Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a te hengeredre rávan irva h polini?mert az enyém azon kivül h full ujnak látszik egy betüt se találtam...
minek neked anniyra az a motorkód?
nekem semmi se dzsúvás az egész full tiszta volt!! de egy motorkodod mondhatna valaki :)
Merre mentek??? Nem tom lehet hogy hétfőn sulci után veszünk ruhát csak ez még nem biztos
JAMAL jelezzél már,hogy jössz-e hétfőn... többiek is csak dzsekiben mennek!
Nekem sosem volt benzin kijelzom.Minek,tok felesleges
hasznalom a napi szamlalot es tudom hogy hany km-t tudok menni vele...ehhez csak azt kell,hogy megjegyezd mennyit tankoltal. :) Mivel altalaban ugyanannyit szoktam,meg ez sem nehez.
Kipuffnal szar lehet a tomites es osszekopkodi masreszt varosi potyogesed miatt nem tud rendesen kiegni es visszafolyik,kenodik.
kb amikor mar 6 liter van benne(a 3 liter tartalekkal amibol 2ot ki is lehet huzni).De szart nem er mert csak ha all mert ugye az a mervado...
Bárcsak lenne üzemanyag lámpám...... szopjon le aki kitalálta hogy sztender lámpára cserélik le
Nekem az idom belső felében szivacs van és tök tiszta
egyébként nem tudjátok h kb. hány litykónál gyullad ki az üzemeganyag lámpa?
nekem minden dzsuvás... az idomok belső fele is...
Hol olajos dzsuvás nektek???? Nekem csak a kipufogónál ahol kiszélesedik az a cső na ott olyan csak, a blokk full tiszta
téged is nagy olajos dzsuva fogadott???
nah ma leszedtem az oldalidomokat h megnézzem a blokkot és jóóóóóól megdöbbentem...Rotax 122 nem 123...tudna mondani vki egy motorkodot?nagyon megköszönném!!egyébként az évjárat is rajta van...a tank alján és oda az van irva h 1996.3.hó szal nem 95ös elméletileg!! JAMAL a te hengereden van valami utalás arra h az Polini?mert az enyém azon kivül h nagyon ujnak látszik még egy betű sincs rajta...
egyébként rotax 122 35 Le,rotax 123 33 Le...elméletileg,de vki szakértő majdan gyün aztán az majd megmondja
de most néztem van rotax 127es is...tuaregekbe meg rx-ekbe tettek,a six days változatokban ahogy itt keresgéltem...
látod nem kell itgulnod oda van irva h max speed 180 km/h mert multkor kérdezted
van benne pár érdekes dolog.....
Engine Type Rotax/Aprilia Model 122 Engine, Single cylinder liquid cooled 2-stroke with Aluminium Gilnisil coated cylinder
Induction Laminar reed-valve induction directly into the crankcase
Powervalve Variable height exhaust port (opened up to 2,500rpm, closed from 2,500 to 7,800, opened from 7,800rpm upwards)
Displacement 124,82cm3
Bore x Stroke 54mm x 54.5mm
Compression Ratio 12.5 (±0.5) : 1
Idling Speed 1250rpm (±100rpm)
Carburettor Dell"Orto PHBH 28BD (28mm)
Clutch 6 ferodo discs, 6 aluminium discs, 6 34.8mm springs. Bathed in oil.
Transmission Straight cut 6-speed gearbox (1 down, 5 up)
Lubrication Variable capacity pump with variable strength (1-3%)
Starting Electric
Ignition CDI Digital ignition with variable spark advance (12º ±2º to 2000rpm)
Spark Plug NGK B10EG (full power) or NGK B8EG (11kw or 15bhp version)
Max Power 33bhp @ 11,250rpm
Max Torque 2.4NM @ 10,000rpm
Max Speed 180 KM/H @12,500rpm





Frame Aluminium double beam with cast and stamped sheet elements, fully polished
Front Suspension Marzocci hydraulic/spring inverted Æ40mm in high tensile steel 120mm travel
Rear Suspension Sachs hydraulic Mono-shock absorber with 44.5mm travel
Rear Swingarm Two asymmetric arms, in aluminium fusion with thin-walled monocoque
Front Sprocket 17 tooth
Rear Sprocket 40 tooth
Wheelbase 1345mm
Max length 1950mm
Max width 720mm
Seat height 805mm
Min ground clearance 163mm
Front Brake Floating Ø320mm disc with 4pot Grimeca caliper - FERODO pads
Rear Brake Ø220 mm disc with 2pot Grimeca caliper - FERODO pads
Front wheel/tyre Light Alloy Grimeca, 110/70-17" (1.8bar pressure)
Rear wheel/tyre Light Alloy Grimeca, 150/60-17" (2.0bar pressure)
Fuel Tank 13L (incl. 3.5L reserve)
Oil Tank 1.4L (incl. 0.35L reserve)
Transmission Oil 600cm3
Dry Weight 114KG
Wet Weight 139KG






The following facts & figures were submitted by Phil Dennehy

Top Speed

At 11000rpm Redline indicated 100mph actual speed 94mph clock out by about 6mph

At 13000rpm 115mph indicated actual about 109mph



Acceleration From Rest

0-10mph 0.7sec
0-20mph 1.3sec
0-30mph 2.0sec
0-40mph 3.1sec
0-50mph 4.6sec
0-60mph 6.4sec
0-70mph 8.9sec
0-80mph 12.6sec
0-90mph 18.7sec
0-94mph 25.1sec



Standing quarter mile

15.21 sec/84.8mph

Note: speeds/times dependent on size,weight of rider!


Fuel Consumption

Urban 44.0mpg
Motorway 51.0mpg
Tank Range 146 miles



Acceleration Through The Gears

Speed 6th 5th 4th 3rd 2nd 1st
10-30 - - - - - 2.2
20-40 - - - 6.0 3.2 -
30-50 15.5 10.3 10.3 4.5 - -
40-60 14.7 8.6 8.6 3.6 - -
50-70 12.1 6.6 6.6 - - -
60-80 9.8 6.7 6.7 - - -
70-90 12.0 - - - - -
80-100 - - - - - -



Maximum Speeds In Gears

Gear Speed mph/1,000rpm
6th 94.0mph 8.1
5th 86.4mph 7.4
4th 75.4mph 6.4
3rd 63.3mph 5.4
2nd 49.3mph 4.2
1st 35.2mph 3.0



Power, De-restricted

30 bhp at the crank

29.5 bhp at the rear wheel only 0.5 bhp drop!!!

14.3 lb ft of torque ~


Rotax 122röl találtam egy kicsit
Agy folytatásos képregényét látták,köszönjük figyelmüket,találkozunk a jövőhéten.
Itt meg a való világ , a Futurám blokkja széthúzva+ olajszivattyú kiszedés:

Rotax_123
nem tom ez mennyire ír a blokkról mert ezek service manualok de azért körül nézhetsz itt is

aprilia rs
köszi!