Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem meg azt kamuztad a telóba h elkelt :)
nah még mindig senkinek se lábtartokonzol elfekvöben?
Szép hozzáállás mondhatom :)
Nem vettem meg a 125 rs-t .bár még gondolkozok (1998.-as rendszám nélküli 320.000)
tud esetleg valaki egy jót ? max:420-430e ft ig
Pont az utolsó versenyet fogod szarrátörni.... De komolyan ez olyan dolog mint amikor mondjuk holnap jön a vevő a motorért te meg még megyek egy uccsó kört alapon kiviszed a motort. Tuti történik valami akkor is
a karbis dologban totál igazad van.. ökör nem vagyok,de igazat adok! eddig nem igazán jutott eszembe..
a gari dolog hidd el Apámnak fontosabb mint nekem. de ez van, ragaszkodunk hozzá.. én is tudom hogy mire jó meg mire nem, de van 1-2 dolog amire nem tudnák ráfogni hogy én basztam el.
Egy kis suttyó még nem láttam...
De gyakorlatilag teljesen mindegy mert mindenki nagyon hozzáértő ott abban a boltban. Vagy mindnekit ennyire hülyének néznek!

Már ne is haragudj meg de te akkora ökör vagy Szerinted a szervízek alkalmával majd belenéznek a te karbidba hogy abban mekkora fúvóka van, meg hogy mi van rajta átálítgatva?!
A rendszert leszeded felrakod a gyárit és csókolom.
De az a garancia amit ott kapsz pont semmire sem elég.
Ez nem olyan mint a telefon, hogy elbutul és megcsinálják, itt agyalnak hogy biztos nem rendeltetés szerűen volt használva meg minden szart kitalállnak hogy ne kelljen garanciába kicserélni a dolgokat...
melyik eladó volt? nevét nem tudod?
nekem is hitegették hogy ááá az az rs250 milyen keveset futott meg milyen jó, bazzeg csak olyan mintha lehányták volna....
semmi kedvem nincs tárgyalni velük a kipuffról, pedig muszáj lesz. szerdán megyünk ha minden igaz..
kiráz a hideg attól a surmó geciláda bandától..
kerestek vagy 4-5-en meg volt aki autóra akarta cserélni meg volt akinek azt is mondtam h vigye, de aztán meggondoltam magam. túl sok pénz van most benne, és ott a pályaidom meg a 0-km-es power race.... használni akarom őket. szeptemberig megtartom, az uccsó DT versenyig.
lehet azért árulják már olyan régóta..
bencce mi van a gépeddel?
meg van még?eladod,hogy áll az ügy?
neked a forgalmiban hány kw szerepel?
azt mondták, hogy ők nem írják 11kw-osra át
Ja és van valami amire különösen figyeljek?a 125 nél?
amugy meg tegnap 4-0 ra győztünk fehérváron
Eladtam az rs 50-t ,most indultak el érte.
Holnap megyek a 125.-ös ért remélem jó lesz . A képen jól néz ki.
Nah sikeresen beállítottam a csavart a motor faszán pörög meg nem is melegszik drasztikusan.. nem fulladozik szal szerintem jó lett... De az alap hiba az még mindig megvan, vagyis a helyzet a következő amikor megyek a motorral és bekuplungolok akkor szakaszosan esik vissza a ford.szám.. megáll 7000-nél 1-2 mp-re majd kb 5-nél és 3-nál és utána megy le alapjáratra.. ez összesen mintegy 3-4 4-5 mp alatt zajlik le. viszont ha ráhúzom egy picit a szivatót.. kb 1 cm-t akkor rögtön visszaesik a ford.szám de kb 10-15 mp múlva fulladozik a motor... apám mondta hogy lehet hogy a gyújtásnál az a pici jeladó elvan csúszva és ezért valami előgyújtása nagy lesz és ezért pörög sokat.... ez lehetséges? vagy mi lehet a para?

thx
DE mié?

Én most néztem meg az RS250est, és a gyerek (eladó) azt sem tudta mi az...
Kicsit nagyobb mint a 125ös és RS kb ennyit tudott róla...
Én éreztem magam zavarba meg a 9ezer kilómétert tukmálta a fejembe vagyis szerette volna, de az annyira hihetetlen az álapotához mérten hogy csak na....
Egyöntetű olaj meg dzsuva a blokkja...

De mindegy is!
Hozzáértés az van bőven ott!
az alapjáratot vedd fel magasra, és a levegő csavarját tekerd be teljesen, majd szép lassan csavard kifele, ahol hallod, hogy az alapjárat megváltozik, vagyis magasabb lesz, na ott van jól beállítva! utána alapjáratott vissza......de majd vagy 100-200km után nézd meg újra!

amúgy a gépkönyvbe benne van, hogy mennyinek kell lennie...
miért cseréltek ennyi idő után dugót benne? 16ezrenként kell.
5fölé a fos elektronika miatt nem pörög.. olvasgass visszaa topicban és többet is megtudsz a jelenségről..

mégvalami: natixtól ne vegyél motort!
Nekem az alapjárat állító az maradt az eredetin csak egy kis hiba folytán el lett állítva a másik kis csavar.. szal én azt akarom visszaállítani az eredeti helyére és ennyi.. semmi mást..
hi
felvennél msnre?
címem: nacsat@emitelnet.hu
Csombek megszólalt... pfff
Kicsit nézd már meg miket írsz lehagyod az ékezeteket meg neked is vannak hibáid szóval szerintem maradj csendben ilyen gyerekes vitákba nem megyek bele.
NRG-n pl jobbra zárod el. Amúgy meg gyertyaképet nézel minden gurulás után, és akkor jó kb amikor világosabb barnás. De nem biztos h rs-en kell elkezdeni tekergetni
Maximum összeakad
persze csak mértékkel!
hát hagyd ahogy van. ha jól tudom ha jobbra tekered több levegőt kap. ha szarul állítód be akkor ugrálni fog meg nem forogja majd ki amit kell. csak vigyázz mert ha túl sokat adsz rá akkor meg nagyon melegszik. meg nem árt vele együtt tekergetni az alapjáratot is mert ha több levegőt adsz akkor beállhat az alap mondjuk 1500 helyett 3000-re. mint pl nálam. szórakozni lehet vele, nagyon nem baszhatsz el semmit ha a környéken próbálod ki. de messzire ne akkor menj amikor ezzel játszottál:)