Ugyan valóban nem akarok sokat költeni rá mint írtam is, de amiket leírtál még azért belefér a keretbe. Amúgy valóban nem értek hozzá, most kezdek csak el vele foglalkozni, ahogy már említettem, ezért is kértem segítséget Tőletek, ha tudnék mindent, akkor nem kérdeznék ilyeneket
.zEr0!: A hyosung gt250r is szimpatikus jószág, de az aprilia jobban tetszik , azért köszi az infót.
egy RS 125 az hol komoly gép?
simán lehet kezdeni egy Rs125 tel... power alatt elmegy a váltogatás aztán egyszer kétszer megindul és pár ezer km után mármehet az ökörködés!
ugyis eldölnek vele meg összetörik mert kezdő motorosok...ezért lesz majd új Rs ből is sok törött mert a hamvasok megveszik és villognak a suli elött aztán taknyolnak és jól kiröhögik
a súlyos dologhoz meg annyit, hogy én felültem a Párom mögé az RSre a garázsban (100kg körül vagyok bőrruhástól), és nem "tört" le a segédváz. gyanítom többet is bírna
ez a súly dolog nagyobb motorokon monjduk úgy van meghatározva hogy MAX össztömeg pl: 250 Kg
mondjuk a motorod alapból mindennel együtt van 150 kiló akkor még 100 mehet rá... ez nem a segédváz teherbírása hanem a futóműé... (ez csak példa még mielőtt... ) és nem is tuti csak így olvastam valahol... szóval 2 felnőtt embert simán el kell bírjon... ami átlagban olyan 160 Kg
Kedves Pocok84 végig olvastam a hozzászólásaidatés a hozzá állásodból látszik hogy nem nagyon értesz a témához,már ne is haragudj.Írtad hogy nem sokat akrsz költeni a motorra,ez viszont egy 2T motornál elhanyagolhatatlan ha ezt nem tudod megérteni akkor tényleg fölösleges 2T-vel foglalkoznod. Pár dolgot leírnék neked amit elvár egy 2T motor.Nagyon jó minőségű fullszintetikus2T olaj 700-1000Km alatt megeszik egy litert(használattól és olajpumpa beállítástól is függ) 2000-3500Ft. 10000-12000Km-enként dugatyúszett csere(dugó,gyűrűk,csapszeg tűgörgő) 25000-35000Ft(tipus függő és hogy honnan veszed),időközönként hajtókar alsótűgörgő,csapágysor, kuplunglammella csere ezek függnek a használattól is meg a motor állapotától is.Nem 10 forint az ára ezeknek sem.csak hogy tudd.
Geri a legszebb hangja V2-es 2T-knek van ,meg egy bizonyos 125-ösnek
Sziasztok!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem. Nem tudjátok hogy hol lehet aprili (vagy csak sima) motorbontó? /elromlott a gyújtásérzékelő szenzor a motoromban, és garanciában még meghozzák 2 hét ami = 3 hónappal, és szeretnék a nyáron motorozni!/ Lécci aki tud segítsen! Köcce!
4t nem kell annyit szerelni, meg felkészíteni a szezonra......én a helyedbe hyo gt 250et vennék.....nem annyira drága, "elég" jól megy, jól nézz ki és az alkatrész olcsó hozzá!
Persze, az tuti, hogy néha nagyon gyorsnak fogom érezi, ezt tapasztaltam már. Mikor tanultam, és kimentünk az utcára, akkor a 40 km/h is gyorsnak tűnt, de pár óra után, már a 70 is kevés volt, hozzászoktam. Azért az nem baj, ha kell és odalépek, akkor megy is a kicsike. Nem hiszem, hogy száguldozni fogok, márcsak azért se, mert városba is fogom eleget használni, tehát biztos igazatok van, és célszerűbb lenne egy 4t-s járgány, de ez a fajta dolog a szivemhez nőtt.
Ez az. Tanulni sokkal jobb a 4t, főleg ha nem motoroztál még szinte semmit. A 2t gépeket folyamatosan pörgetni kell hogy menjenek, de akkor aztán mennek. A 4t-s bringával nehezebb lefulladni, városba ideálisabb, nagyobb nyomatékkal rendelkezik, ezért nem kell úgy pörgetni. Kisebb fogyasztás is társul a 4 ütemhez, no meg mint az előttem szólók is említették nem eszi az olajat. Vagyis a fenntartási költsége kisebb. De lényegében az egész attól függ hogy te mire és hogyan akarod használni a bringát. Azzal nincs nagy baj ha elsőre speedet akarsz, de észnél kell lenni. Egy kis 25-ös is lehet néha "túl" gyors. Azzal is be lehet sokallni. No meg a speed gépek más vezetési stílust igényelnek. Tanulni szerintem egy Cbf 250 lenne jó választás. Megbízható is, és nem fog meglepni. És mivel 4t ezért könyebb lesz tanulni. Igaz hogy az se egy erőgép, de első motornál szerintem nem az számít.
