Imre továbbra is fog írni az újságba, felügyeli a munkát csak (mint ezt olvashattad azt hiszem az új motorrevüben) feljebb lépett a langlétrán és európai felelős kiadó lett. Ez annyit tesz, hogy egyik fő feladata magas színvonalra hozni más országokban is a MotorPresse motoros kiadványait, mint ahogy tette ezt itt kis hazánkban. Az biztos, hogy Paulovits a szakma hozzáértő zsenije és nehéz a helyébe lépni. De az utódválasztásban nagyrészt az ő szava döntött, így biztos hogy Lövey Ádám is "ügyes" lesz mint főszerk :)
Huhh ezta főszerkesztőváltást én is olvastam... Pedig bírom, mikor a Paulovics írja a használtmotortesztet, meg a szétszerelés utáni állapotfelmérést... Mert oylankor nem ilyen felületes képet ad... És valljuk be, azért ha veszel egy gépet, fontos, hogy 30-40-50 e km múlva még megy-e egyáltalán.... De pl a mostani VFR használtmotorteszt, azzal a német íróval nem volt az igazi.. a régebbi, ami kb 3-4 éve jelent meg, sokkal jobban sikerült!-szerintem
Hja, de a kedvencem az volt, amikor leírta, hogy az SR 500 al, vaalmikor a "80-as években 1300 km-t ment, télen, annak a felét havon :) És hogy villogtattak a kamionok, hogy kiégett a fél lámpája :)
Ja amúgy azt hiszem 93tól megvan az összes MotorRevü. De talán van régebbi is. Csak azért írom, ah esetleg bárkinek bármi kellene régebbi újságból, szóljon!
Amúgy jó! Én esés témába nem szólok. Egyszer taknyoltam, akkor is majdnem sikerült megúsznom és sikerült kicsire redukálnom. Nem vagyok szaktekintély bukásban. Mindenesetre ártani nem árthat ha tudja az ember, hogy hogy kellene. És legalább telik az oldal.
Lövey mostmár amúgy MotorRevü főszerk. Ez utóbbi újságot én is jobban csípem. Szakmaibb, adok a szavukra. A Superbike meg kötetlenebb, marhulósabb, de kevesebb súlyt adok neki. Attól függetlenül elolvasom ezt is azt is. Mivel ingyen van mindkettő
hehe eséskor gondolkodni? hümm lehet, én estem túl kis sebességgel, de egyszer aprilia, meg 5* simson (aszfalton) de nekem nemnagyon volt időm gondolkodni.... Ösztönösen feltartottama fejem, és kész... Persze a májerek biztos nem így csinálják, én elég jól jöttem ki midníg!
Hat, nekem eszembesejut eséskor ilyesmi. szimplan csak a ropke 3 ev trial. Az szamitott sokat. Motoros eseskor eddigmeg mindig sikerult szerencsesen esnem. DE ez vicc, hogy leirjak, ennyi erovel mindent lelehet, hogy induljunk el, hogy fekezzunk, hogy csatoljuk ki bnok melltartojat,....
Lófasz. Az esés pillanatában átgondolod h mi a faszért csináltad ezt és szegény motor... A második esésnél meg biztos felidézed, h hmm hogy is írták le, jah ide rakom a kezem, csúszok és jééé megálltam. Hülyeség. Mondjuk szerencsémre még csak 1x estem, de elég volt.
Amúgy a Lövey féle sbk volt a jó, bár akkor is inkább motorrevüt olvastam. Azt kaptam ingyen... Most a drbikeot csinálják, az a jó cucc
Kétféle lehetőség van:
1: vagy nem írják le és még csak elméletben sem tudod hogy kell esni. következésképp tuti úgy esel ahogy éppen puffansz
2: leírják, eltudod olvasni, talán meg is jegyzed, majd miután esel egy tisztességeset és átgondolod hogy mi történt, eszedbe jut, hogy "hú tényleg lehet hogyha vhogy rutinból úgy csinálom, ahogy olvastam, akkor most nem a kórházi ágyon kellene gondolkodnom minderről, miközben a szemben lévő ágyon épp becsinált vki, mert nem ért oda időben a nővérke"..
szerintem a 2. megoldás jobb. inkább legyen meg az elméleti tudás elsajátításának a lehetősége. nem azon van a hangsúly, hogyha elolvasod akkor már úgy is csinálod, csak azon, hogy esetleg egyszer hasznodra válhat. lehetőség semmi több.
