hááááát nemtom Én úgy vettem észre hogy ott a pályán a zászlólengető papper szívesebben ücsörög az árnyékban a takarítás helyett mikor olaj kerül a pályára akkor is úgy kell felkönyörögni a fószert hogy csináljon vele valamit
retek alatt nem a por-ra gondolok hanem a szétdurrant gumicafatkákra. Azt nem hiszem el hogy nem tűnt fel hogy végig volt szorva vele a pálya Fekete volt az egész pálya a gumitól
szarjá rá, megyün ka speedekkel is keresztbe.. nem kö befosni, visszakettő padlógáz, előre terhelsz ,s égjen a gumi! amúgy biztos lehet rajta menni rendesen, nem hiszem h balesetveszélyesen adnák át..
ésez mit jelent? amikor mi voltunk multkor az előtt is volt drift... akkor is retkes volt a pálya és csak én nem vettem észre? vagy ilyen szar csúszós lesz?
mi megyünk 1 páran,jön 1 srác 125ös mxszel,egy leányzó sv650nel,egy z750, egy fazer600, egy fzr 250, talán egy rx 125 sm,talán egy zx9r meg én ktm sxc 400^^
Háát azért erre a Benzin-Dízel témához annyit, hogy itt az 530xd a garázsba. Eszik 8-10 litert, 10 a plafon! 520NM nyomaték. 6,5 mp 100-ig. 250 a vége elektronika miatt... 100"000 km és semmi baja. Pedig kapja az ívet autópályán 250 tempomat ... Oké, autómata, meg nem is egy tipikus kezdőjogsis autó. De ekkora hengerűrtartalom kategóriába nincs párja (csak az 535d, de annak a váltója nembírja a 650NM-t ...)
tyt@vnet.hu
1. nyitott gyújtáselektronika (nincs lyuk 5-6 ezer között) - 25E ft, postán is el tudom küldeni, a postaköltséget vállalom
2. aprilia rs125 06 gyári kipuff rendszer, 8000km-el, gyönyörű állapotban. Ár:megegyezés szerint
Nem vitrinbe vettük ...