hulyeseg h nagyobb rutin kell hozza szarul mindkettovel lehet motorozni. inkabb nagyobb kontroll kell hozza. tehetsegrol meg en is ezt mondom hiaba az 1000V2 ha 125ost sem tudsz kimotorozni
hellosztopk nagy bajba vagyok...pff má akár hogyan próbálom kivenni azt a szar powert sehogy se jön ki.. vkinek nincs vmi ötlete? mert valószinüleg azért nem megy a mocii..
Elmondom neked h kissé nagyobb rutint kíván meg ez a motor mint egy RS. Tehetség? Mutass itt valakit akinek van komoly tehettsége! Akinek van az már rég versenyszerűen motorozik mert rég felfedezték.
Ennyi a hozzáfűznivalóm a tehetség témához.
látom sorozatban halnak meg az új RSek. A legutóbbi is ugyanúgy mint az enyém... Asszem szerencsésnek mondhatom magam hogy az enyém csak 9100nál halt meg. Azért meg főleg áldhatom az eget, hogy a hengerem okés.
Amúgy tegnap hazaértem nyaralásból, és az esti mocizás alatt egyszer majdnem elütött egy beülünkhatanaszakadtpirosskodába fiatal társaság, egyszer meg egy szuicid hajlamú macsek futott alám, és megfejelte a csizmám meg a hasidomot, mielőtt átmentem rajta. Ezekután jobbnak láttam hazajönni...
Már 400km van a bejáratós vasba, úgy vigyázok rá mint a hímes tojásra. Adtam neki még1 esélyt az új dugóval, nagyon remélem ezzel elmegy egy darabig!
Valaki mondja már meg mi a faszér" halnak meg az új RSek ilyen gyorsan?
a behúzómágnesnél tudod állítani a bowden feszességét az állítócsavarral, nekem van egy matrica a hűtő mellett,azon rajta van h kell beállítani, vmi 8-10 mm.. de majd lefotozom
Még mindig "99-"03-as Aprilia RS 50-hez keresek láncvédőt és utas lábratot. Ha valaki tudna segíteni, vagy lenne neki eladó elfogadható áron, kérem jelentkezzen! Elöre is köszönöm!
Nemtudná valaki megmondani hogy hogyan lehetne 22kw-ot átirni 11-re?
Negy segitség lenne mer igy szeretnék motort venni ha sikerülne.