Olajzásról mindíg feljönnek ezek a kérdések,és mindíg elhangzik minden.2T-nél a keverék a nyerő ennyi. Tyt esetében köze nem volt a ragadáshoz az olajzásnak.Az ős esetében fel lett téve egy Arrow rendszer és a nagy tudású szerelő urak(NATIX) elfelejtették hozzá karburálni a gépet ennyi történt,ezért akadt össze nem más miatt.Az meg hogy hullanak az új RS-ek elég nagy hülyeség az estek 90%-ában emberi nem törődömség miatt akadnak össze,nem azért mert szar a motor,ha úgy nézzük ez egy elég kiforott technika a blokkot(rotax122) 98-óta alkalmazzák RS125-ökben.
próbáljátok már ki,hogy felújítás után tekertek egyet az olajállító anyán
simán lehet,hogy a mai világban mindent gyárilag elkúrnak,hogy vidd vissza vegyél alkatrészt és fizess fizess fizess
ez itt ugyan túlzás lehet,de kocsikról rengeteg ilyet hallok
hali! fiuk egyszer én is megyek veletek csak az a baj hogy kurva messz lakom :D De egyszer beválalom :D sűrűn jártok? nekem már az ut oda legalább 200 km :D Széles utat!
Hat nekem nincs kizarva hogy a hajtas miatt ment tonkre. Meg nemtudom mi a baja, lehet fotengely. De konyorgok....sportmotor, 2t, pont aztnembirja amire tervezve van? a porgetest?
En mindig bemelegittem, bejaratas nagyon finom volt, nemertem.
Szerintem kicsi bele a 28as karbi, nemis ertem miert ekkora raktak bele.
a fene tudja miert hullanak a zuj rs-ek
írni fogok egy dalocskát a köcsög natixosokról. Valahogy így: kööcsöög naatixx kööcsöög natixx, rohadt román bolhakupec treháááány népséggg... Tamagocsit kéne szerelniük nem motort.