Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bazzmeg, szerinted szükséges 2 tárcsa az utcai RSre? van értelme? nem Talmáról beszélek!
Talma motorján is kettő van, ő divatos. Derbin is kettő van, és utcai :)
csakazt szoktuk mérni.....
137km/h, épp akkor gyakoroltam a rajtolást majd vmikor mérek egy időt is
Valaki már mérte menyit megy a motorja 400m-en ? (Idő, sebesség)
több mint tökéletes! azthiszem ezt minden RS tulaj bizonyítja, hiszen a régi RS fékkel sem volt semmi baj! Ez az új meg... kegyetlen!
iyen nagy műanyag "csavar". nem csavar hanem látni fogod, 2 van a blokkon. és a felső lesz az.
nem muszáj leszedned a deklit. elég ha a blokkon lévő csavart kicsavarod és ott bekukucskálsz. ha ügyes vagy és van egy csipeszed akkor meg tudod csinálni, és akkor nem kell olajat leeresztened meg tömítés meg minden faszság. nekem sikerült, bár eltököltem vele de inkább mint szétszedni.
miért pont rsv felni. 250-esen is 2 tárcsa van.
Bár mondjuk lehet h az Sp-n is fémfékcső volt anno gyárilag

Geri: Neked fémfékcső van az Sp-den?
A k.rva.nnyukat az Olaszoknak! Akkor meg biztos vagyok benne h gyári állapotában is tökéletes a fék....
tudod Joe, ez egy olyan unikum motor, hogy gyárilag fémfékcső van rajta. :) Durva mi?

Slandnak meg üzenem, hogy akinek nem elég a gyári fék az RSen, és divatból kettőt akar rárakni, az inkább biciklizzen! jóhogy nem már két kipuffot akartok rárakni!
Nem voltam, mert Pénteken Coktail-ban voltam Hamvain (Esztergom) tegnap pedig ergy barátom születésnapját tartottuk de nem jutottam el Bp-ig
Szerintem kicsit sok lenne az a fék erre a motorra
Jobb féket akartok akkor fémfékcsövet felpakolni + versenyfékbetétek (amik jól felzabálják idővel a tárcsát ) Viszont szép fényes lesz. Na ezt megcsinálod és lesz olyan egyujjas fék h csak pislogsz majd mint a szemafor (nekem ugyanígy volt az Sp-n nagyon baró!)
ok, kösz a segítséget. Remélem összejön és nem kell szészedni a blokkot.
ott még közel sincs olaj
Tyt. Azért volt olcsóbb a gép mert apriliánál volt ismerősünk azt kaptunk plusz kedvezményt:-P Képet holnap rakok fel róla. Veszprémi vagyok
yaaa. így elképzelhető.. sőt több mint valószínű
egyébként az olajban h látod h mit baszol a csipesszel? az sztem túl sötét ahhoz h átlássak rajta. Vagy ahova a bowden vége megy az még nincs olajban?
Az a helyzet, hogy a karnál kiszakadt, azt már megcsináltam, tettem rá egy olyan kis szart másikat amit be kell akasztani a karba, de közben a fémrész, maga a bowden sokkal jobban kijött a borításából mint eddig volt, ezért gondolom, hogy kiakadt.
kiakadt nah erről még nem hallottam hogy ott kiakad a blokknál .. de mondom semmi nehézség nincs benne csak kell egy csipesz hozzá
nem cserélni akarom csak visszatenni mert sztem kiakadt. Akkor h kell?
ahhoz hogy kecseréld a kuplung bowdent nem kell olajat leengedni meg ilyenek.. kb 5 perc
tapasztalat?
Pffffff