Arról nem ők tehetnek, hogy a pálya nem utcai 125-ösöknek való, ha így is van igény rá, én megértem őket, hogy csinálják, ez a foglalkozásuk! Nem jótékonysági intézmény alapon működik
Pedig lehetne
Egyre nagyobb az igény itthon de ettől függetlenül ugyanúgy lehúzás az egész,észre sem veszik hogy ezzel nem csalogatnak senkit.ez a Bro-kártya meg hüdeszép hüdejó persze de ettől függetlenül kiba.. drága minden.
Mellesleg szerény véleményem meg annyi volna,hogyha euroringen lenne vmi 125cc verseny az sokkal inkább tudásorientált lenne mint az a Hringes végtempókergetés.
Egyetértek veled Geri , az én pénztárcámnak is sok 27e versenyenként, de Alpok-Adria még több lenne De aki 125-ben akar menni kérdezze meg, hogy oda is annyi-e?
Néztem a Br-es levelet amit Lórinak küldtek ott 27ezret írtak,de elég nonszensz az már sztem.Ami a 400ba megy az még reális,meg ugye tavaj 125be 18e volt,az is még ugyahogy,de ilyen 25-27e Ft,lassan ottvan a dolog,hogy 2 pályanapot lenyomsz egy nevezés árából.
A nevezési díjra gondolsz????
Én a Dunlop Trophy 600-at tudom, ott 27000 / verseny, de szerintem a többi kategória is annyi , aki tudni akarja kérdezze Bulcsu Rezsőt, http://www.brorganisation.hu/
Srácok!
Keveritek a dolgokat! A licenc és a nevezési díj két különböző dolog.
Tehát a licenc egy jogosítvány, amely vagy egy alkalomra (D lic) vagy egy évre (C, N, I lic) szól. De a licenchez kell balesetbiztosítás is. Tehát a licenc költsége = licenc kiállítási díj + biztosítás. Ez "D" esetében 2400 Ft + 880 Ft, "C" esetében 6000 Ft + 8800 Ft, stb. A licenc kiváltásának feltétele egy egyesületi tagság (kivéve "D"-napi licenc), aminek is lehet tagdíja, de ez egyesületenként változó.
Továbbá, ha egy versenyen el akarsz indulni, nevezési díjat kell fizetni, ennek összege kategóriánként változó (erről a verseny rendezője a versenykiírásban tájékoztat), ez lehet ~10000-től 35000-ig.
Csongi, láttam írtál MSNen, de akkor épp nem voltál fenn, amúgymeg elég ritkán tudok felmenni msnre mert nem enged fel :S
Szóval a válaszom az, hogy igen, kaptam az emelőhöz emelőszemet (ez amire gondoltál), de azt még egy külön csavarral kell rögzíteni a hátsó lengővillához. Szóval a dolog úgy néz ki hogy az emelőszemen átdugsz 1 csavart, amit odarögzítesz önzáró anyával a lengővillához!
üdv
Pedig lehetne