hejhó:) megjöttem:)
Rocky: igen bencce bnőjével nyaralt megnéztem a vidi,t qrva jó lett grat nekem legalábbis nagyon bejön! a nyarsanyagokat tartsd meg!:) majd valamit én is vagdosok, mostanában kezd megjönni a kedvem hozzá...
anyosule: nem is mondtad h 160as hengered van te csaló:))) és így akarsz DT-zni?
Csongi: te mész augusztusi BRO-ra? mert én szerintem igen... mérek egy köridőt majd aztán annak fényében döntök a DT-ről szepmterberben...
motor szerelőnél, lamella csere:( kell előre uj fékbetét is, meg lehet h a féktárcsa is kuka.... természetesen akkor uj olaj meg tömítés meg bla bla.. ugyh marad a moci nem adom el. most megcsinálom az autós jogsit, aztán kivonom magam az utcai motorozásból, jön a trailerezés. mult héten kb nem bírtam a kanállal enni mert ugy szétrázta egy ut a kezemet, qrva meleg van, elegem van az egész utcai motorozásból. főleg az iyen sztorikból amit tuning írt h a plató levágta a 2 lábát. az 1etlen amire használnám utcán h bnőmhöz átugrok, hozzá pályaidommal is át tudok ugrani mert mocival 1 percre lakik... 3 utca. szal most most ez lesz... aztán lehet jövőhéten változik:D
sokan R2--t hazsnálnak mert azt irja elő a gyár meg a szervízkönyv, de ha megfogadsz egy tanácsot akkor vagy a Quaker State nek a fullszintetikus olaját tolodbele vagy Igol StrS (piros)...
R2 is elmegy de nemkell csodálkozni ha megakasztod a gépet...
Ez a full power igazából semmit sem jelent. Ezzel jobban el lehet adni az rs-t mert sokan beveszik ezt a szart és még annyi, hogy amikor kihozod a szalonból, akkor majdnem le tudja adni a 100%-os teljesítményt. De csak majdnem, mert ígyis van benne fojtás a bejáratás miatt...
Ami nem full poweres az olyan, hogy kb 130-at, 140-et megy, és nem pörög tovább egy X fordulatnál.
Ebben az évben A Dunakeszi Aprilia Szalonban csak ilyen "FULL POWERES" cuccot lehet kapni, mert nem szállítanak a másik verzióból.
A Full powerest ha megveszed akkor 21Kw-ot írnak a forgalmiba, ha meg a másikat vennéd, akkor abba 11Kw-ot.
Kb ennyi, de lehet hogy oltári hülyeségeket beszélek és úgyis belém fog valaki kötni... De én legalább megpróbáltam segíteni :)
annó ti is ilyen hülye kérdéseket tettetek fel!
sok okos egyből leoltja...
most nemaz hogy bevédjem mert fogalmam sincs kiaz, de tiis, énis ilyen faszságokat tesz(t)ek fel, és aki komolyabban ért a motorokhoz azmeg minket röhög ki!
és 300oldalt meg nemfog visszaolvasni azért hogy megnézze mikor irta le utoljára Tyt a rekordjait
Te kussoljá a 160as hengerrel meg óriáslégszűrős 34es karbival . Aztán meg nyavalyogsz h de nem megy a gép pedig úgy mész el kigyorsításnál mint a sicc .
Jah meg amikor először beszéltünk az 50lovas rsedről te fac
Hallod ha ennyire teljesítményorientált vagy miért veszel 125-öst ? Hogyha neked kevés amit az Rs-bír akkor ne vegyél azt ja és csak átbasztunk tény hogy van Full power de az főtengelyen 30 csak már szólok nehogy elmenj az üzletbe aztán azt hidd hogy átbasznak az eladók meg a prospektusok de szerintem ha ennyire a teljesitményre utazol akkor vegyél régebbi rs-t reszeld meg és gyere ki kakucsringre mert ugybár nem csak a teljesitmény lényeg és még hozzáteszem hogyha még kezdő motoros vagy akkor felesleges 2007-es rs-el kezdened inkább nézz használtat azt csá
Ez az én véleményem
pier, a 2007esen pár dolgot megváltoztattak. lényegében annyi a különbség hogy a blokkba egy helyett két power szelepet raktak, és a membrán is a kipuffcsatornában van. A karburátor 43as átmérőjű, és karbon a hajtókar meg a dugattyú.
ennek köszönhetően 45 lóerős lett a motor. nézz csak utána a neten!
hm hm 41 fok, egész héten ez volt, én meg napi 10 órát talicskázok/betonozok a napon, kurvajó ám
Blackdragon te ki vagy? Tegnap te is kijöttél a térre? Elég szép megemlékezés volt, kijött az apukája is, de hát ez szörnyű lehet egy szülőnek. Megkért minket hogy "ne motorozzunk, tudja h szeretjük de ez lesz a vége." Mondjuk ő mindig is ellene volt. Én helyesbíteném ezt annyival hogy tényleg nagyon figyeljünk oda, főleg nyáron mert ilyenkor mindenki állatkodik és hát az autósok az erősebbek és ők élik túl :( Aki kicsit is ismerte Balázst az pénteken jöjjön ki csömörre, 9órára. Nyugodjon békében :(
Kérdezd a Danit neki full poweres Rs van és hallod nem hazudok 6.-ban is egy kerékre áll én is néztem mi a g&ci de ugy lealázta vele a 600-asokat szoval hallod én kezdő motornak nem azt vennék hanem egy romettet
Rocky: igen bencce bnőjével nyaralt megnéztem a vidi,t qrva jó lett grat nekem legalábbis nagyon bejön! a nyarsanyagokat tartsd meg!:) majd valamit én is vagdosok, mostanában kezd megjönni a kedvem hozzá...
anyosule: nem is mondtad h 160as hengered van te csaló:))) és így akarsz DT-zni?
Csongi: te mész augusztusi BRO-ra? mert én szerintem igen... mérek egy köridőt majd aztán annak fényében döntök a DT-ről szepmterberben...
motor szerelőnél, lamella csere:( kell előre uj fékbetét is, meg lehet h a féktárcsa is kuka.... természetesen akkor uj olaj meg tömítés meg bla bla.. ugyh marad a moci nem adom el. most megcsinálom az autós jogsit, aztán kivonom magam az utcai motorozásból, jön a trailerezés. mult héten kb nem bírtam a kanállal enni mert ugy szétrázta egy ut a kezemet, qrva meleg van, elegem van az egész utcai motorozásból. főleg az iyen sztorikból amit tuning írt h a plató levágta a 2 lábát. az 1etlen amire használnám utcán h bnőmhöz átugrok, hozzá pályaidommal is át tudok ugrani mert mocival 1 percre lakik... 3 utca. szal most most ez lesz... aztán lehet jövőhéten változik:D