nem muszáj leszedned a deklit. elég ha a blokkon lévő csavart kicsavarod és ott bekukucskálsz. ha ügyes vagy és van egy csipeszed akkor meg tudod csinálni, és akkor nem kell olajat leeresztened meg tömítés meg minden faszság. nekem sikerült, bár eltököltem vele de inkább mint szétszedni.
tudod Joe, ez egy olyan unikum motor, hogy gyárilag fémfékcső van rajta. :) Durva mi?
Slandnak meg üzenem, hogy akinek nem elég a gyári fék az RSen, és divatból kettőt akar rárakni, az inkább biciklizzen! jóhogy nem már két kipuffot akartok rárakni!
Szerintem kicsit sok lenne az a fék erre a motorra
Jobb féket akartok akkor fémfékcsövet felpakolni + versenyfékbetétek (amik jól felzabálják idővel a tárcsát ) Viszont szép fényes lesz. Na ezt megcsinálod és lesz olyan egyujjas fék h csak pislogsz majd mint a szemafor (nekem ugyanígy volt az Sp-n nagyon baró!)
Az a helyzet, hogy a karnál kiszakadt, azt már megcsináltam, tettem rá egy olyan kis szart másikat amit be kell akasztani a karba, de közben a fémrész, maga a bowden sokkal jobban kijött a borításából mint eddig volt, ezért gondolom, hogy kiakadt.
Geri: Neked fémfékcső van az Sp-den?
Slandnak meg üzenem, hogy akinek nem elég a gyári fék az RSen, és divatból kettőt akar rárakni, az inkább biciklizzen! jóhogy nem már két kipuffot akartok rárakni!
Jobb féket akartok akkor fémfékcsövet felpakolni + versenyfékbetétek (amik jól felzabálják idővel a tárcsát ) Viszont szép fényes lesz. Na ezt megcsinálod és lesz olyan egyujjas fék h csak pislogsz majd mint a szemafor (nekem ugyanígy volt az Sp-n nagyon baró!)