csak mondom hogy gps-el mértema végét 12-lityót eszik mindent kicseréltem és 20kg-ot faragtunk le a súlyából hidd el megy ennyit!csak már nagyobb kéne mondjuk egy cbr600f
Hát azt tapasztalatból mondom nem szokásuk a márkaszervizeseknek,nem szokták kivenni a tűt bár ez saját tapasztalat.Ha ez esetben ez történt én kérek elnézést.
Hát nemtom mennyivel megy tőle jobban. Szerintem nem olyan egetverő a különbség. Fogyasztása is eleve több lesz ezek szerint. Hogy megérte-e azt meg majd akkor mond mikor ki kell fizetni a kárt Azért remélem hogy nem nagy a baj és olcsón megúszod...
ööö nem is a 2t-t akartam ezzel fikázni. Azzal nincs semmi baj. De ha nekem lenne egy zsír új 2t mocim mint neked én biztos nem játszanék sportkipufogókkal meg ez miatt nem hordanám karburátor állítgatásra. A gyári beállításnak nincs párja. az a néhány lóerő amit nyesz nem fogja megváltoztatni az életed. Nekem ingyen se kéne a mitomra ilyen arrow kipufogó (nemhogy annyiért amennyiért adják őket). Ezzel nem téged akarlak baszogatni de szerintem abszolút fölösleges dolog...
Hy!
670 e Ft az úgy elmegy, ha nem viszik, akkor vidd lejjebb az árát. Én nem nagyon hangoztatnám ezt a végsebesség dolgot, mert úgysem ennyi és melyik kanyarban mentél ennyivel vagy te csak egyenesen mész ?
ha nem állt be a kerék meg folyamatosan gyengült el akkor szted mi, meg ha elment a kompresszió is.hm? ez nekem is gyanus h utana allt be h átkarburálták a natixosok...
De érted mire gondoltam
És mekkora volt a gyári főfúvóka?115-ös(11kW) vagy 125-ös?
gyári fúvóka maradt a gépben, picit több nafta lett neki adva.
benne volt a pakliban. vanilyen.
ettől még szeretem a 2t-t és eszemben sem volt belerúgni, vagy akár otthagyni.
Love RS125
Hamar megölted a gépet...
670 e Ft az úgy elmegy, ha nem viszik, akkor vidd lejjebb az árát. Én nem nagyon hangoztatnám ezt a végsebesség dolgot, mert úgysem ennyi és melyik kanyarban mentél ennyivel vagy te csak egyenesen mész ?