Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuning az 50-es után 600-ra ül mivel nincs pénze 125-öst venni több mint valószínű hogy baja lesz, elég ha megijed és míg az ns1-en odaránt neki és lekell szállni megtolni addig a cbr vagy r6 és a többi gép rendesen odakeni a fához. Egyébként én nem értem ezt a "nincs pénzem a szamárlétrára" dolgot.. az 50-es tényleg eléggé libakergető.. az igazi első lépcsőfok a 125 mivel az már teljesítményben eléggé odabaszós.. DE közel nincs még sehol egy 600-ashoz képest... és nem csak 1 évig kell használni egy 125-öst.. [[még meg is értem egy kicsit ha városban megunnád mert lámpától lámpáig nem gyorsulna úgy a 125-ös mint egy 600-as meg a csajok nem buknak rá mert nincs olyan jó hangja, meg nem is megy úgy 2 személlyel mint egy 600-as]]
Ezért kell olyan közeget kereseni motorozáshoz ahol nincs fa autós gyalaogos...

De egyébként sose lehet tudni.

És ez minkét álláspontra igaz lehet.
Szerintem.
Én részemről lezárom.
bármi megtörténhet ugyanis "A lehetetlen nem létezik"
De miből gondolod hogy Tuning pont az a fazon aki azonnal feltekeredik egy fára???
Lehet én is meg te is.
Hiába motorozol X ideje...
Lehet már a próbakörön elpusztulunk.
Sose tudni.
Lehet én látom rosszul.
Mindíg kell valakinek lenni itt akin lehet csámcsogni.
Prima nagyon sok lóerővel....
jogos is....
az a baj hogy mindekettötöknek igaza van(mert pl multkor is egy RS-es srac halt meg söt mar ketszer is-mondjuk az egyik a ketö közül este motorozott szal ennyi esze van en mar megtapasztaltam hogy nem szabad utcan este motorozni...-), de nekem Tyt hozzászólása jobban bejön...
ha figyelmesen olvasol, nem általánosságban beszéltem.
Tuningra értettem mindent.
szerintem jogosan írtam amit írtam.
Ez faszság.
Aki kezdésnak nagymotort vesz nem biztos elpusztul.
Van benne valami. De ha végig járod a szamárlétrát akkor is vakarhatnak össze a fekete szatyorba.
Szerencse rutin stb.
Összetett dolog ez.
Szerintem.
Rengeteg motoros versenyző meg rutinos nagy pilóta is hagyta már ott a fogát az utakon.
ide is beírom, hátha más is okul

Tuning,
nem akarom egyszerűen leoltani a fejed, mert már sokan megtették. nem akarok sokat okoskodni, mert offolás lenne..
De ez az új hülyeséged, hogy minden héten kitalálsz magadnak valamit, amit "venni fogsz", ez már nekem is sok. Tudod, hogy jóformán semmi bajom nincs Veled, sőt igyekszem védeni téged a lehetőségekhez képest, de lassan már joggal fogják oltani a fejed.
16 éves vagy és akkora mint egy kissrác (gondolom ezzel nem vitatkozol). Tudom hogy motoroztál sokat az NS1el, de az még nem jogosít fel egy gixxer600ra, de szerintem Neked még ZXR400ra sem kéne ülnöd! Először egy "picit" fel kéne nőnőd! és ez nem kioktatás akar lenni! Tartsd be azt a kibaszott szamárlétrát, halgass ránk, sokkal okosabbakra és kérlek vegyél egy 125öst, kerül amibe kerül. Nem érdekel mennyit buksz rajta, meg hogy nem engedheted meg a gyakori motorcserét. Leszarom! Vegyél egy evot vagy rs125öt és le se szállj róla 2 évig! Nem fogod megbánni! Apád sem bánja meg, mert nem kell kiskanállal összevakarnia a gixxer600 romokból, aztán valahogy beadni anyádnak hogy a szép új sportmocit összecsuktad és megnyekkentél. Lehet hogy ez erős. De az élet is az! én meg nem akarom azt hallani hogy Tuning szanaszét törte magát.
A másik, szerintem vedd magadnak egy amolyan "képzeletbeli" határnak a nagymotort. Kösd valamihez. AHOGY MEGTANULSZ NORMÁLISAN ÍRNI, VEHETSZ NAGYMOTORT! Nem ettől függ hogy mennyire vagy felnőtt, vagy mégis?
Összegezve: Felejtsd el a 400as, 600as gépeket, hidd el nem neked valók... Szívem szerint azt mondanám hogy egyél sokat, megy motorozz még pár évet a kis NS1el, nem válik károdra.. de ha nagyon viszket a segged, vegyél 125öst, DE NE NAGYOBBAT!!!!!!!!!!!!!
És gondolj sokat Tyt bácsira aki 18évesen vett "kis" 125öst, a 125ös után, és meg fogja tartani pár évig! Csak azért hogy ne dögöljön meg rögtön a nagyobb gépen, és szerezzen soksok rutint!!
meg még a Castrol R2-t is kérdezd meg lécci hogy mennyi
Csongi, olcsóbban tudsz 2t olajat? ez engem is érdekelne!
majd írd már fel ide az árakat amiket a többiek kérdeztek!
haha
Minek neked 2t olaj? gsxr600ba nemkell 2t olaj...
hajtokarcsapagyas, vagy fotengely. De inkabb hajtokar.de kattoghat mas is....
nekem agip 2t racing kéne, mekkora kiszerelésben van meg ha tudsz árat mondani jót akkor érdekel.
Nah árlista nem lessz, hanem írjátok már össze milyen olaj kéne, és akkor hétfőn meg tudom mondani az árakat.
Hello!
Lene egy 2001-es Aprlia Rs 125!
16000 km el és valami kattog benne
Mi lehet a baja ?? dúgó vagy főtengely?
előre is köszi!!
MSN, amúgy pontos árat csak hétfőn tudok mondani racingre, de kb úgy kell számolni, h 2000ft-os olajat kapom 1600-ért. Szóval speed kb annyiért van. De hétfő v kedden lehet h tudok hozni árlistát és akkor mondom pontos árakat.
engem is érdekel ne csongor az agip olaj, én a motult veszem 3100-ért
üdv, van ám termés talán majd elolvassom
és mennyi a speed 2t engem az érdekelne... a kedvenc helyemen már nem tudom venni mert becsukták az agip kutat... jellemző a sok szar szép zöld benzinkút kell a népnek... most mehetek odébb venni és drágábban...
ezt a mondatot én nem fogtam fel h mi az h akik ki oktassátok:)
én nem oktatom ki tuningot. kezdjük ott h tuning minden héten uj kombináció halmazzal bukkan fel.. nehéz lenne tanácsot adni neki
Na, Csongi, már páran kérdezték de nem válaszoltál... Mennyiért is tudsz Agip Racing 2T-t?
"ha nem akik ki oktassátok"
ha nem, oktassátok....