akkor meg mi a fenéért it irsz
vegyél hondát egy 10 éves 125-ös aprilia is kihoz 40 LE röt egy jó dobbal
persze figyelni kell mert van rotax motoros aprilia( 33-38le) meg aprilia motoros (15-töl de ezt is lehet fokozni
Halika.. Akinek itt Tyt-en kívül 2006os RS 125-öse van az írja már le légyci h hámy LE-s a moci gyárilag..mennyit vix..menniybe van ugy kb..én 1,0 millára gondoltam..s h ha rakok rá egy tuning csövet az kb mennyivel dobná meg a mocit..kössz
én amikor hoztam,esztétika ugyanez volt,volt törve,idomok nemvoltak jó állapotban,srácot aprilia szalonban szopatták ezzel a motorral,utána velem akarta kifizettetni a láncszettcserét
a brif nek miért nincs levágva a sarka? olyan mintha nem vonták volna ki a forgalombol.
Csak azért mert ha forgalomba akarom helyezni akkor utánna néznek mi az előzmény.
A srác akitöl vettem Szegeden 180.000 ft-ot költött rá: uj lánc,lánckerekek,féktárcsák,betétek,hajtókar,szimeringeg.....
.....
teljesen jó csak a kasznin van egykét pöcök de azt majd megcsinálom
hihetetlen hogy megy .
szerintem mégis csak bordón nézneki a bőr ülés
amúgy most raktam össze a motorom holnap már megyek is vele majd képet rakok fel
200? hehehhehe ne álmodj.
2006 rs125
fojtott: 15LE
fojtatlan 30LE
véleményem szerint egy sportrendszerrel kb 33-34Le lesz. de ez csak viszonyítás, hiszen nem mind1 hol méred az erőt.
teljesen gyári 30lovas verzió könnyebb pilóta alatt 170kmh, nehezebb/nagyobb szelet fogó pilóta alatt 160km/h.
vegyél hondát egy 10 éves 125-ös aprilia is kihoz 40 LE röt egy jó dobbal
persze figyelni kell mert van rotax motoros aprilia( 33-38le) meg aprilia motoros (15-töl de ezt is lehet fokozni
amugy 380.000 volt
Csak azért mert ha forgalomba akarom helyezni akkor utánna néznek mi az előzmény.
A srác akitöl vettem Szegeden 180.000 ft-ot költött rá: uj lánc,lánckerekek,féktárcsák,betétek,hajtókar,szimeringeg.....
.....
teljesen jó csak a kasznin van egykét pöcök de azt majd megcsinálom
hihetetlen hogy megy .
szerintem mégis csak bordón nézneki a bőr ülés