Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CBR-125 topicban leírtam a történteket... tegnap oyan 7óra körül írtam ott van 1-2 képpel!
húúúú most jöttem haza..... szalkszentmártoni mocis felvonulásról. Volt valaki még??? ma több mitn 250 km-t mentem kisebb megszakításokkal, de egyáltalán semmim nem fájt... Yaaa és 110-120-as tempónál városon kívül 6 litert fogyasztott a kincsem, szal csak városban fogyaszt 8-at úgyhogy megnyugodtam
+köszönöm szépen ;)
ha lesz sok pénzem akkor visszacserélem de akkor minek cserélték ki 97be?
állitólag a 13 as az erősebb vmivel.
meg
a lényeg az hogy számottevő nincs
megkérdezted már a különbséget a 2 blokk közt?
kishapsi,te motorszerő vagy,igaz?hogy ha igen nézz be létszi a TZR50 topicba!
köszi
MI????!!!!!!!!!!!!!!!!!ugye viccelsz? hogyan mi történt?
scoefild.
lehet hogy a membrán poweres a kipuffod.
ez anyit tesz hogy nincs semmi elektronika, meg bowden meg röpsuly meg a faszom tudja mi.
henm simán a kipuffogógáz nyomása szabályozza a powert egy nagy membrán segitségével, és egy ellenrugó fesziti a helyére.
majd 1er te is eldobod a tied:)
mint én az enyémet...
nem tom igazából ez az első reakciom volt h "balfasz" mert megláttam a gépet és azt láttam h eldobta a vadi új motort...
Miért balfasz???
a balfasz
Én 195cm magas vagyok és 80kg.
Rs50-em volt, lementem vele Balatonra 80-as utazóval, tehát 3:45 idő alatt (210km) majdnem egyhuzamban (ebéd) .
És SEMMIM se fájt.
5000km-et mentem az Rs-el és egyszer se éreztem, hogy job lenne leszállni .
Mitoval 1300km-et és tök kényelmes. Igaz, nagy böszme túra-foteleket még nem vezettem.
mintha eldobta volna
most nézem a képeidet voltál pályázni?hogy ment? :)
jahát igen olyan blokkal ami van benne nem csodálom h halad :)
minek azt figyelni? fölülsz rá és megnézed h 8 körül picsán rúg e vagy sem nekem rx 1esben 30at megy...de most 16/49 az áttételem így a vége 140-150 körül van,most kap majd 14/49-es és még 3asban is vígan kerekezni fog viszont a vége 120 körül lesz csak...
szvsz se kényelmetlen...(én is kb olyan testalkatu vok mint az elöttem író:))
én is 176 és 65 kg... és nincs semmi bajom, alattam semmi nem megy tönkre az a jó

scoe: miyen hang? hát hajtsd fel a tankot, keresd meg a powermotort és húzd a gázt és figyeld h h mozdul-e vagy valami...
Én 173 cm -vagyok és 75 kg (hát igen ez a tél is kib@szott velem) kicsit megnövekedett a versenysúlyom.. De én szerencsére nem vagyok egy langalétra eddig soha nem panaszkodtam egy motoron sem minden pont összhangban van pont jó!!!!
Csak eszembe jutott..Mert ugye bovdenem nincs,illetve mikor gyujtásra teszem akkor sincs az a kis hang és elkezdett érdekelni,hogy akkor végülis milyen módon kapcsol be a power
hát a powermotorból a szelephez bowden megy igen.... de nem csak elektromos van azt tudom, de h miyen a másik arról fogalmam sincs... miért baj van vele?
mert nem mind1ikben elektronikás
Bovdenes nem létezik?
88-as a mocim