Tyt basszki
Ne keseríts el. Most vettem 8000km-es RS-t Már csak 1200km-em van vele hátra
Amúgy leszophat a Natix. Mindenki megmondta hogyha 16"000 előtt lesz baja a dugónak akkor garanciás!
Hívd fel a Csabai Apriliást. Elég jófej. Beszélj vele ... Mert nemcsak a natixnál garis a te motorod hanem győri Apriliánál is
Telszám : 70/4556000 (Csabai Aprilia főnöke, Kempf Tamás)
Ami benne van az hát eg160-as polini henger arrow rendszer 34-es karbi tuning elektronika kuplung rugók stb is kivan cserélve ...tsb full tuning ezt hozzá merem teni és a végsebesség 195km/h ezta gépet szeretném eladni mivel nagyobbat akarok nekem jóval töbe van már mit 670e mivel 650ért vettem egy arrow rendszerrel innen kb tudhatjátok hogy mennyit veszítek rajta.Abban szeretném kérni a segítségetek ,hogy 670-ért eltudom -e adni vagy mennyit kérjek érte?a gép 2002-es
amúgy végülis kurvára örülhetek hogy nem 120nál kanyarba akadt meg, mert akkor tuti bukta.
meg annak is örülhetek hogy nem a városon kívül akadt meg valahol, mert akkor még többet tolom haza (most is volt pár km...)
pl. van fenn a honlapjukon egy thunderace, gyönyörű állapot, keveset használt, stbstb, amikor ott voltam akkor rakták össze mert szét volt törve az eleje :D
no Faterom hülyét kap ha megtudja mi történt a mocival. :(
naja ha a henger 1ben van, akkor nincs gáz. asszme nem is erőltetem tovább, majd megnézzük mi van vele.
Natixék előre mondták ha megszorul, 150 rongyot kérnek a javításért.
Ha széthúzzuk, és csak a dugó/gyűrű sértült hagyom a picsába a garit, és 35rongy anyagdíjért + pár üveg whisky szerelési munkáért meg lehetne csinálni.
9160 km, eddig bármiféle gond nélkül.
hát ezvan. le kell szedni a hengert, akkor lehet biztosat mondani :(((((((
asszem a garit most szépen elküldöm a kurva anyjába.
Baszki fogadni mertem volna hogy az első dugócseréig tuti jól üzemel és semmi baja nem lesz de sajnos megadta magát részvétem.. menniy km van benne? 7-8000 ?
szopóka van segítsetek, lerohadt a motor alattam kinn a halál faszába, zuhogó esőben tolhattam haza jópár kmt.
diagnózis: kb negyed óra erőteljesebb menet után (de nem 6. kopp! ) elkezdett erőtlenedni, majd kerepelő hang, és megállt. Nem blokkolt le, hanem szép lassan megállt. Olaj tartályban, csövekben van (motul). Utána azonnal megforgatta az önindító. Dugó jár, bár indítózásnál nagyon furcsa hangja van a blokknak, mint valami elektronyos motor, nincs az a rendes szívó hangja. Indítózáskor kipufog. Gyertyát kivettem, gyertyakép normális, a dugó nincs átlukadva meg semmi, én ennyit láttam belőle ott az út mellett. Sebességbe megtolva talán mintha nem lenne benne annyi kompót mint eddig mert könnyebb tolni, és 1esbe tolva a kipuffba durrangatott halkakat.
kérdem én, megszorult? bocs ha 1értelmű, csak a futura valahogy máshogy csinálta. úgy érzem ha megszorult hosszú mizéria vár rám, sok melóval, és pár hónapig nincs moccozás. :(((
plz help!
Sajnos ez ilyen üzemórás motor nem tudod úgy használni hogy ne kend össze a kezed olajjal.
De az a 8ezer km télleg nagyon kevés.
Nekem ugyanígy rohadt le az SP egyszer.... ugyanúgy beledurrantott a kipuffba..
Ennyi gyerekek nem hallgattok a papára, el kell felejteni ezeket a motorokat
Én biztos ott rúgdostam volna össze az út szélén
Attol függ hogy találsz e olyan embert aki pont ilyesmi gépet keres ennyi pénzért.
200-300ezerig keresik az emberek a motorokat (és új állapotút akarnak venni annyiért).
A mitomnak 750volt a TAX ára és 670ért árultam aztán 620ért vitték el. Pedig az makulátlan szalon állapotú volt.
Erről ennyit.
Lehet megmondják neked az aprilia kereskedésben!
Tyt basszki
Ne keseríts el. Most vettem 8000km-es RS-t Már csak 1200km-em van vele hátra
Amúgy leszophat a Natix. Mindenki megmondta hogyha 16"000 előtt lesz baja a dugónak akkor garanciás!
Hívd fel a Csabai Apriliást. Elég jófej. Beszélj vele ... Mert nemcsak a natixnál garis a te motorod hanem győri Apriliánál is
Telszám : 70/4556000 (Csabai Aprilia főnöke, Kempf Tamás)
meg annak is örülhetek hogy nem a városon kívül akadt meg valahol, mert akkor még többet tolom haza (most is volt pár km...)
no Faterom hülyét kap ha megtudja mi történt a mocival. :(
Natixék előre mondták ha megszorul, 150 rongyot kérnek a javításért.
Ha széthúzzuk, és csak a dugó/gyűrű sértült hagyom a picsába a garit, és 35rongy anyagdíjért + pár üveg whisky szerelési munkáért meg lehetne csinálni.
hát ezvan. le kell szedni a hengert, akkor lehet biztosat mondani :(((((((
asszem a garit most szépen elküldöm a kurva anyjába.
szegény RS
tankba is teszel egyébként olajat?
nekem fogalmam sincs mi lehet a baja... :S
diagnózis: kb negyed óra erőteljesebb menet után (de nem 6. kopp! ) elkezdett erőtlenedni, majd kerepelő hang, és megállt. Nem blokkolt le, hanem szép lassan megállt. Olaj tartályban, csövekben van (motul). Utána azonnal megforgatta az önindító. Dugó jár, bár indítózásnál nagyon furcsa hangja van a blokknak, mint valami elektronyos motor, nincs az a rendes szívó hangja. Indítózáskor kipufog. Gyertyát kivettem, gyertyakép normális, a dugó nincs átlukadva meg semmi, én ennyit láttam belőle ott az út mellett. Sebességbe megtolva talán mintha nem lenne benne annyi kompót mint eddig mert könnyebb tolni, és 1esbe tolva a kipuffba durrangatott halkakat.
kérdem én, megszorult? bocs ha 1értelmű, csak a futura valahogy máshogy csinálta. úgy érzem ha megszorult hosszú mizéria vár rám, sok melóval, és pár hónapig nincs moccozás. :(((
plz help!