Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz Joe hogy kiállsz a 95 mellett.
Tényleg nem is dicsekedtél hogy teljesít "06-os RS a pályán?
meg van ilyen fémnemesítő geci löttyök de aza biztos hogy ha nem turmixolom őket
szépen megkapja 1000km után a dugattyút meg a hajtókart meg fasztugya milesz még azt annyi...
ígyis jótmegy a vas, milesz ha rámegy most a Jollycső vagy van egy "B" verzió az egy alpoadriás cucc
ott a pont ! kimondtad az igazságot..
Plusz még lehet bele lökni az oktánszámnövelőt
Vigyázzá vagány vagyok

Azt mindneki tudja h egy tuningolt (reszelt) motor igényli a nagyobb oktánszámot. Azért mert nem mindenki motoroszerelő nem kell lenézni a népet!
Hungaroring 1. időmérő!

amugy utcán 95ös bőven elég...páylára OMV vagy Shell legdrágább löttty megy bele
van a MOL nak versenybenzinje 200euro +30a hordó és 50literes és azzzal megy a 125GP
Vki holnap euroring?
ezeknek mondhatod...
A "gyári" motornál, ami 95-ös benzinre van állítva akkor valóban nem feltétlen érezhető, hogy melyik van benne.
De a 98-asra állított "fésült" motornál (gyújtás, égéstér/kompresszió, elősűrítés stb) már érezhető lenne, hogy 95-ös van benne...
nincs szinte semmi külömbség.
Mikor kevés zsé van nálam és benzin kell 95ös ha pedig van nálam elég akkor 98as nálam ilyen logikai alapon megy hogy mit kap
Én rengetegszer csalódtam a 98-as benzinben. Sokszor jobbnak találtam a 95-t mint a 98-t ezért maradtam annál.
mert nem is jó bele a 98
Megvan a rutin vizsga. Tyt te hogy állsz ?
Mondjuk az én 98-as vásárlásomtól a mol csődbe mehetett volna. Én a shellen tankolok általában zöld és kék 95-öst. Csak nagyritkán tankoltam 98-ast.
Nagyjából ugyanazt az üzemanyagot fogod megkapni mint EVO, de kb 10-15%-al drágábban... Burkolt áremelés... Eddig is nyomták volna az EVO üzemanyagot, csak annyi pénzért kutya nem vette... Na itt a megoldás...
Békéscsabán és Gyulán már a mol kúton le is vették a 98-at a palettáról. Ma már nem lehetett kapni.
"07esen is azvan... 95! jóis az neki...
ma diákdiri választás vt a sulinkba és induló osztályként meggyőztem a red baron-t h támogassanak.kihoztak 2 motort,az 1ik 2005ös 125ös rs vt.jön oda 1 gixxeres srác h ez a motor 400as vagy 600as. 1ébként volt itt asszem vmi vita a benzinről.hát ezen 95ös matrica virított.jah és az oldalidomra 1 alpok-adria matrica volt ragasztva,rendszám nem vt és 0 km-t mutatott az óra...jah mondanom sem kell h majrécsík sem vt na csak ennyi.vigyázzatok motorvásárláskor az ilyen 0 km-esekre
nem akkor , akkor nem állok meg , de ha nincs kedved menekülni akkor megálhatsz, ha meg éppen elborul az agyad akkor meg nem kell
Ez is egy szempont de olyankor az már nemsok mindent ér, amikor a fél városon át üldöztek, a végén csak megállsz és mondod, hogy a rendszám ott van "behajíntva"
ha olyan helyzet adódik hogy nem tudsz meglépni, akkor mégiscsak meg tudod mutatni hogy van azért
Meglátnád a csávót ....
Beceneve: Indián ...
Elég chopperes kinézetű
Előtte egy GSXR1000-ese volt K5-ös aztán ZX10, és most ült át egy ZZR1400-ra
Hosszú haj, tele tetovállással .... elég komoly ... Megvette most a ZZR1400-at, első útja a Tesco volt, kék helyzetjelzőkért

Laza a srác De ennyi erővel már minek oda az a rendszám, ha megsem fog állni? Sárfogónak?