előre sajnálom a 2006os RS tulajokat majd rájöttök miértis!
annyi átkurás van abba a motorba mint égen a csillag!
ez volt az első és az utolsó 2006os RS-em!
bocsi bocsi ez nem a membrán én értettem félre nah de a baj az az hogy amikor kuplungolok akkor nem esik vissza alapjáratra rögötn hanem tovább pörög:(.. fals levegőt szív valahol.. idáig az volt hogy a lendkerék mögötti szimering mert nem füstöl jobban szal nem az olajnál lévő.. a másik meg itt a karbi és a henger között szívhat még... de megnézzük a szimeringet is cserélünk csapágykat szal ha már ennyire szétkaptuk akkor már kicserélünk mindent amit kell.. a hengernél is van az a powernyelv asszem nem tom pontosan de arra is rávan égve az olaj szal mindent faszán letisztítunk pöpecre megcsináljuk
Nah kiszedtük a blokkot elkezdtük szétkapni.. a szimeringem még mindig kérdéses de az első hiba már megvan... a membránom szétvan repedve szal ezt tuti cserélni kell.. tolok fel pár képet.. viszont most kéne tudni hogy ez volt -e a hiba vagy szedjük tovább szét .. mert ha tényleg ez lenne a hiba akkor nem kéne széthúzni a blokkot de ha nem és visszateszzük és uhgynaúgy csinbálja akkor megőrülök ha újra kikell szedni szal szerintem folytatjuk a zúzást
TE meg mire vered magad?
Szóltam a sisakról egy rossz szót bazdmeg?
AGV- modellek között az olcsóbb kategóriába tartozik. Ezzel semmi rosszat nem mondtam és megkérdeztem h mi a Kornél tapasztalata.
JA hogy aki drága sisakot vesz az már sznob mi? Bekaphatod te szar
de ezt leszámítva semmi bajom nincs vele. sőt! ráadásul elképesztően szép!
annyi átkurás van abba a motorba mint égen a csillag!
ez volt az első és az utolsó 2006os RS-em!
Ez a szívócsonk!
Szóltam a sisakról egy rossz szót bazdmeg?
AGV- modellek között az olcsóbb kategóriába tartozik. Ezzel semmi rosszat nem mondtam és megkérdeztem h mi a Kornél tapasztalata.
JA hogy aki drága sisakot vesz az már sznob mi? Bekaphatod te szar
Ha éppen erre jársz Kecskemét felé!