Minden a fejben dől el. Aki hülye az meg fog halni egy Simsonon is. Én nyugodtan ráültem az SV-re az Sp után lazán lehet vele menni a 160-at amit eddig is mentem csak itt nagyobb biztonságban és persze el mernék vele indulni akár Párizsba is.
én NSRt szeretnék...nem azé hogy hülyén közlekedhessek mert hülye nem vagyok...csak azért vágod,kistüzérke harmat gyenge egyes helyeken ami persze hogy így első motor meg minden tök jó mert legalább nem szálltam el de lassan tova kéne lépni
Hát megmondom őszintén 16 éves voltam énis amikor megkaptam az Sp-t. De mai fejjel visszagondolva aztmondanám vaternak h várjunk még 2 évet mert amikor megkaptam 2 éven keresztül nem bírtam lenyugodni. Olyanokat megcsináltunk mikor leszállt a köd h beláthatatlan kanyarban előztünk, autót ketten jobbról-balról centikre poweren előztünk, lakott területen 120 alatt ritkán közlekedtem. 18 évesen egyszer nem jött össze és fellökött egy terepjáró. Na akkor tudtam meg h el lehet b@szni és nyomorék is lehetsz egy másodperc alatt és hogy én is tudok hibázni (pedig azthittem h nem). Azóta helyrerázódott az agyam és sokkal sokkal megfontoltabban vezetek talán túl biztonságosan is. Én simán megemelném a korhatárt A1-re 18 év betöltését kötelezővé tenném. Nem való 16 éves kissrácoknak olya motor ami 160-t megy
Ha sok kilométert akarsz menni akkor ne RS-t vegyél mert eddig nekem soha se birta 10e km-nél többet és már egy éve nálam van és azota 2 hajtokar és 2 dugó meg minden lófsz mert ezeken minden szétmegy szóval ezek aztán nem kis tételek szóval ahogy érzed és a most van ebben az évben 5-ödjére szervizben de az igen hogy megvan az Rs-nek a maga imidzse de ezt a gépet pályára találták ki szoval inkább ott használd
ha nsr nem tetszik vegyél egy elsőszériás rs-t 300-ért és költs rá 150 ezret minőségi gyári alkatrészekre adjál neki fasza olajat és,ha jól be van állítva és nem gyilkolod elmegy simán 15 ezret a köv felújításig,város leküzdésére elég,pályán döntögetni nagyon jó
vagy vegyél Mito-t,nekem 54000 van benne és pöccröff(egyelőre) és nem hiszem,hogy annyival szarabb lenne
Figyelj, a supermoto azért jó, mert jó De ezt leszámítva nagy előny, hogyha eldobod nem, illetve kevésbé sérül... Pl. Aprilia SXV 450 amit én szívem szerint megvennék... Igaz első szériás, ezért lehetnek gyermekbetegségei, de elég erős és V2es... Mondjuk ez nem túl felhasználóbarát teljesítmény leadást eredményez... A Kawákat, olyanoktól kérdezzd akinek az van, de én szívem szerint nem vennék. Akkor inkább Bandit. Az RS pedig igazából versenygép... nincsmit szépíteni ezen. Azt mondják a Mito a legjobb komprumisszum az RS és az NSR között... de a döntés rajtad áll... De ne itt offoljunk tovább, menjünk inkább a Csevegés, beszélgetés topikba.
Inkább a sportosabb vonalon indulnék el, amibe nekem még beleférne egy supermoto is, mert azok nagyon tetszenek, meg amit lehet velük csinálni az is!
A cbf -et nézegettem, de az a milliós tételével kicsit sok, pláne úgy, hogyha perecelek egyet, akkor az is pénzbe kerül, meg igazából nekem az is fontos lenne, hogy az üléspozíció közelítsen egy sporthoz.
Nézegettem még a kawa zzr-400-at is...
A rs azért tetszene, mert ajánlották, bár nekem (lehet hogy tévesen) azt mondták, hogy azzal sok gondom nem lesz, ha meg igen az sem egy nagy tétel.
Az üléspoz. megfelelő, a motor ereje is!
Nekem igazából kezdetben a város legyőzésére kellene, meg ha lehet kiugranék valami pályára gyakorolni az íveket, meg a bedöntést, meg úgy egyáltalán.
