jajajaj jó a Conti mi? Az ezredesen is az van hátul csak Roadattack ezt is megfogja zabálni 5-6ezer km alatt Viszont előre most sport fog kerülni, mert ott ugye már gáz ha csúszkál
"van a MOL nak versenybenzinje 200euro +30a hordó és 50literes és azzzal megy a 125GP"
Gondolom ez a horror ár tényleg csak GP gépek költségvetésébe fér bele...
Az 50 liter 57000 ft, ehhez még kell 2l olaj (A747, K997, Motul 800) kb 10-12000 ft-ért. Ez kb 1350ft literenként.
Fu gyerekek isteni volt e-ring . reggel tízig óvatoskodás, erőcsusztatásra élvezkedés aztán totális eszetlenség és fejvesztett őrültködés. alig voltak kinnt úgyhogy volt hely. nagyon jót motoroztunk haverral bár kicsit megijedtem mikor füstölgő hátsógumival beszúrt féktávon . viszont azt el kell mondanom h nagyon elégedett vagyok a contisportattack-al iszonyat jól tapadt, csak reggel nem tudott felmelegedni eléggé.
OK!Tod Én magamban bízok,amugy bejáratosan is lehet vele menni 120al haverom annyival mennt és 10000km-nél meg is ragadt.....ennyi!Jobb az uj sztem az a biztos!Nekem az 50essel is rengeteg problémám volt ......de nem a dugattyuva!Tom h szarnak rá és semmit nem csinálnak meg garanciában....már megszoktam
Tuning Ak rutin már múlthéten meglett, most kb 2 hetet várnom kell h mehessek vizsgázni (1 óra városi vezetés után vizsga :D )
Közbe csinálom a B-t, épp a rutint.
De miért nem? Nálunk minden jármű 95-tel megy kivéve a Ducatot mert az dízel Br mondjuk télen ő is kap a gázolajba plusz benzint is. Egyből úgy pörög geccc. Skoda Octaviát legyorsultam vele
majd akkor intenek be amikor beviszed hogy "mentem aztán egyszercsak blokkolt a kerék és elhalgatott a motor" akkor jön az egyezkedés...
egyéni véleményem ez a dolog....(már pár sztrit hallottam, meg egysmást)
mondjuk ha szüleid finanszirozzák akkor szarjálrá...csak nemmindenkinél van ez így...
Amúgy csak röviden a versenymotorokról: pl egy 600asról beszélek (R6) egy versenyző hiába forgatja állandóan, sokkal kevesebb kilométer van benne egyrészt, másrészt nem tiltásig huzzák mint a nyugatinál a susogósnacis srácok, meg versenyenként (300-500km) olajcsere és nem a Mol benzinkutas olaj megy bele...azonkivül nembeszélek arról hogy egy versenymotor müszakilag 200% osnak kell lennie nemugy mint egy-két utcainál! jah és egyből megy rá pályaidom meg mindenféle karbonszarok meg másik gátló meg kormánystabi és a gyári cuccok meg folia alá!
jah és a 2006os RS soha nemvolt pályán és nemis lesz (mmint az enyém) városba meg mindenki ugyhasználja ahogy akarja! és jobb egy olyantól megvenni motort aki érthozzá mint egy olyantól aki egy láncot nemfeszít meg és baszik gyertyátcserélniomeg normális olaj meg ezekaz apróságok amik csökkentik az élettartalmat!
jah és a pályamotor hiába volt összecsukva azt igényesen megcsinálják mert pályán muszály tökéletes motorral kiállni! (sajnos ezt lehet nemmindenki teszi meg)
2006os eladásra megy 2003assal megyek!
A 2006hoz még nincs pályaidom és inkább hagyjuk azt a motort
Sohatöbbet ennyit elárulok!
amikor az összes versenyző a 2000-2005 ig gyártott gépekkel megy akkor szted mekkora király motor lehet? eldölt a motor mert alacsonyan van a kitámasztó és mondanom se kell hogy a fél motor összebaszodott...SZOPJONLE
biztos tolta ki a garázsból és megcsúszott . (bocs Joe muszáj volt)
Gondolom ez a horror ár tényleg csak GP gépek költségvetésébe fér bele...
Az 50 liter 57000 ft, ehhez még kell 2l olaj (A747, K997, Motul 800) kb 10-12000 ft-ért. Ez kb 1350ft literenként.
Közbe csinálom a B-t, épp a rutint.
majd kiváncsi leszek milyen lesz a géped!
majd akkor intenek be amikor beviszed hogy "mentem aztán egyszercsak blokkolt a kerék és elhalgatott a motor" akkor jön az egyezkedés...
egyéni véleményem ez a dolog....(már pár sztrit hallottam, meg egysmást)
mondjuk ha szüleid finanszirozzák akkor szarjálrá...csak nemmindenkinél van ez így...
Amúgy csak röviden a versenymotorokról: pl egy 600asról beszélek (R6) egy versenyző hiába forgatja állandóan, sokkal kevesebb kilométer van benne egyrészt, másrészt nem tiltásig huzzák mint a nyugatinál a susogósnacis srácok, meg versenyenként (300-500km) olajcsere és nem a Mol benzinkutas olaj megy bele...azonkivül nembeszélek arról hogy egy versenymotor müszakilag 200% osnak kell lennie nemugy mint egy-két utcainál! jah és egyből megy rá pályaidom meg mindenféle karbonszarok meg másik gátló meg kormánystabi és a gyári cuccok meg folia alá!
jah és a 2006os RS soha nemvolt pályán és nemis lesz (mmint az enyém) városba meg mindenki ugyhasználja ahogy akarja! és jobb egy olyantól megvenni motort aki érthozzá mint egy olyantól aki egy láncot nemfeszít meg és baszik gyertyátcserélniomeg normális olaj meg ezekaz apróságok amik csökkentik az élettartalmat!
jah és a pályamotor hiába volt összecsukva azt igényesen megcsinálják mert pályán muszály tökéletes motorral kiállni! (sajnos ezt lehet nemmindenki teszi meg)
nekem ez a véleményem.....
na mind1....tényleg szorítok nektek hogy ne kurvaanyázzatok az Aprilia szalonba amikor beintik a lompost!
Jövő héten meglesz a az Uj rs !Király!
A 2006hoz még nincs pályaidom és inkább hagyjuk azt a motort
Sohatöbbet ennyit elárulok!
amikor az összes versenyző a 2000-2005 ig gyártott gépekkel megy akkor szted mekkora király motor lehet? eldölt a motor mert alacsonyan van a kitámasztó és mondanom se kell hogy a fél motor összebaszodott...SZOPJONLE