de nem is túramotorok!Azért csak illik húzni az ilyen motoroknak,vagy nem?
Igazából szerencse is kell hozzá ha veszel 1 használt motort!Van aki frankón mindent kicserélt ami sza volt,sőt még olyat is ami csak gyanús volt és mégis mindíg beszart neki valami-viszont van olyan is aki komolyabban nem foglalkozik a motorral és mégsem hal be szinte soha
semmilyet, a gyári a legjobb.. ha dobot cserélsz cseréjjé rendszert, karbit, légszűrőt, membránt, de akkor már hengert is. De így garantálom h hellyes beállítással megy 2 kilót..
Én is beszéltem misoncal vagy mi a neve a srácnak de nekem nem akarta eladni a motort...
Hétvégén valaki valameere motorozni?
Ezekkel a mitosokkal nem bírok zöldágra vergődni :( Az összes csak sikálgatja a motorját ,használni viszont nem akarják
csak mondom hogy többet fog lenni a szervizben mint az utcán de szép kis motor csak teljesen megbizhatatan msot is kinn voltam kringen teljes motorgenerál után és erre meg hengerfejes lett az aszar
en azt ajanlom ne idd el a hallaskozpontodat es akkor majd rajossz h az RS hangja gyonyoru. amilyen hangot te szeretnel azt 2Tbol nem csalogatod ki hala az egnek
hát ugye a ducati meg a cagiva régen eggyüt voltak (nem jut most eszembe hogy szokták mondani) és most a cagiva az mvagustánál van. nem is tudom melyik ujságba olvastam már
Igazából szerencse is kell hozzá ha veszel 1 használt motort!Van aki frankón mindent kicserélt ami sza volt,sőt még olyat is ami csak gyanús volt és mégis mindíg beszart neki valami-viszont van olyan is aki komolyabban nem foglalkozik a motorral és mégsem hal be szinte soha
Hétvégén valaki valameere motorozni?
Ezekkel a mitosokkal nem bírok zöldágra vergődni :( Az összes csak sikálgatja a motorját ,használni viszont nem akarják
én is rs tulaj lettem és már jön is az első kérdés ki milyen dobot ajánl?