Abba simán beleköthet h nem a gyárilag előrírt olajat használod!
Csak ennyit mondanak rá :: ha a gyárilag előírtat használtad volna akkor nem lettt volna semmi gáz!
Ennyi
valamilyen szinten megértem hogy aki új motort vesz akkor nyalják ki a seggét de minden motort szétlehet baszni...
2005 ben a Juhász Tomi kapott a Harmatitól egy 2005ös R6 ot és 3váltó ment el egy szezon alatt vizsgálgatta sok okos bent a mühelybe de mindig a Tomira fogták hogy agyontapossa a váltót...
első pár körbe jóvolt aztán elmelegedtek a dolgok és lyukatváltott meg 2vissza aztán volt perec is ebből....
hiába vesztek új motort és azt hiszitek hogy elnyűhetetlen de azis megadja magát!
na mind1 én 99től a 2005ig ajánlom mindenkinek aki motorozásra vesz motort aki meg villogni az iskola elött a hamvasoknak az vegyen az újból apu fizeti úgyis...
szted ha megveszed a Natixnál ahol ők rátettek 20-30% ot akkor más helyen ingyen kicserélik?
mondjuk lehet elküldik olaszba azt már belejöttek a hengerosztásba mert jópár akasztásról hallottam! a Best az 4km es 2007es Rs! a második helyen a 30kmes! Kellemetlen.....
pics..ba a freccia indexes tükrébe...siettem..és ah toltam kifel éa garazsbol,nekikoccant a falnak..jó h tőből letört a borítása ...de a műgyanta csodákra képes..lassan másból sem áll majd a motorom
Nekem azt mondta a srác hogy ő nem fizetett azoknak a szarháziknak egy fillért sem..
Lehetséges amit mondtál, de nem hinném legalábbis a srác ezt mondta nekem
David46, hallottam erről a srácról akinek soxor megakadt, de nekem azt mondták a Natixnál a dologról, hogy a srácnak kell fizetnie, csak még várják érte a pénzt.
Amúgy beszéltem a Kempf Tamással, aztmondta nem tudja hogy tud e segíteni, mert necces a helyzet.
Elküldtem nekik mailben a motor összes adatát, plusz a garanciakönyv adatokat, majd remélem reagálnak.
Hali!
Én ismerek egy srácot neki négyszer szorult meg az (új) RS-e és mind a négyszer megcsinálták neki garanciába..... (NATIX-nál) Aztán eladta 800-ért mert megunta, és nem lett egy nagy 2t rajongó a srácból
Csak biztatás képpen.....
Franc se tudja hall az ember ilyet is olyat is pl másik ismerösömnek meg power tisztításért is fizetni kellett és szintén garanciás volt a motorja (RS 125 "05")
Kérdés:
Ha egy új, 2007-es fojtatlan RS125-t összehasonlítanak egy Régebbi 2006-os évjáratúnál régebbi, szintén fojtatlan RS125-tel, akkor mik a különbségek TELJESÍTMÉNYBEN?
Az új RS teljesítménye kisebb mint a régié? (pl a katalizátor miatt)
Gyorulásra és végsebességre melyik lenne a nyerő? Mindkét esetben a régebbi?
natixnál azért is pampogtak mert észrevették hogy nem a piros castrol, hanem zöld motul olaj van benne, és szívóztak, hogy most ők milyen rendesek mert amúgy ugrana a gari ilyenért.
ilyenért csabán nem szólnak?
lehet felhívom őket, azt elmagyarázom nekik a szitut.
Küldik pestre az alkatrészt. És gondolom nem egy amatőr csapat kezdi el nézni hogy vajon mi a baja.
Szerintem rájönnek az ilyen turpiszságokra ...
De franc se tudja. Nekem eztmondta a kereskedő ...
ezzel eléggé maguk alatt vágják a fát... ha ez tényleg így van akkor 12ezernél kiveszed az olajat, felpörgeted hidegen, megszorul... olaj vissza, viszed vissza, megakadt ez a szar... cseréljék ki, és már van is egy ingyen cseréd...
A szervízkönyvbe az áll hogy 16"000 km-nél kell cserélni a dugót. Az nem garanciális. Neked kell fizetni.
De ha 16"000 km előtt (nyilván nem 300 méterrel) lesz valami baja a dugónak akkor az garanciális
Épp 2 vagy 3 hete kérdeztem meg ...
Nah hali stoppie mikor lesz meg a géped? Lassan nekem is meglesz csak a jogsira kell még várni egy kicsit! Aztán küldhetnénk egy karikát. Amúgy Tyt tényleg ajánlom Kempf Tomiékat itt Gyulán a motorral ők foglalkoztak mielőtt eladtam.
Csak ennyit mondanak rá :: ha a gyárilag előírtat használtad volna akkor nem lettt volna semmi gáz!
Ennyi
2005 ben a Juhász Tomi kapott a Harmatitól egy 2005ös R6 ot és 3váltó ment el egy szezon alatt vizsgálgatta sok okos bent a mühelybe de mindig a Tomira fogták hogy agyontapossa a váltót...
első pár körbe jóvolt aztán elmelegedtek a dolgok és lyukatváltott meg 2vissza aztán volt perec is ebből....
hiába vesztek új motort és azt hiszitek hogy elnyűhetetlen de azis megadja magát!
na mind1 én 99től a 2005ig ajánlom mindenkinek aki motorozásra vesz motort aki meg villogni az iskola elött a hamvasoknak az vegyen az újból apu fizeti úgyis...
mondjuk lehet elküldik olaszba azt már belejöttek a hengerosztásba mert jópár akasztásról hallottam! a Best az 4km es 2007es Rs! a második helyen a 30kmes! Kellemetlen.....
Lehetséges amit mondtál, de nem hinném legalábbis a srác ezt mondta nekem
Amúgy beszéltem a Kempf Tamással, aztmondta nem tudja hogy tud e segíteni, mert necces a helyzet.
Elküldtem nekik mailben a motor összes adatát, plusz a garanciakönyv adatokat, majd remélem reagálnak.
Én ismerek egy srácot neki négyszer szorult meg az (új) RS-e és mind a négyszer megcsinálták neki garanciába..... (NATIX-nál) Aztán eladta 800-ért mert megunta, és nem lett egy nagy 2t rajongó a srácból
Csak biztatás képpen.....
Franc se tudja hall az ember ilyet is olyat is pl másik ismerösömnek meg power tisztításért is fizetni kellett és szintén garanciás volt a motorja (RS 125 "05")
Kérdés:
Ha egy új, 2007-es fojtatlan RS125-t összehasonlítanak egy Régebbi 2006-os évjáratúnál régebbi, szintén fojtatlan RS125-tel, akkor mik a különbségek TELJESÍTMÉNYBEN?
Az új RS teljesítménye kisebb mint a régié? (pl a katalizátor miatt)
Gyorulásra és végsebességre melyik lenne a nyerő? Mindkét esetben a régebbi?
ilyenért csabán nem szólnak?
lehet felhívom őket, azt elmagyarázom nekik a szitut.
Szerintem rájönnek az ilyen turpiszságokra ...
De franc se tudja. Nekem eztmondta a kereskedő ...
én is ezt tenném
De ha 16"000 km előtt (nyilván nem 300 méterrel) lesz valami baja a dugónak akkor az garanciális
Épp 2 vagy 3 hete kérdeztem meg ...