Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kiakarja takarítani, mert agyon van kokszolódva
Ki van nyúlva, nekem ugyan ez volt az AF1-en. Cserés.
Szia Tyt. Mindenképp lánccsere ahogy látom elég nagydarab vagy az Rs-reés még a barátnődet is szoktad vinni az összesen x kg gondolom húzod neki hogy haladjon a gép és a gyári lánc ennyit bírt. Ha veszel láncot mindenképp erőssebbet vegyél.a láncoknál megadják hogy hány nyútonméter a szakítószilárdsága neked mindenképp a megfelelő méret mellett a legnagyobb nyútonos kell.Ha megakarod még tartani a mocit célszerű eggyúttal az első és hátsó lánckereket is lecserézni.
Hmm olvasom hogy mindenkinek sorra döglik meg az új RS-e remélem én nem csatlakozom ehez a táborhoz, bár nekem még csak 750 km van benne ... Meg nem is nagyon hajtom, próbálom kímélni, remélem sokáig bírja még a dugó :D valami ötlet egyébként hogy miért döglenek meg sorra ezek?
szar olajozás esetleg? vagy akinek bedöglött az folyamatosan maxon pörgette?
600RR-en ugyanez volt a gond nekemis, 10ezer km után, lánccserével megoldódott.
Vidd be a csapágyat a lagközelebbi SKF szaküzletbe(vagy akármilyen csapágyboltba) hidd el hogy lesz nekik.
Na ma levizsgáztam kreszből Sikeresen ( A1 és kocsi)
Szóval egy lépéseel közelebb vagyok az Rs 125-höz
ennyi erővel az is lehet a baja hogy nincs rajta topcase.

más ötlet?
8as van benne vidd el gumishoz centirozzak ki
valaki mondja már meg miért olyan a láncom, hogy ha forgatom a hátsó kereket, akkor néhol megfeszül, néhol lazább, ergo nem egyenletesen fut. Így a feszességet is érdekes beállítani, mert ha valahol jó, akkor máshol utána feszes vagy laza.
9500km van a láncban, nagyon gyakran fújom láncsprével, gumiégetés, gyorsulgatás meg egykerék próbálgatás soha nem volt.... ötlet?
nincs még mindig kuplungkiemelőcsapágy... aprilia 20-ig zárva, italmondónak nincs:(
mar lehet hetkoznap is? :O
Hétköznap kell menni. Most hívott Dani, lent van, és rajta kívül egy árva lélek nincs a pályán
vasarnap kakucs?
ne bánd, én is 21 évesen vettem az rs-t mint első moci. le akartam cserélni most hatszázasra, de amióta megépült kakucs és lehet sokat pályázni már nem akarom. városban nem sokat csavargok már vele meg mindjárt megvan a nyomi autós jogsi és akkor nem is fog érdekelni. a pénzt már összeszedtem rá 1ébként, szépen lekötöm, aztán ráér még. igazából az utcai motorozásban 1 dolog érdekel az meg a huligánkodás , h tök jó h mindenkinek kiszakad majd a nagygéptől a dobhártyája meg jókat lehet kerekezni piroslámpa után meg iyenek...:) erre meg felesleges a kisgixer. majd ha 2:25öt megyek h.ringen, elgondolkozok.
Bocs, hogy ideugatok, nem is igen fog előfordulni tőbbé, de mi a ráknak akarod kivenni a power-szelepet? Ha csupa gané, és nem mozog, akkor értem, ha viszont bedőltél annak az elterjedt tévhitnek, hogy ha kiveszed jobban megy a motor, akkor szeretném elmondani, hogy nem megy jobban,sőt, kellemetlenebb lesz a karakterisztikája. Ha leragad alul, akkor felül nem megy, ha fölül,akkor alulra halott. Bővebb magyarázatot az mforce oldalán találsz a 2t tuning cikkek között.
Mégecer elnézést, hogy ide óberkodtam.
ma mátra akinek van kedve jöjjön ;)
én se tom ki motorozni a mitomat azért járok ki kakucsra h hátha meg tanulok lapjával közlekedni azzal nem is lenne gond csak félek non mélyre dönteni a mocit de remélem ma le ér a térd koptató
sztem a köv mocim cbr 600f lesz mert ha ezt se tom kimotorozni nem érdemes egy még durvábbat venni pályára
MA valaki kakucs?
Ha az életben nem tudsz még egy 125-s motort sem kimotorozni akkor mindenki maradjon nyugdíjas koráig egy RS-nél?

Jó az 1000-es GSXR kategóriát én spec eltörölném mert nincs értelme de azért egy 600-as sportgép sokkal több élményt tud nyújtani mint egy 125. Kimotorozni csak pályán lehet egy motort utcán életveszély én meg nem járok pályázni ergo nem érdekel mennyire tudom kimotorozni a gépet
nem ujfalubol vetted az rs-t?

am ma én is letettem végre rsel is a térdem (járatósan)
hát én nem tudom sajna ezek a gépek mint az enyém ritka kevés és oan ritka szar ha alkatrész is kell ...
lábtartóm leért, majré nincs, kakucson kanyarokat minnél gyorsabban próbáltam bevenni aztán ennyi
majd megláttjuk mit hozz a jövő .... már motoron se filózok majd lesz vmi egyszer fene se idegeskedik
na csöcsi mindenkinek!

vettem egy 125-ös rs-t, kicsit későn ugyan, 21 leszek novemberben. Úgy gondoltam megéri motorozni vele 1-1,5 évet mielőtt vennék valami nagyobbat, tisztában vagyok a képességeimmel. "95-ös, motorikusan egyben van, most fényeztettem az egészet az egyik ismerősömmel, új plexit csináltattam, láncszett csere, zsír dunlop sportmaxokat vettem előre-hátra (gyári méretben), olajat cseréltem, új gyertyát raktam bele, kipucoltam a powerszelepet, behuzattam az üléseket, uj markolatok és tankprotektor is van rajta :)
Mielőtt lehülyéznétek, nem költöttem egy vagyont, a felét magam csináltam, a fényezés is baráti áron volt, a gumikat meg ajándékba kaptam :)

szal itt tartok. két hét mulva forgalmizok korlátra, már nem birtam várni a jogsival jövő tavaszig, hogy nagy A-t tehessek.

Miután ilyen szépen bemutatkoztam, kérdésem lenne:
Tud -e valaki eladó digitális műszeregységet rs-hez, ill. a kilométerórára plexit (repedt) és spirál-meghajtó csigát, mert ez is gatya, nem mér az órám.

Képeket teszek majd fel, ha érdekel valakit milyen lett a kicsike.

Dávid
ha egy pályán a lehető legjobb időt motorozod amit a testsúlyod és a motor enged. magyarán bátran kiállhatsz, h tessék, ki az aki megver egy ugyanilyen széria géppel, ugyanoylan nehézre málházva, egyforma gumikkal.. na ha legalább közel vagy az azzal a motorral elérhető leggyorsabbhoz, akkor tudod kimotorozni. megsúgom, sem ezen a honlapon, sem az életben nem tud egy átlag motoros kimotorozni még bő 30 lóerőt sem. (persze egyenesben megy a szekér..)
és honnan beszélhetünk arról hogy a motor ki lett motorozva ? ez úgy érdekel
tűfilccel!