Dávid teljesen készen vagy ,szegény Tuningot itt folyamatosan basztatod szegény még megáll a fejlődésben. Amugy Denym-nél van az igazság, bazz nincs jobb dolgotok csak ilyen hülyeségekkel szarakodni .Jó tudom tél van meg minden,de nem csak Dávidra meg Tuningra vonatkozik volt itt minden hülyeség ma délután úgylátom
Nem errol beszelek Zsolt. Arrol, hogy leirtak, hogykell esni. nevetseges. Akkor palyan kilo folott elcsuszok es arra figyeljek, hogy hova rakom a kezem?
ezzel nem értek egyet de ha nemhiszel nekem akkor nézzed meg hogy egy közúti videóban hogy esik a gyerek meg egy pályás videóban hogy esik!!! hiddel szoktam figyelni és tényleg tökmás!!!
mind1, de a legjobb azvotl, mikor palyazos cikkben irtak, hogykell esni, )tedd a kezed a labad melle. LoL, eseskor majd meg gondolkozok is mi? :D:D na ennyit er. De majd megnezek egy ujat, hatha tortent valami. Mondjuk meg mindig csak a sok fostos 4trol regelnek.
Bocsi nem Norbit szóltad le, csak az újságot! Én emlékeztem rosszul. Mindegy. Viszont az újság is már jó ideje más kezekben van, szerintem nem annyira gáz mint amilyen volt.
Nem nyert. Az még nem vagyok, de ami késik nem múlik.
Jah viszont eszembe jutott vmi. Eléggé leszóltad nemrég Hajósi Norbit a 600RR-rel kapcsolatban. Muszáj megvédenem, mert ismerem és tudom, hogynagyon ért hozzá amit csinál. Nem emelkedik Paulovits-i magasságokba (mutassatok még vkit itthon aki igen? :) ), de tényleg van fogalma arról, amin ül és amiről ír. Egy bizonyíték rá, hogy a Honda Hungary is őt kérte fel az új 600RR tesztjére. Nyílván nem bízná a Honda magyar képviselete a véletlenre a dolgot.
Nem attól gyerek(es) valaki, hogy 16 vagy 17 éves. Sokkal inkább a viselkedésétől. Sokat eltudnak árulni az érettségről/értelmi szintről azok a mondatok, amiket a fórumon akárhol olvashattok (akárkitől).
ui.: nem véletlenül fogalmaztam ködösen, senki lelkébe nem fogok belegázolni, bár valószínűsítem nem is tudnék. akinek nem inge a fenti dolog, az természetesen ne vegye magára. aki meg magára veszi és reagál annak nyílván oka van... vagy inkább alapja
Csakhogy fárasszalak titeket hozzáteszem, hogy az emberek realitása egytől egyig más. Amint az egyik ezt nem fogadja el és folytatódik a "beszélgetés" onnantól nem kommunikációról hanem buta, értelmetlen vitáról van szó. Egy ilyen fórumon ez elmegy, nem érett vonás, de legalább elég jól tükrözi, hogy egyeseknek sok az idejük és kínjukban nem tudják magukat értelmes dolgokkal lefoglalni. (Ha ez nekik az értelmes dolog, az megint egy másik történet.. a no comment kategória metszete.) Szóval egy fórumba ez belefér, bár szómiszó kurva idegesítő a többi olvasónak, az életben egy csöppet sem eredményes, sőt... dehát mindenki maga dönti el, hogy mennyire akarja betölteni a szamár szerepét. Ismeritek: okos enged szamár szenved...)
