSek gyári hibásak motorilag és punk tum. Ha nekem oanom lenne lehet én is csak keresném a kibuvókat de felesleges az embernek becsapnia saját magát me ako is ki kell dobni rá a kesst akármi is okozta.
ne haragudj meg érte barátom de én annak nem hiszek ha valaki azt mondta "nekem egy szerelő mondta".
Vannak szerelők akikben megbízok, és sok olyan van, akinek a büdös életbe nem adnám oda a motorom, mert a nővérem egy 20kilós kalapáccsal hamarabb megszerelné mint azok szerszámmal.
Figy én elhiszem hogy rsatta okos meg minden lehet hogy van is vmi igazságalapja de nekem egy aprilia szerelö mondta aki nagyon jó ismerösöm (mondtam hogy veszek uj RS-t) aztomondta ne vegyél mert sorra ragad meg az összes....
ja mer az utoljára MZ-n ült,ezek kapnak alapjáraton is és nyilván kerülni kell a motorféket,de mivel a főtengelyről kapja a meghajtást az olajpumpa ezért nem csak gázállás,hanem fordulatszámfüggő is,
én szartam a motorfékre az RD-mnél(Prox dugóval) és az NSR-nél is,gyilkoltam is rendesen,de semmi hiba,gyengülés vagy zaj nem jött ki,úgyhogy itt télleg a vertex lehet a hiba
A Vertex egy hibbátlan fugó, nem csak Natixnál van ez hanem felénk is 3 ismerösömnek akadt össze az uj RS.e, és végül tudod ki adna ki 1,3 milló forintot érte ennyi pénzért nem ezt várja el az ember... és én a te helyedben az apriliát szidnám és nem kibujokat keresnék hogy ez mért is jó ami szar az szar azért mondom mert én is vettem ujjonan egy apriliát és hiába de ez van szar és kész(nem RS)
nem értek veled egyet az olajzás témában, de ezt Ata már kifejtette.
A másik meg hogy én soha de soha a büdös életben nem motorfékeztem. Még 4000fordulatnál sem. SOHA. MInd2esetben amikor megszorult egyenletes gázzal mentem 120as tempó körül, olaj volt a tankban is.
Asso dugót mennyiért tudsz? lehet később érdekelne!
JoeZ,
tudod az a különbség köztünk hogy te nem azt teszed amit én tennék egy adott helyzetben. Nem hordom le az imádott motorom mindenféle fos szar gecinek, mert egyszerűen nem az. Furcsa de még az ilyenek után is imádom. Most toltam be a másik garázsunkba egy hosszabb pihenőre, és szomorú vagyok mert nem motorozhatunk, de még mindíg tisztelem és imádom az RSt. Tudod miért? mert ez az első új motorom. Mert rég álmodtam róla. Mert IMÁDOM. És szerintem sok IGAZI motoros így gondolkodna a helyemben. A másik dolog az hogy ha úgy nézed, a kis RS ha 1000es lenne, kb 250 le-s lenne. A te Sv-d mennyi is? 120 (gyári hivatalos felfele kerekített adat, főtengelyről, marketingesektől :) ). Csodálod hogy többet elmegy? Tornászd már fel ugyan 250le-re az SVdet aztán meglátjuk elmegy e egyáltalán akár csak 100km-t is.
Mellesleg milliószor+1szer leírtam miért ezt a motort vettük. És tudod nem bántam meg. Nem is lennék motoros ha lehordanám a motorom minden szarnak egy műszaki hiba miatt (amiről csak a natixosok meg a fos vertex dugó tehet). Ilyet csak a műmájer emberek csinálnak, akik nem a motorjukért élnek.
Tudod, azért istenítem, mert nekem erre tellett, se drágábbra, se másikra. Ezzel kell beérnem még 2 évig, és ezért is megküszködtem. Azért meg főleg hogy tankolni tudjak bele, tudod egy pár órás mocizásomért én egy-másfél napot betonoztam a 40 fokban.
És azért istenítem, mert SZERETEM, mert az én motorom, és a motoros imádja a motorját, mármi áron. Olyan ez a szerelem, de neked magyarázhatok.
így kicsit oan fantom emberke vagy ....
Vannak szerelők akikben megbízok, és sok olyan van, akinek a büdös életbe nem adnám oda a motorom, mert a nővérem egy 20kilós kalapáccsal hamarabb megszerelné mint azok szerszámmal.
én szartam a motorfékre az RD-mnél(Prox dugóval) és az NSR-nél is,gyilkoltam is rendesen,de semmi hiba,gyengülés vagy zaj nem jött ki,úgyhogy itt télleg a vertex lehet a hiba
A másik meg hogy én soha de soha a büdös életben nem motorfékeztem. Még 4000fordulatnál sem. SOHA. MInd2esetben amikor megszorult egyenletes gázzal mentem 120as tempó körül, olaj volt a tankban is.
Asso dugót mennyiért tudsz? lehet később érdekelne!
tudod az a különbség köztünk hogy te nem azt teszed amit én tennék egy adott helyzetben. Nem hordom le az imádott motorom mindenféle fos szar gecinek, mert egyszerűen nem az. Furcsa de még az ilyenek után is imádom. Most toltam be a másik garázsunkba egy hosszabb pihenőre, és szomorú vagyok mert nem motorozhatunk, de még mindíg tisztelem és imádom az RSt. Tudod miért? mert ez az első új motorom. Mert rég álmodtam róla. Mert IMÁDOM. És szerintem sok IGAZI motoros így gondolkodna a helyemben. A másik dolog az hogy ha úgy nézed, a kis RS ha 1000es lenne, kb 250 le-s lenne. A te Sv-d mennyi is? 120 (gyári hivatalos felfele kerekített adat, főtengelyről, marketingesektől :) ). Csodálod hogy többet elmegy? Tornászd már fel ugyan 250le-re az SVdet aztán meglátjuk elmegy e egyáltalán akár csak 100km-t is.
Mellesleg milliószor+1szer leírtam miért ezt a motort vettük. És tudod nem bántam meg. Nem is lennék motoros ha lehordanám a motorom minden szarnak egy műszaki hiba miatt (amiről csak a natixosok meg a fos vertex dugó tehet). Ilyet csak a műmájer emberek csinálnak, akik nem a motorjukért élnek.