meg van ilyen fémnemesítő geci löttyök de aza biztos hogy ha nem turmixolom őket
szépen megkapja 1000km után a dugattyút meg a hajtókart meg fasztugya milesz még azt annyi...
ígyis jótmegy a vas, milesz ha rámegy most a Jollycső vagy van egy "B" verzió az egy alpoadriás cucc
amugy utcán 95ös bőven elég...páylára OMV vagy Shell legdrágább löttty megy bele
van a MOL nak versenybenzinje 200euro +30a hordó és 50literes és azzzal megy a 125GP
A "gyári" motornál, ami 95-ös benzinre van állítva akkor valóban nem feltétlen érezhető, hogy melyik van benne.
De a 98-asra állított "fésült" motornál (gyújtás, égéstér/kompresszió, elősűrítés stb) már érezhető lenne, hogy 95-ös van benne...
nincs szinte semmi külömbség.
Mikor kevés zsé van nálam és benzin kell 95ös ha pedig van nálam elég akkor 98as nálam ilyen logikai alapon megy hogy mit kap
Nagyjából ugyanazt az üzemanyagot fogod megkapni mint EVO, de kb 10-15%-al drágábban... Burkolt áremelés... Eddig is nyomták volna az EVO üzemanyagot, csak annyi pénzért kutya nem vette... Na itt a megoldás...
ma diákdiri választás vt a sulinkba és induló osztályként meggyőztem a red baron-t h támogassanak.kihoztak 2 motort,az 1ik 2005ös 125ös rs vt.jön oda 1 gixxeres srác h ez a motor 400as vagy 600as. 1ébként volt itt asszem vmi vita a benzinről.hát ezen 95ös matrica virított.jah és az oldalidomra 1 alpok-adria matrica volt ragasztva,rendszám nem vt és 0 km-t mutatott az óra...jah mondanom sem kell h majrécsík sem vt na csak ennyi.vigyázzatok motorvásárláskor az ilyen 0 km-esekre
Ez is egy szempont de olyankor az már nemsok mindent ér, amikor a fél városon át üldöztek, a végén csak megállsz és mondod, hogy a rendszám ott van "behajíntva"
Meglátnád a csávót ....
Beceneve: Indián ...
Elég chopperes kinézetű
Előtte egy GSXR1000-ese volt K5-ös aztán ZX10, és most ült át egy ZZR1400-ra
Hosszú haj, tele tetovállással .... elég komoly ... Megvette most a ZZR1400-at, első útja a Tesco volt, kék helyzetjelzőkért
szépen megkapja 1000km után a dugattyút meg a hajtókart meg fasztugya milesz még azt annyi...
ígyis jótmegy a vas, milesz ha rámegy most a Jollycső vagy van egy "B" verzió az egy alpoadriás cucc
Plusz még lehet bele lökni az oktánszámnövelőt
Azt mindneki tudja h egy tuningolt (reszelt) motor igényli a nagyobb oktánszámot. Azért mert nem mindenki motoroszerelő nem kell lenézni a népet!
amugy utcán 95ös bőven elég...páylára OMV vagy Shell legdrágább löttty megy bele
van a MOL nak versenybenzinje 200euro +30a hordó és 50literes és azzzal megy a 125GP
De a 98-asra állított "fésült" motornál (gyújtás, égéstér/kompresszió, elősűrítés stb) már érezhető lenne, hogy 95-ös van benne...
Mikor kevés zsé van nálam és benzin kell 95ös ha pedig van nálam elég akkor 98as nálam ilyen logikai alapon megy hogy mit kap
Beceneve: Indián ...
Elég chopperes kinézetű
Előtte egy GSXR1000-ese volt K5-ös aztán ZX10, és most ült át egy ZZR1400-ra
Hosszú haj, tele tetovállással .... elég komoly ... Megvette most a ZZR1400-at, első útja a Tesco volt, kék helyzetjelzőkért
Laza a srác De ennyi erővel már minek oda az a rendszám, ha megsem fog állni? Sárfogónak?