Hja, de a kedvencem az volt, amikor leírta, hogy az SR 500 al, vaalmikor a "80-as években 1300 km-t ment, télen, annak a felét havon :) És hogy villogtattak a kamionok, hogy kiégett a fél lámpája :)
Amúgy jó! Én esés témába nem szólok. Egyszer taknyoltam, akkor is majdnem sikerült megúsznom és sikerült kicsire redukálnom. Nem vagyok szaktekintély bukásban. Mindenesetre ártani nem árthat ha tudja az ember, hogy hogy kellene. És legalább telik az oldal.
Lövey mostmár amúgy MotorRevü főszerk. Ez utóbbi újságot én is jobban csípem. Szakmaibb, adok a szavukra. A Superbike meg kötetlenebb, marhulósabb, de kevesebb súlyt adok neki. Attól függetlenül elolvasom ezt is azt is. Mivel ingyen van mindkettő
Amúgy a Lövey féle sbk volt a jó, bár akkor is inkább motorrevüt olvastam. Azt kaptam ingyen... Most a drbikeot csinálják, az a jó cucc
Kétféle lehetőség van:
1: vagy nem írják le és még csak elméletben sem tudod hogy kell esni. következésképp tuti úgy esel ahogy éppen puffansz
2: leírják, eltudod olvasni, talán meg is jegyzed, majd miután esel egy tisztességeset és átgondolod hogy mi történt, eszedbe jut, hogy "hú tényleg lehet hogyha vhogy rutinból úgy csinálom, ahogy olvastam, akkor most nem a kórházi ágyon kellene gondolkodnom minderről, miközben a szemben lévő ágyon épp becsinált vki, mert nem ért oda időben a nővérke"..
szerintem a 2. megoldás jobb. inkább legyen meg az elméleti tudás elsajátításának a lehetősége. nem azon van a hangsúly, hogyha elolvasod akkor már úgy is csinálod, csak azon, hogy esetleg egyszer hasznodra válhat. lehetőség semmi több.
2. iwiw
3. msn: dennym@citromail.hu de elég ritkán vagyok elérhető itt és akkor is barátnőmmel csacsogok
4. e-mail: dennym@citromail.hu vagy denes@karasna.hu
thx
Jah viszont eszembe jutott vmi. Eléggé leszóltad nemrég Hajósi Norbit a 600RR-rel kapcsolatban. Muszáj megvédenem, mert ismerem és tudom, hogynagyon ért hozzá amit csinál. Nem emelkedik Paulovits-i magasságokba (mutassatok még vkit itthon aki igen? :) ), de tényleg van fogalma arról, amin ül és amiről ír. Egy bizonyíték rá, hogy a Honda Hungary is őt kérte fel az új 600RR tesztjére. Nyílván nem bízná a Honda magyar képviselete a véletlenre a dolgot.
Na csak ennyit akartam, pacsi
Szép a géped! Tetszik!
Nem attól gyerek(es) valaki, hogy 16 vagy 17 éves. Sokkal inkább a viselkedésétől. Sokat eltudnak árulni az érettségről/értelmi szintről azok a mondatok, amiket a fórumon akárhol olvashattok (akárkitől).
ui.: nem véletlenül fogalmaztam ködösen, senki lelkébe nem fogok belegázolni, bár valószínűsítem nem is tudnék. akinek nem inge a fenti dolog, az természetesen ne vegye magára. aki meg magára veszi és reagál annak nyílván oka van... vagy inkább alapja
Csakhogy fárasszalak titeket hozzáteszem, hogy az emberek realitása egytől egyig más. Amint az egyik ezt nem fogadja el és folytatódik a "beszélgetés" onnantól nem kommunikációról hanem buta, értelmetlen vitáról van szó. Egy ilyen fórumon ez elmegy, nem érett vonás, de legalább elég jól tükrözi, hogy egyeseknek sok az idejük és kínjukban nem tudják magukat értelmes dolgokkal lefoglalni. (Ha ez nekik az értelmes dolog, az megint egy másik történet.. a no comment kategória metszete.) Szóval egy fórumba ez belefér, bár szómiszó kurva idegesítő a többi olvasónak, az életben egy csöppet sem eredményes, sőt... dehát mindenki maga dönti el, hogy mennyire akarja betölteni a szamár szerepét. Ismeritek: okos enged szamár szenved...)