Csá Joe-Z!
Nem találtam külön Gilera fórumot ezért ide írok.
Mi a különség a Gilera Sp-01 és -02 között?
Illetve az SP-k és a Crono125 és GFR125 között?
nekem fékahtásilag nagyon jó tapasztalataim vannak a ferodo val kapcsolatban, főleg a szintereses, avgy a sárba valóval(mert van külön ilyen is)
csak az a baja hogy anyira kemény hogy a tárcsát is zabálja, és hát a tárcsa vétel nem olcsó dolog.
hát én eddig a Ferodo-ról csak rosszat hallottam... A Futurába olyat vettem hátulra, tapasztalat nincs, ha az első fékhez vettem volna akkor tudnék valamit mondani..
Volt már versenybetét is elöl de amugy csak sima sportbetét van benne mert a versenybetét eszi a tárcsát és szerintem annyival nem volt jobb... Elég ez a fék igy is 320mm 4 dugattyú fémfékcsövek elöl hátul versenyfékolaj. Igazi egyujjas
De viszont a versenybetéttől olyan fényes volt a féktárcsám mintha tükörbe néztél volna!!!! Annyi előnye volt
Rs125!
Nekem még mindíg van "kurva nagy akadás"... Most épp elektronikát próbálunk bele normális áron szerezni!! A gyárit meg visszarakom bele amikor viszem 4000renként szervizre!!
Én csináltam
Írtam is bele na ott válaszolok a kérdésedre
Nem találtam külön Gilera fórumot ezért ide írok.
Mi a különség a Gilera Sp-01 és -02 között?
Illetve az SP-k és a Crono125 és GFR125 között?
Ezegy állat!!!
mára is marad a tanulás :(
csak az a baja hogy anyira kemény hogy a tárcsát is zabálja, és hát a tárcsa vétel nem olcsó dolog.
Minden esetre a Lucas-t mindenki nagyon dícséri!
Volt már versenybetét is elöl de amugy csak sima sportbetét van benne mert a versenybetét eszi a tárcsát és szerintem annyival nem volt jobb... Elég ez a fék igy is 320mm 4 dugattyú fémfékcsövek elöl hátul versenyfékolaj. Igazi egyujjas
De viszont a versenybetéttől olyan fényes volt a féktárcsám mintha tükörbe néztél volna!!!! Annyi előnye volt
Nekem még mindíg van "kurva nagy akadás"... Most épp elektronikát próbálunk bele normális áron szerezni!! A gyárit meg visszarakom bele amikor viszem 4000renként szervizre!!