Szerintem megoldanám a dolgot, tuti lenne párszor amikor paráznék, hogy basszus ez ilyet is tud, de nem hiszem, hogy nagy gond lenne. Amúgy pénz szempotjából nyílván minél kevesebbet akarok költeni, de ha kell akkor rászánok többet is. Az a baj, hogy én csak és kizárólag sportmotort vennék ( supersportot ), mást nem, szóval azon belül kell valamit keresgélni, és kisebb cm3-ben nem nagyon vannak. Ha megnézed pár motoros oldal honlapját ( pl: suzuki, honda, kawasaki, aprilia, yamaha ), akkor sport kategóriában 600-tól vannak csak, 1-2 helyen van kisebb is.
amúgy nem elhaynagolandó dolog h menyit szánsz rá? ..amúyg első nagymotornak vegyél vmi kisköbcös 4T-t,amin az alap dolgokat megtanulod...honda cbf250,hyo gt250..v egy etz-t :D..125 2T-n is meg lehet tanulni motornzi..csak neh odacsokizz a hirtelen teljesítményugrástol:) ..meg hát a 2T az nagyobb odafiygelést kíván..karbantartás és vezetésstílus tekintetében...
Az adatlapomat soha nem szoktam kitölteni, ha valakinek kell valami, akkor úgyis megkérdezi :D Hidd el, csak azt a pár órát motoroztam végig amit a jogsi megszerzéséhez teljesíteni kell, de az alatt megtetszett, tudod szerelem első látásra, itt mondjuk szerelem első érzésre. :D
Amúgy nem tudom miért ragad le mindenki a hangnál :S, csak egy sima kérdést tettem fel, és mindenki olt ezzel kapcsolatban... Pedig csak kiváncsi voltam. Az elején ha gond lesz, akkor szinte tuti, hogy szervízbe viszem, mégha csak valami kis lóf.sznyi baja is van. Később ez nyílván változni fog, de nem tudom még előre, hisz még van 1-2 hónap mire meglesz a motor, lehet hogy addig kiképzem magam motorból.
.zEr0!: A hyosung gt250r is szimpatikus jószág, de az aprilia jobban tetszik , azért köszi az infót.
simán lehet kezdeni egy Rs125 tel... power alatt elmegy a váltogatás aztán egyszer kétszer megindul és pár ezer km után mármehet az ökörködés!
ugyis eldölnek vele meg összetörik mert kezdő motorosok...ezért lesz majd új Rs ből is sok törött mert a hamvasok megveszik és villognak a suli elött aztán taknyolnak és jól kiröhögik
Hétvégén alpokadria lesz! Hungaroring!
további info: www.bielrichard.gportal.hu
tyt@vnet.hu
a súlyos dologhoz meg annyit, hogy én felültem a Párom mögé az RSre a garázsban (100kg körül vagyok bőrruhástól), és nem "tört" le a segédváz. gyanítom többet is bírna
mondjuk a motorod alapból mindennel együtt van 150 kiló akkor még 100 mehet rá... ez nem a segédváz teherbírása hanem a futóműé... (ez csak példa még mielőtt... ) és nem is tuti csak így olvastam valahol... szóval 2 felnőtt embert simán el kell bírjon... ami átlagban olyan 160 Kg
Geri a legszebb hangja V2-es 2T-knek van ,meg egy bizonyos 125-ösnek
az a baj h idén eddig kb 6x voltam pilisszentlászlón és környékén, mindig volt nálam fényképező de sose bírtunk megállni fotózni
Lenne egy nagyon fontos kérdésem. Nem tudjátok hogy hol lehet aprili (vagy csak sima) motorbontó? /elromlott a gyújtásérzékelő szenzor a motoromban, és garanciában még meghozzák 2 hét ami = 3 hónappal, és szeretnék a nyáron motorozni!/ Lécci aki tud segítsen! Köcce!
Amúgy nem tudom miért ragad le mindenki a hangnál :S, csak egy sima kérdést tettem fel, és mindenki olt ezzel kapcsolatban... Pedig csak kiváncsi voltam. Az elején ha gond lesz, akkor szinte tuti, hogy szervízbe viszem, mégha csak valami kis lóf.sznyi baja is van. Később ez nyílván változni fog, de nem tudom még előre, hisz még van 1-2 hónap mire meglesz a motor, lehet hogy addig kiképzem magam motorból.