A benzinest lehet... Ha normális chipet kap egy dízel autó akkor sok lóerő felszabadul és nem feltétlen teszi tönkre... csak nem szabad tulzásokba esni. Meg vannak kimondottan specialisták... Arról hogy a PD egy ritka szar konstrukció, már ne is beszéljünk... Nemhiába hagyta abba a VW...
a chip úgy tönkrekúrja,hogy beszarás,haverék toledójában (pdtdi 140le) volt,azóta szar
meg jómúltkor jó egy órás műsor volt erről komoly szakemberekkel
Én is TDi párti vagyok... De pl PDTDi-t soha... mondjuk egy PD alja TDi hengerfejjel nem lenne rossz... Sógorom most építette át a 87es Jettáját TDi-vé... előtte Td volt.. fos előkamrás.. Mostmár nemrossz... bár kicsit sokba van... csak a motor 400ba ÉS árulja a kocsit 320ért mert szeptemberbe költöznek külföldre. De elég jól megy... pedig csak 0,6ot tölt a turbó. Még kap 0,2-t és megvan a 90 ló, ami akár lehetne 180is, bár akkor még játszani kéne turbóval+ezzel azzal... meg hajtókart cserélni+ilyenek... A carstylingon ő is fennvan lipi88 néven...
Bocsi, hogy belepofáztam, tolok azért két képet...
Üdv: Pisti
igen ezekben igazad van. csunya a hangja stb. de ezekbe szaré hugyé kapni már chipeket amitől még erősebb lesz. nekem személy szerint az alacsony fogyasztás és viszonylag nagyobb teljesítmény miatt jönnek be
soha senkinél nincs meg az 1-1 perc ketyegtetés,de én olyat ismerek aki nagyon vigyáz rá,még az ajtót is csak finoman szabad becsukni,na nála 120-nál kifeküdt a turbo: 300e pénz
Teherautót ne hasonlítsd a személyautóhoz!
Vissza van fogva a teljesítmény a nyomaték javára. Sokkal sokkal többet kibírnak.
Jo ahhoz h korán széthullanak a turbódízelek hozzátartozik h az emberek nem tudják hogyan kell szakszerűen használni őket.
Én elhiszem h jó. De ne felejsd el h a gyorsulás érzete jobb a turbó miatt.
És hol a hangélmény? Hol a 7000-es fordulaton ordító motor? A gázfröccsös visszaváltás?
Én ezekért nem adom fel soha a benzines autót. Lehet hülyén,nagyképűen hangzik de lesz@rom azt a +2-3 liter fogyasztást.
Ja 130 Pacis TDI Passat nem ellenfél. ismerősnek van és egy párszor lehúztam. Nem nagy szám annak ellenére h sokan h odavannak miatta. Ja és nagyon csúnya traktor hanngja van
volt dízelünk francia 1.9 TD 90le,hengerfejes lett,de azon kívűl semmi 350e-rel adtuk el,fogyasztás: 5,5
ezt megelőzően szintén francia dízel: 1.7d 62le,soha semmi gond 450e-rel adtuk el
azt a teljesítmény biztonsággal ki lehet belőlük hozni,de a mai dízelek kurva szarok,rengeteg széthullott az ismeretségi körömben,és a kisebb fogyasztás anyagi előnyét elveszted a javításnál
fűteni? hát azért a mostani dieselek ugynakkkora teljesítményt tudnak ugyanakkora térfogatnál mint a benzines társai ugyanakkor akár 2x akkora a nyomaték ls a fogyasztás 40 %-kal is kevesebb lehet. meg a nyomaték sokkal nagyobb fordulatszám-skálán rendelkezésre áll...
Áhhhhhh barátom félisten vagy A számból vetted ki a szót.
Én is azt vallom h dízelből csak teherautó jöhet szóba. Áll is az udvarban egy Ducato 2.5 Turbándízel
most nincs autóm. jogsim sincs 2és fél éve elvették és még nincs birósági végzés. nemtudom mikor kapom vissza. utána valami tdi lesz asz tuti. a3 a4 passat vagy ilyesmi. nemnagyon rajongok az olasz autókért amugy. de nemtudom megmondani, hogy miért... talán belül nem annyira tetszenek...
ugy találtalak meg h részletes keresés és beírtam az itteni neved próba szerencse... te meg a carstylinges honlapon megtalálsz...
Egy barátomnak 156 Selespeedje van " liter F1 váltó 160ezer km van benne és 1X látott szervízt kötelezőn kívül akkor is azért volt mert belementek oldalról
meg jómúltkor jó egy órás műsor volt erről komoly szakemberekkel
Bocsi, hogy belepofáztam, tolok azért két képet...
Üdv: Pisti
Vissza van fogva a teljesítmény a nyomaték javára. Sokkal sokkal többet kibírnak.
Jo ahhoz h korán széthullanak a turbódízelek hozzátartozik h az emberek nem tudják hogyan kell szakszerűen használni őket.
És hol a hangélmény? Hol a 7000-es fordulaton ordító motor? A gázfröccsös visszaváltás?
Én ezekért nem adom fel soha a benzines autót. Lehet hülyén,nagyképűen hangzik de lesz@rom azt a +2-3 liter fogyasztást.
Ja 130 Pacis TDI Passat nem ellenfél. ismerősnek van és egy párszor lehúztam. Nem nagy szám annak ellenére h sokan h odavannak miatta. Ja és nagyon csúnya traktor hanngja van
ezt megelőzően szintén francia dízel: 1.7d 62le,soha semmi gond 450e-rel adtuk el
azt a teljesítmény biztonsággal ki lehet belőlük hozni,de a mai dízelek kurva szarok,rengeteg széthullott az ismeretségi körömben,és a kisebb fogyasztás anyagi előnyét elveszted a javításnál
Én is azt vallom h dízelből csak teherautó jöhet szóba. Áll is az udvarban egy Ducato 2.5 Turbándízel
ugy találtalak meg h részletes keresés és beírtam az itteni neved próba szerencse... te meg a carstylinges honlapon megtalálsz...
És most milyen autód van? Biztos Olasz csak nem mered bevallani h elrabolták a szíved