akkor scoe ugy látszik nem csak az én mitom van ien sorson egy napoit használtam és kijöttek a hibák aprok de idegesitöek aksi kuka , lánckerék alá kéne gumi vagy mi , kuplungom fullra le van lazitva de igy is folyamatosan csuszik ugy h uj kell meg rezonál non magas fordulaton csak tegnap használtam huzamosabb ideig 2 személlyel tegnap 240km-et biztositás , eredetiség vizsga , átirás huzos nap volt ja ha refim meg a lombkoronát világitja non boldog voltam sötétbe ismeretlen mocin tompitottal mien váltó oil kell bele 10W40 vagy van külön váltó oil amugy a repsol competiton 2t oil jo mert nem piros volt hanem arany szinu de bele raktam
hali! van egy kis gondom! behalt a mocim. jottem vele és várostáblánál lasítottam és elkezdet leesni a fordulat lassan de ha behuztam a kuplungott akkor viszont pörgött rendesen és utána ráfordultam egy utcára és ott leált szép lassan. után se önindító, betolni se lehetett me megállt a kerék, a gyertya nem ad szikrát de az aksi meg tökéletes. szerintetek mi lehet a gond?
huhhh....
öcsém úgy összevágna,hogy többet össze sem raknának szerintem pedig kb 60 kg az ember!
Szal ezzel csak arra akarok utalni ,hogy lehet Csongi lecsavar attól függetlenül,hogy negyed ekkora a háta
Amúgy ma vettem észre,hogy elhagytam a levegőcsavaromat :(
Honnan lehet olyat szerválni?
Geri te meg valami életjelet adjál már magadról mert hullik szét a vas
Dunlop D207, D207Gp, D208as első gumi eladó!
50esekre jó hátra is, Cbr 125re is, illetve RS, Mito stb
öcsém úgy összevágna,hogy többet össze sem raknának szerintem pedig kb 60 kg az ember!
Szal ezzel csak arra akarok utalni ,hogy lehet Csongi lecsavar attól függetlenül,hogy negyed ekkora a háta
Amúgy ma vettem észre,hogy elhagytam a levegőcsavaromat :(
Honnan lehet olyat szerválni?
Geri te meg valami életjelet adjál már magadról mert hullik szét a vas