Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ahhoz mit szólsz, hogy ment két Asso Werke a motoromba, összesen 41 e km-t, aztán jött két vertex, az elsőt a kipuffszelep intézte el 6 e km-el, a második 3 e km-esen megragadt, és mind a 4 dugó 53,98mm-es.... Nemhiszem, hogy a több mint 40 e km-es hengerbe, amibe kétszer jó volt ez a méret, egyszercsak szoros lett....
ezis útközben egyszer csak megállt... nemtudtam mért áll félre... aztán nemindult... öninditó müködött szal vmi iesmi lehet itt is vagy elektronika v nemtom... no mind1... utánfutó rulez volt... nameg 2 óra szivás....de azért jóvolt
100 % hogy uj volt. és itt pesten vittem be 1 aprilia szakszervízbe akik ugyanúgy tuningolnak mint ti és engem eléggé meggyőztek a szaktudásról. ők mondták h többel találkoztak már. jah amugy gépműhely is egyben és 40 feletti emberkékről beszélek most. jah és B betű volt beleütve..
30 km t! járattam összesen harmincat! és már van benne 600 és húzom neki 12 ezerig elég soxor. vertex van benne de kovácsolt! eddig bírja Zsoltrs szerinted lehet benne valéami amit írtam?
mekkora kell? meg kell kérdeznem,de két gyűrűs valószínűleg lesz minden méretben. nem tudom mennyi a wertex itthon, de olyan 20-25 közt lesz az asso de ez csak tip, nekem az egy gyűrűs volt 24 tűgörgővel együtt
aszittem azt írod hogy meglepően jó a memoriája
Aham eggyet értek veled am nekem is csak a balos megy, de az az RS nem naon akar dölni ha jol láttam....
gondoltam:D olyan mint egy elefánt:d nehéz és szürke viszont meglepően jól megy
a jobbos még nem megy rendesen a balos viszont már egész jó(a körülmények nem a legideálisabbak sajnos, jó lenne egy pálya a közelben)
Zsóóóti te tudsz Asso Werke dugót nekem? ha igen mibe fáj? kijön egy vertex árából?
nekem most a nyáron két barátomnak is megállt a CBR-e menet közben. Mindkettőnek megtört a benzincsöve és nem kapott benzint a karbi. Nekem pedig 3 napja adta meg magát egy biztosíték egy kereszteződésben és nem akart elindulni amíg ki nem cseréltem
azt is tud, meg mototrédelni is
Hát pont nem az álmom
Hát egy 500-as lenne de szerintem nem fog tetszeni Piaggio X9 500 maxi robogó.
Zsóti szal te tudsz motortérdelni?
vertexet szidják asso werkét ajánlja Zsolti
van benne vmi...
biztos hogy új volt a henger?
mi volt bele ütve? A, A/B, B?
Ilyen nincs! Ha nem nyúltál hozzá, bármelyik kereskedőhöz beviheted, és javítják!
SZomszéd Ditech SR-ébe betettek egy malossi variátort, elszaggatta az ékszíjat, vele ment az olajcső, ezt nem vették észre, mikor új szíjat kapott, megragadt, cserélték garanciába a hengert, dugót, és a srác még azért verte az asztalt nekik, hogy a főtengelyt is cseréljék! Szóval ad 1, ne egyedül menj be a boltba, mert 16-19 évesen legyalulnak a földbe.. Tessék apukával bemenni, és szépen közölni, hogy tönkrement, lehet javítani! Ha nem, akkor felhívni a mile motort, ha nem akkor a fogyasztóvédelmi főfelügyelőséget!
Ja zsolti nektek van most valami 500ccm feletti motorotok?Nem ragaszkodok semmilyen márkához, meg mégiscsak közel vagytok.
hát itt szídnak valami vertex asso-t vagy mit. Szóval mintha nem elég hogy nem aprilia motor van egy aprilia motorban de mégcsak nem is full rotax hanem valami kisebb beszállító produktuma
karban kell tartani annyi az egész
srácok nekem van 1 hozzászólásom az akadásal kapcsolatban. lehet h elég hülyeség lesz, de mikor vettem az uj hengert mondták h milyen méretű dugó kell belle mert belevolt ütve a betű... nah viszont én a biztonság kedvéért bemérettem, és ott mondták, h a gyárban is elbasszák néha. nah és végül kiderült h nem is akkora dugó kell bele mint ami rá van írva. tehát: ha hagyatkozol a gyári adatokraés úgy rakod össze azzal a dugóval akkor lehet h nem lesz tökéletes és azért akad. nah most lehet h kurva nagy hülyeséget írtam. légyszi reagáljatok rá...
Te tudsz motorttérdelni?
húha mennyit irtatok délelött óta hát nagyjából átfutottam őket:) most értem hazta motorozásról... sz*rrá fagytam mivel a hvaerom cbrje megadta magát... jó mi? ilyet sem hallottam még... h egy cbr megáll fél éves a moci... no mind1... fura volt hazafele az utánfutón nézni...
Ha lövésed nincs erről a motorról, inkább maradj csöndbe, és figyelj... Csakhogy megnyugodj, alapjáraton is kap olajat! És hogy mégjobban, átlagosan 1:45-ös keverési arányt állít elő a gyári beállítás....

Azmeg hogy itt lefosozzák egyesek... Állíts csak mellé egy másik 125-öst, az RS nem hagy szégyenbe... És illene tisztelni... Majdha akkora motorosok lesztek, hogy ki tudjátok aknázni a benne rejlő tartalékokat, akkor fikázzátok.. Hja bocs, ha ezt eléritek, megtanuljátok tisztelni, és nem fikázzátok...

Megjegyzem az ilyenek... Az igazi motoros sosem beszél így motorról, ahogy itt egyesek... Elkéne gondolkodni.... Hja és mégvalami... Aki egy kismotorral nem élvezi a motorozást, akár egy simsonnal, annak kár nagyobbat venni.... Az vegyen csak atót, tegye ki a kezét az ablakon, bömböltesse a tiestot, és szűrjön a városba vele...