Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köcce!!
Hali!!!!!
Nem tudnád átküldeni nekem is hogy kinyomtassam és tudjak róla
Én is nagyon szeretnék már vmi versenyre nevezni na meg pályázni is
(és ha még tudtok vmiről akkor osszátok meg velem ) Kössz!!!!!
és nem vagyok netbuzi..:)

Egyébként az utolsó versenyen tavaly amikor már ingyenes volt azért megmozdult valami. voltak a nézőtéren is meg a boxban is... nem sokan, de többen mint általában.

mondjuk szerintem ez lehet h a te sarad:) én mindig tudom ha verseny lesz vagy nyílt nap. az előbbit kiteszi Ricsi az iwiw üzifalra, a másikat meg tudom nagyjából fejből... pl már kinyomtattam a mostanit :D nem mintha oyan gyakran mennék a h.ringre de legyen meg. :)
Nincs reklám.... Én mindig utólag tudom meg a versenyeket De ez igaz majdnem minden sportágra Magyarországon. Ha nem vagy netbuzi akkor sehogy nem fogsz tudomást szerezni egy versenyről
Tavaly mikor kérdezgettem mi mennyi hogyan, 15+áfát mondtak ami 18at jelentett... sose fizettünk 18at, 20 volt az alap és alpok adrián meg asszem 25. Ez a 25-ösöknél volt, a többit nem tom.
De én már tavaly is mondtam az illetékeseknek, h ha olcsóbb lenne a nevezés, akkor a mátrai hegyimenőket be lehetne csalni pályára. De egy fecske nem csinál nyarat...
Az a baj, h én úgy vettem észre, h azért sem tesznek sokat, h több néző legyen a pálya szélén. Pedig az saját maguk érdeke h nagyobb nézettség legyen, több reklám, több visszajelzés az eseményekről.
Több néző van egy nyíltnapon mint egy versenyhétvégén... kimentünk szombati nyíltnapra, reggel 8kor tele volt a boxutca...vasárnap kimentünk a versenynapra és üres volt minden... EZ NORMÁLIS????
Tavaly már ingyenes volt az A-A futam nézőtere, reméljük idén is és akkor már csak nagyobb reklámot kéne csinálni.
igen,jó az ötlet,csak mindenki minél vastagabb zsebet akar:(
Amúgy az ide 18 ha maradna még az is korrektnek ha,mert ha belegondol az ember,idén csak egy nyiltnap 12ropi,abba se időmérés,se semmi nincs.
gondolom attól félnek h nem lesz attól még több nevező és ők csak buknak akkor mert a 12 helyüket nem 27ért hanem 15ért adták el. valami oyasmit kéne megdumálni velük h X létszámig a 27 de ha ezen túlmegyünk akkor szépen osztódna lefele az összeg így a versenyzők maguk is motiválva lennének h hozzanak még indulókat és induló is több lenne....
Hétfőn a frei-dossziéban pont az arabokról volt szó...azt mondta a fő gazdasági fasz, mindent a lehető legdrágábban kell adni... ha tehetnék az olajat is sokkal drágábban adnák el, csak már így is pampognak az amcsik meg az európaiak és ezért nem emelik... Ez az olaj dolog pont rossz példa volt... de van aki értette mire célzok...
Csak annyiban nem értek egyet az egységárral, h a 125-ösre csak fiatalok ülnek rá és innen sznének feljebb lépni, tehát vhol el kell kezdeni és ahhoz h elkezdjék segíteni kéne nekik...és nem a gumiszereléses kedvezmény a segítség nekik, mert a 25-ös még a gumit sem eszi, hanem az h mondjuk 15000 lenne egy nevezés.
Csak azzal, h én egyedül elkezdek toporzékolni a BR-nél pont annyit érek vele...
A motorkiállításig úgyis körvonalazódik minden, és utána még hátha lehet csiszolni valamit a dolgon.
Addig meg marad a készülődés meg a pénzgyűjtés...
Nem hiszem. Az a baj, hogy annyi dolgon függ az egész. Az első az h kvára nem tudom eladni vfr-t amíg nem jön a karbi, de ezzel a szerencsétlennel még kommunikálni sem lehet, örülök ha 2-3 napra rá kapok választ... Na nembaj majd kialakul valahogy
hát a maximum 12 induló amikor lehetne 30 is az minden csak nem "viszik mint a cukrot" :)
A benzint is adhatná olcsóbban a Mol, főleg, hogy az Araboknál csak 40 Ft/liter, de nálunk ilyen áron is "viszik, mint a cukrot", akkor miért adnák olcsóbban. Ez a helyzet a motorozással is SAJNOS
Aha nem is kifejezetten az Igol érdekelt csak azt láttama ruhádon.. Jólvan majd körülnézek


