Te elég vagány gyerek vagy.....
Ember ebben a motorban van 7600km. Tudod mennyit bírnak ezek a blokkok??? Semmi más nem kell pontos olajcserék, full szintetikus minőségi olaj, bemelegítés indulás előtt. Öcsém amíg ezen a motoron a víz nincs legalább 50C fokon addig el sem indulok. Ez a titok semmi más.
Persze elhiszem h megér neked annyit. Pláne h otthon leülsz és megszereled magadnak. Én nem mertem soha belenyúlni a motorba megmondom őszintén mert nem értek hozzá. Jó párszor otthagyott a motor az út szélén. Volt h szakadó esőben,éjjel jöttem a csajomtól és lerohadt. Ott áltam és hívogattam a haverokat h hozzanak egy k.rva trélert (apámat nem akartam felkelteni ) persze mire jöttek szarrá áztam De ez csak egy példa volt h lerohadtam a piroslámpánál középen, nem volt veszélyes miután elindultak az autók és én ott álltam. 2x megragadt alattam. az utolsó amikor 160-nál ragadt meg kanyar után akkor teljesen elszált a bizalmam a motor iránt (ennyi erővel bármikor bármelyik kanyarban megragadhat). Mai napig nem tisztázott miért volt, nem is érdekel. Ráköltöttem 400ezret, megvettem bele mindig a gyárit a legjobbat csak full szintetikus Agip olaj és mégsem volt jó. Sajnos nekem ez a tapasztalatom soha többet nem veszek 2T motort.
Persze amikor ment akkor király volt de mindig beárnyékolta valami az örömöm.
ne általánosíts,az hogy a tied hullott mint a döglött veréb,az nemjelent semmit.A térd lerakásról annyit hogy Dadisnak megvan az a különleges képessége,hogy még 10fokot se döntött már a füle is leér szóval nem ez a mérvadó.Az a mérvadó,hogy milyen a kanyarsebességed,én spec alig raktam le a térdem,én nem teszem ki úgy,hogy elakadjon még egy kavicsban is,az a jó,hamár bekell húznom:D
Leszarom ha szervízigényesebb egy 2t,én ezt felvállalom az élvezetért,amikor a kis mitoval külső íven kacsázok az sv-k közt pályán,nekem az megéri az évi 2 dugót,meg egy hajtókarszettet-
az nem jelent sokat, hogy mindenhol lent a térded :D:D De aztse fejetsd el, hogy ezek a 125cc gépek eléggé kivannak hegyezve, nem az újakra gondolok amik már agyonvannak fojtva... Szal Sv is ugyanúgy hullana szét, ha meglenne csinálva keményre. Így hogy egy biztos motor, 1000ccm v2 ből elég gyenge,,, így biztos elmegy sokezer km-ert.
Hát jó te tudod Nemtudom én annyira megutáltam a 2t azt a sok sz.pást mindig kellett rá valami valami beszart rajta... Aztán meg amikor azt veszed észre h egy 20km-es szakaszon kiakasztott gázzal mentél térded lennt minden kanyarban akkor talán úgy érzed h kevés már. Nekem megvolt 3 évig nagyon sokat mentem vele sokat költöttem rá mégis megsz.patott mindig. Ennyit a 2t-ről. Megbízhatatlan,széthulló, szervízigényes motorok.
nem mondok magamnak ellent csak kiforgatoda szavaimat.A pályán úgy megyünk,hogy minden helyzetből a lehető legnagyobb tempót hozzuk ki,és ott ehhez kell a kontrol,utcán meg kimegyek a városból,és ott azért kell a kontrol,hogy ne forgassam le a másodikat se igazán,mert az már 170.
Én nekiáltam ésszel közlekdni utcán,de mikor ennek nekiáltam rájöttem hogy ez nekem nemkell,és eladtam a cbr-t.
Joe bazmeg te meg a kontroll:) megnézem ez az elhatározásod meddig fog tartani. de elmondom én neked: az első oyan napig amikor ugy besüt a nap a szobádba h beizzad a pöcsöd a takaró alá s ugy kelsz, h húúú ma ki lehet tolni a motort először. ennyi:)
megértem mondjuk hallottam a barátodat mi történt vele. ezek szomorú dolgok de nem veled történtek és éppen ezért nem fogod visszafogni magad. BugiR1 temetésén is, ott mindenki normális volt meg elég megható volt. hazafele jópáran 250-el repesztettek.
