háá" nemtom mi igaz ebből a chiptől szétmegy dologból, van itt nálunk nővérkémnek az 1,4td 206 Pug, lett belerakva egy chip, elvileg majd" 80pacira feltornászta, hát érzésre tényleg sokkal jobban megy. Viszont nem is kajál mint a bolond, na meg még nem is hullott szét :)
Miért nem mentek a totalkar-ra ott a népitéletböl kiderül hogy mi a jó és mi a rossz auto(hát a fiat nem a jok között szerepel) ? ha már itt tartunk nekem is van eladó:Honda civic 1.5 v-tech (115LE)5 ajtos fekete 112ekm 97-es alu,klima,abs..stb.1,1mft (angol kivitel)
Nekünk 1.9-es pdtdi passatunk van a 130 lovas és eddig semmi baja! 3 éve van meg és kap évente 30 e km-t de még nem nagyon volt vele gond! A chipről meg annyit h az új autóba való. Ált az ilyen chipek a turbót nyomást variálják és a nagyobb nyomást igazából csak az új autó csövei bírják...
a chip csak a keverést variálja meg,ha megnézitek egy köbcenti alatt 2 teljesítményű motor is szokott futni,egy gyengébb és egy erősebb, és ezt lehet elérni a chippel is,nagyobb teljesítmény kisebb fogyasztás.
az összes ilyen felborítja az optimális beállítást és egyértelműen a blokk kárára megy,elektronikába akkor kell belenyúlni,ha már a blokkba is belenyúltál
mikor hagyták abba? 8 szelepből 140-170 lóerő,agyonhajszolt,nem csoda,ha fos
mikor hagyták abba? 8 szelepből 140-170 lóerő,agyonhajszolt,nem csoda,ha fos