Hulyegyerek akinek szamit az hogy biztonsagosan motorozzon es bevallalastol fuggoen megtudja maga es motorja kepessegeit azt nem 400 meteren uvegeli a motorjat egy szemet repteren de leginkabb nem nevezni "motorozni" megy oda.
Hát ne tedd , még a végén felvágom aza ereimet szégyenemben. De miért is ? Hisz megvan az elsö motorom ami nem libakergető kategória . Régi , olcsó hmm de az enyém !!!!!!!
Jó de ekkor nem állt be a blokk még mentem törött dugóval kb 100 métert. Csak furcsak volt h gyenge és nem pörög utána következett a 130 ezer ft-os motorgenerál. Minden ki lett cserélve.
Nekem versenygyújtás volt az Sp-be fordulatszámhatárolás nélkül de 12500 volt a plafon ameddig le mertem forgatni. Egyszer pörgött 14ezret miután megvettem fél évre rá egy szerpentinezés közben 2 személlyel egyel többet k.rtam neki vissza a kelleténél egyből szétrepült benne a dugó (ami utólag kiderült h utángyártott szar volt)
Amúgy mekkora fordulatszámnál tilt az RS gyárilag? 12ezer??
De ne itt előttem
Amúgy mekkora fordulatszámnál tilt az RS gyárilag? 12ezer??
Kb 3000-4000 használattol függöen