Hát, nagyon oda kell figyelni, de kell oda rendesen elszántság. Valaki mondta, hogy úgykell kanyarodni, hogy ugye magadban felméred, hogy mennyivel fog elférni, de még arra rákell válalni. És tényleg ígyvan...
Jó de ha így gondolkodunk h nem kontrolálod magad akkor magadnak mondasz ellent Én úgy gondolom ha pályázol és komolyan veszed a köridőket és gyorsulni akarsz,fejlődni akkor oda sokkal sokkal több kontrol kell mint utcára. Mert ha nem akkor elég nagyot lehet perecelni. Nem így van?? Javíts ki ha tévedek
Úgy beszélsz mintha a hatkilóst megkéne hajjdeforgatni,ha utcai körülményeket nézüznk és tetvészkedünk 110-130al akkor még lófasz fordulatot se ért el a vas,ha meg gyorsulgatásról beszélgetünk,az már megint csak állatkodás.Gecijó dolog énis tudom,de halál felesleges,max párszor volt előnyöm előzéseknél.
De az,hogy kontroláljam a jobbcsuklóm...oké,persze,akkor miafasznak vettem 600rr-t,ha kontrolálnom kell magam
NEm motoroztam együtt senkivelsem, CSak GErivel, Geri viszont elég elvetemült ahoz, hogy huzzon utcán, és hát húzni kellett neki, hogy lássam :) Különben eltévedek
Hát ja a 6kilóssal azagáz ha haladni akarsz akkor pörgetni kell ,akkor már megjön a hangja is és nincs visszaút!!! tudomén ez a buktatója a dolognak... na meg ha többen vagytok. Elég ha csak az egyik őrült
Ha rajta ülsz nemtudod megállni.... Mi is ígyvoltunk vele, hogy jó akkor most egy lazát, csak beugrunk Veszprémbe.. milett belőle? Füred tábláig laza, után vp-ig hoszabb egyenesekben végtempó. viszlát. Mondjuk RR-el nem is lehetett utazni.
annyit az egészhez hogy van aki elprüttyög utcán,én az ő szempontjait is megértem,de mióta lehetőségem volt pályán motorozni számomra más forma nem megy.Mindehol,csak ne utcán,lehet az parkoló,salak,terep,jég,pálya.
Jó baszki de nem lehet örök életedre 125-s motorod
Ész kell hozzá ,önuralom, h tudd kontrolálni a jobb csuklód.
Ez ugyanaz a szitu: meglett a jogsim autóra kb egy éven keresztül csak a padló főutakon ugyanúgy mint motorral csak a padló volt nemegyszer h 200-al szembe kamion stb stb nem sorolom. aztán kicsit átgondolod néha a dolgokat és rájössz hányszor lógott félig a lábad a sírba aznap. Egy idő után lenyugszoll. Ma már eljutottam autóban arra a szintre h nem akarok minden lámpánál gyorsulni nem szeretnék mindenáron 160-nal végigmenni az Árpád-hídon az autók között cikázva vagy éppen egy 400-as Kawát kergetni az M0-son Le lehet nyugodni megjön az ember esze idővel. 20 Éves korodra te is másképp fogod gondolni. komolyan mondom én 16 éves srácoknak még 125-s motorot sem adnék a kezükbe Tudom h milyen hüly voltam én is 16 évesen és mit müveltem az Sp-vel Visszagondolom és csoda h még élek...
Dehogynem lehet. Mostmég azthiszed, hogy nemlehet, mert mentél eddig 30km-ert az sv-vel a 125cc gép után. MAjd rájössz, aztán jönnek a gondok, mitn nekemis. végén városon kivül full csut gáz mindenhol, ami elfért. Jobbis, hogy eladtam.
Ember ebben a motorban van 7600km. Tudod mennyit bírnak ezek a blokkok??? Semmi más nem kell pontos olajcserék, full szintetikus minőségi olaj, bemelegítés indulás előtt. Öcsém amíg ezen a motoron a víz nincs legalább 50C fokon addig el sem indulok. Ez a titok semmi más.