Ha te már tapasztalatból modod a fórumos dolgokat, akkor kezd azzal hogy kitöltöd az adatlapodat
Meg nem motoroztál még, de szereted azt az érzést amita motorozás nyújt
Amúgy szerintem nem a lgjobb választás így elsőre egy 125-ös 2T (stroke, takt, tempti) gép ....
Ezek bizony a pályáról gurultak le. Én inkább egy CBR 125-össel kezdenék
És még a hangja se "vinnyogó" ... (mellesleg reggel ment el a szomszédom 125-ös Mito-val, arrow rezós, és mikor húzta a gázt, állt a faszom Szal akinek ez vinnyogó ...)
Meg ott a szervíz? Háááát szerintem azért láncotfújni nem oda fogod majd hordani ... És szerintem idáig azt se tudtad hogy azt be kell fújni
Szoval mindenki jóindulatból mondta hogy ne egyből valami komolyabb gépre ülj ....
Simsonnal is lehet nagyot esni ...
Meg megtanulnád rajta az alap dolgokat
Váltás fílingjét.
egyébként csongi nem tudom de ránézel arra a segédvázra én 120 kilónál többet abból nem nézek ki az tuti. és egy 125ösnél nem oyan fasz kérdés ez dehát te tudod.... engem a 65kilómmal ez nem foglalkoztat:)
Természetesen idézőjelbe értettem, hogy leszakad a vége, ugyan nem tettem oda, de azért lehetett sejteni, talán. Lehet hogy az én hibám volt, mindegy... A kérdés lényeg az volt, hogy mekkora az a maximális súly ami alatt még biztonságosan lehet motorozni. Nem is kérem hogy járj utána, de ha rendszeres forumozó vagy, akkor saccra meg tudod mondani, ezt tapasztalatból mondom. Nekem a hang is számít, nyílván nem ez a mérvadó, csak egy tényező a sok közül, amúgy nem tudom, hogy milyen lenne faluba villogni a motorral, mert Budapeset nem érzem valami kis közösségnek.
A motorot amúgy nem azért akarom, hogy ezzel bárkinek is villogjak, hanem mert - bár nem sokat motoroztam -, szeretem azt az érzést amit a motorozás nyújt. Nem volt sok időm belekóstolni ebbe, de az a kevés elég volt.
éppen semmire... Tegnap is majdnem elbasztak, inkább hanyagolom egy kis időre, aztán meg pályázás.
VFR-t eladtam, kell még pár cucc, és aztán okés lessz
1. sportolok
2. nem vagyok agresszív
3. az nem normális kérdés, hogy leszakad-e a segédváz egy nehezebb ember alatt...
4. nem fogok neked utánajárni, h melyik oldalon írta le tyt, h mennyit megy az rs
5. ki nem szarja le, h milyen a hangja? ha villogni akarsz vele a faluban, nem biztos, h ez a legjobb gép hozzá...
Más, pl 125 2t, 4t, teljesen más. Más célra is van. 125 2t igazi vérbeli versenygép, forgatni kell, de megy is rendesen. 125 4t pedig alulról ugrik jót, relative jót. Szóval városba jól ellehet vele játszani, nyomatékból. Keveset eszik, nincs olajfogyasztás. Azisjó biztos. 250 4t, nagyon tré. Gyenge is, vékony a hangja :)) Nemtudom, kérdés mit akarsz venni, mi vele a célod. Az a döntőőőő
Olyan nagy különbség van a 2 és a 4 ütemű motor motorozása között? Nekem igazából mindegy is lenne hogy pl. 125, vagy 250-es motort veszek, az a lényeg, hogy sport legyen. Nagyobbat azért nem akarok egy ideig, az tuti. Akkor milyen motort ajánlanál?
Köszi, mostmár tudom milyen, kielégítő a válaszod, boldog vagyok . Amúgy nem annyira lényeges a hang, ez is a sok kérdesem egyike volt, annyira nem kell vele foglalkozni, de köszi, hogy válaszoltok.
Ha annyira szükséged van a mély hangra és még nem motoroztál akkor lehetséges hogy nem egy 25 - 2t gépet kéne venned. Ha nagyobbat veszel senki nem kötelez rá hogy minimum 600-as vagy 1000-es legyen. A legelejéről kezdeni nulla motoros tapasztalattal könyebb mondjuk egy 250-es 4t géppel, ott még a mély hangot is könnyen elérheted. Egy 25 2t-vel máshogy kell motorozni mint egy négyüteművel. Ezt is mérlegeld. Ha már annyira körültekintő akarsz lenni akkor ne csak a 125-ösöket nézd ilyen elvárásokkal.
Nem akarok arra költeni, max ha pár 1000 Ft, amúgy meg nyilván megszokom, meg azért annyira csak nem lehet vészes, mert a videókból annyira nem jön át a hang, csak nagyjából, de azért elviselhető.
Mikey: Már ültem motoron, megvan a nagy A-s jogsim. Előtte még nem motoroztam, és egyenlőre még utána se, de nem fogok valami kis roncsot venni, ráadásul nekem csak a sportmotorok tetszenek. Szóval ezért se veszek 600, vagy 1000-t, mert kezdésnek egy kicsit izmos lenne. Az hogy nem értek hozzá egy dolog, erre van a szervíz, senki sem születik úgy hogy ért mindenhez. Nyílván egyre többet fogok tudni.
Csongi: A folytott agressziódat próbáld meg szerintem levezetni máshogy, vagy keress egy barátnőt, vagy menj el sportolni valamit, hátha akkor tanulsz egy kis tiszteletet. Mert nem hiszem, hogy mindent tudsz meg azt se, hogy az elején amikor kezdted ezt az egészet, akkor nem tettél fel olyan kérdéseket amikre nem tudtad a választ, de másnak egyértelmű volt. Ha valaki normálisan kérdez, kultúrált körülmények között, akkor szerintem a válasznak is hasonlónak kellene lenni. Lehet hogy sokszor kérdeztek már hasonló dolgokat, és gondolom unjátok is már, de ha azt mondod, hogy: nézd meg a kb. 495. oldalt, akkor utánanézek, de azért ezt a majd 650-et nincs időm végignézni.
bencce: Tudom, hogy hol lehet utánanézni, szoktam is nézelődni, attól függetlenül köszi, csak kíváncsi voltam, hogy szerintetek milyen a hangja, és hogy lehet-e javítani rajta, ezt azokból a videókból nem tudom meg.
Meg nem motoroztál még, de szereted azt az érzést amita motorozás nyújt
Amúgy szerintem nem a lgjobb választás így elsőre egy 125-ös 2T (stroke, takt, tempti) gép ....
Ezek bizony a pályáról gurultak le. Én inkább egy CBR 125-össel kezdenék
És még a hangja se "vinnyogó" ... (mellesleg reggel ment el a szomszédom 125-ös Mito-val, arrow rezós, és mikor húzta a gázt, állt a faszom Szal akinek ez vinnyogó ...)
Meg ott a szervíz? Háááát szerintem azért láncotfújni nem oda fogod majd hordani ... És szerintem idáig azt se tudtad hogy azt be kell fújni
Szoval mindenki jóindulatból mondta hogy ne egyből valami komolyabb gépre ülj ....
Simsonnal is lehet nagyot esni ...
Meg megtanulnád rajta az alap dolgokat
Váltás fílingjét.
Na de te tudod ...