Egyébként igazad van, pont a 125-s kategóriát kéne olcsón hagyni az utánpótlás végett. Mert ha mondjuk lennétek stabilan 25-30-an akkor onnan már ki lehet ragadni és feljebb jutatni szponzorokkal azt a 2-3 "teheteségesebb" srácot akiben lehet látni fantáziát
épp ma reggel gondolkoztam a buszon windsurfer h most 7végén már tényleg elviszem azt a qrva felnicsíkot
Az Igol cimkét az Igoltól kaptam, csak fel kellett varni.
De egyébként a KIKA-ban a pénztár sor mögött van egy hímző rész, és ott láttama katalógusban ilyenekete, szal kép alapján megcsinálják ami kell.
Nem a jótékonysággal van a baj... Épp eleget tesznek értünk azzal, h csinálnak pályanapokat meg kupasorozatot. Nekem annyi a bajom, h tavaly maximum 12en voltunk a 125-ös mezőnyben...az volt a maximum. És akárhogy vesszük a 125-ös kategória egy kezdőlöket. Az lenne a cél, h az utcáról becsalja biztonságos körülmények közé a fiatalokat. És 16-20- évesig nem éppen tudnak 25-30 ezer forinttal dobállozni. Jó persze...ha nem teccik nem kell csinálni.
Szal sztem amíg 10 fővel csalinkáztunk a pályán és mindenki szétunta az agyát a versenyünkön (tisztelet a kivételnek), addig sztem az első cél az lenne, h reális áron több embert csaljanak a rajtrácsra.
Az A-A emlékeim szerint 100-120 euro volt versenyenként, plussz a fizetős edzés csütörtökön és pénteken, meg ott a licenc több mint egy D.T.-ra.
windsurfer: te hol varratad az IGOl feliratot a ruhádra??? Egyáltalán ki csinál ilyet itt Bp-n???
Az aprilia tanfolyam 100 körül lesz, de a motorkiállításon már lesz pontos infó az árról és az időpontokról is.
Az "idióta" Puskar is ugyanilyen gyári motorral karikázott rijekába, még pályaidom se volt a motoron és alig maradt el a legjobb időtől... de azt csak tesztelte... Szar lehet egy utca tesztmotorral benne lenni az első 6-8-ba az A-A mezőnyében....
A versenymotorjáról itt a kép, ezen se látom a kipufft, mert nem is volt...mégis A-A 2. helyezett lett idén.
szerintemis, egyszer kimentem hátul a hosszú jobbosnál, nemtudomhogy, fáradtvoltammár, RR-el, aztán át az egész kavicságyon és ottvolt a kerítés, épphogy mellette mentem el... Lheetne nagyobb bukótér...
Biztos ígyvan,én nem mentem olyan gyorsan hogy ezen gondolkodnom kelljen.igaz hogy sokkal kissebb a bukótere,de ha annyira veszélyes lenne akkor nem is lehetnének nyitva,vagy nemtudom.
Hát Hringen menni kell mint a meszes,kis 125össel is olyan tempókat lehet (sztem) kanyarban hogy ihaj,neis azzal van a baj,hanem hogy alig bírom elérni a kanyartempót
Tudom,fejleszteni kell
De csak azért, mert egy 6kilóst max 3.ban tudsz használni e-ringen
Én nem szeretnék felkenődni a betonfalra
aszondják nem biztonságos... mondjuk ezt a gixer kupára mondták de nem hiszem h küönsbésg lenne mert azt sem húzod sokkal tovább azon a pályán mint egy 125öst