A döntő igazából, az ár-érték, a kezelhetőség és az, hogy elbírjon, természetesen az sem gond, ha nem kell minden héten szerelőhöz járnom! Ha a gatya elhagyás erre vonatkozott, akkor lehet, hogy valami japán csodát kellene néznem!
...Meg igazából már közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 20-hoz! Meg az álmom egy mille factory uh.....
Én is most gondolkozok Rs 125 vételébe de nagyon meg kell gondolni h miet veszek.
MAx 700ig gondoltam hogy addig érdemes nekem többet nem akarok motorra költeni.
Haveromnak van 1jó rs-e 2003as de 700alatt nem adja annyit meg sztem nem ér.Adna hozzá 1 uj dugot amit most kell kicserélni meg 1 uj eslő fékbetétet.Friss vizsga van rajt + uj láncszett is.De azért sztem 700at nem ér.
Akkor viszont a következőket kell eldöntened. Milyen irányba indulsz? Túra, vagy sport. Ha jogsi nem köt és anyagilag is megteheted, akkor GS500, vagy CBF500... igaz ezek túra irányba... Ezeket azért nehezebb hazavágni mint egy 2t-t...
Teljesen igazad van! De...
Ültem duke-on, ami jó motor, de tartok tőle, hogy az erős gép nekem! A cbf 500-at ajánlották, a xt 600-at is mely mind 4 ütemű, és a lóerő is 55 felett van!
Nekem egy olyan motor kell, ami nem bosszul meg azonnal, ha hibázok, de nem is akarom egy év múlva cserélni, vagy, ha mégsem jönne be, akkor viszont ne bukjak! Nekem az apriliak bejönnek, meg az olasz motorok, azért gondolkodtam ezen!
Meglepetést a biciklim is tud okozni, ha a kanyarban kicsúszik az első kerék...
Szóval leginkább tanácsokra van szükségem, mintsem kioktatásra! Mivel gyanítom, hogy ti már motoroztok egy ideje és van tapasztalatotok (mert ugye ti is elkezdtétek valahol) ezért elfogadom, amit mondtatok, de ennyi erővel azt is lehet mondani, hogy vegyek triciklit!
Mindenki kezdi valahogy és valamivel, de az ember agyi képességeit sem kell lebecsülni!
Lehet, hogy egy 250 erős nekem, de elbírja a súlyomat, és ha tetszik ez az egész, akko jövőre sem kell vennem másikat! De ez nem tetszett senkinek!
Azért kérdezek, mert nincs elég tapasztalatom!
Ha az a vélemény, hogy gondolkodjak más motoron, akkor ok, de azt is el kell mondani, ill. azt is, hogy melyiken! Az nsr-t kaptam meg válasznak, amit köszönök, de ha már 125, akkor rs!
+ az is érdekelne, számszerűsítve, hogy a szervíz az mennyire szívás! Tisztában vagyok vele, hogy ez egy olasz technika, ami törődést kíván!
Nem akarok közutálat tárgyává vállni, de úgyis az lesz... Mi volt a legnagyobb géped? Az RS250 topikban talán robogót említettél. Ezután nemtudod, hogy 125 2t, 250 2t, vagy 600as gép? Ültél már valamelyiken is? Neked a 125ös gyenge? Honnan tudod? Próbáltad? Az RS 250 pedig egy brutális gép... Jah a fentartása is brutális költségeket emészt fel... 600as gép... kevesebb a fenntartása, mint az RS 250nek, de ültél már rajta? Próbáltad? Egy jó 125ös is tud meglepetést okozni... Előbb próbáld ki az összest és utána dönts... Könnyű kísértésbe esni, amiből később nagy baj lehet, ezért először gondoldd végig még1szer.
Értem!
Köszi a segítséget!
Akkor rágódom tovább!...Bár érdekelne, hogy a gatyám mennyi!
Volt egy autóm, az sem volt mindennapi, mondhatni ritkaság volt és fizettem a szerelést mint a katonatiszt, de erre mondják azt, hogy az élmény megfizethetetlen, ill. olyat adott, ami miatt megtartottam még egy ideig!
Nekem egy olyan motorra lenne szükségem, ami jó is, megy is, szép is! Ajánlottak egy xt600 yamahát, de az nem ez!
A nsr az nem tetszik!
Lehet, hogy egy4 ütemü 5-600 al kellene próbálkoznom?
ez az msn címem
az email pedig :
mustad@freemail.hu