eh kicsit nehéz igy olvasni h nincs ékezet :) akkor végülis nem is terheléses vagyis terheléses csak nem ad annyi olajat a magasabb tartományokban amennyit kellene...
Hát kb 1000 km-en eszik meg egy litert... és a tartály is 1 literes, vagy picit több... egy falkon belefér nem?
na mind1... egynlőre én töltök egy keveset a benzinhez is mindig,.... kibaszott pumpa...
1,4literes az olajtartaly csurig ebbol 0,35 a "tartalek" nevetseges.Reszben ezert tok felesleges minek viszel magaddal madjnem 1,5 liter olajat.A masik meg minumum am kello olajjal nem lehet menni mert ugyan olyan mint 14 literes tankban 2 liter benzin.Nem lehet kiszedni elmotorozni belole...
Ez a szarbol varat esete.Azert a neve terheleses olajozas mert a "magasabb" tartomanyokban jobban kene ahogy huzod gazbowdent.Ez a hatalmas olajmennyiseg kb meg igysem eri el 1:30 1:33as kevereket egyszer kiszamoltam.
Viszont utánaszámoltam és így kb 3X annyi olajat zabál nem? tehát 10literhez jut kb 3 dl olaj.ergo 300-400 km alatt majdnem elfogy 1 liter olaj, míg pumpával ez kb 1000km....
Elmondom nalam hogy van:
egyik motoromban sincs olajozas (es nem is lesz),a csomagtartoban viszek magammal 2-3 deci olajat.A benzin kutnal beleontom,ra a benzint,osszerazom es megyek tovabb.
Én a Mito II-emmel is oda tettem a 400-as kawának. Nem kell oda Polini az enyémbe csupán egy kovácsolt prox dugó van de gyári méret. Annyi hogy a 400as zxr 200 at visz a mito meg 180 at.
Az a csikorgó hang valószínű a lánctól jön. Használsz lánc kenő spray-t? Mert ha nem szerez be egyet és nem fog csikorogni. Ja és a lánc szetted élettartama is 3szorosára fog nőni.
Kibaszott nagy ötletem támadt!
Kikötni az RSből a különoljaozást. De az olajtartálynak a csövét valami jól elérhető helyre tenni, és elkötni de faszán, valami kis csaopt tenni rá vagy mittomén. benzinkutnál tankolok, a "csomagtartóból előveszek 1 1decis kis flakont, kinyitom a csapot, beletöltöm a flakonba, kimérem mennyi kell, a végén elzár az olaj, kicsit lötykölöm és kész! és nem kell hátizsákkal cipelnem az olajat sem!
QRVA NAGY ÉSZ VAGYOK NEM??????
Ha a henger nincs megvállasodva akkor még honoltani sem kell elég egy dugó,gyürű,csapszeg meg görgő. Mert ha honoltatod akkor túlméretes dugó kell bele és fenn áll a veszélye hogy meg fog ragadni ha nem jól honolják. A nikkel-szilicium (nikaszil) perselyeket amúgy is nehéz fúrni és honolni mert eszi a gyémántfejet így nem is szívesen vállalják be.
na mind1... egynlőre én töltök egy keveset a benzinhez is mindig,.... kibaszott pumpa...
Elmondom nalam hogy van:
egyik motoromban sincs olajozas (es nem is lesz),a csomagtartoban viszek magammal 2-3 deci olajat.A benzin kutnal beleontom,ra a benzint,osszerazom es megyek tovabb.
Ez szerintem sokkal erthetobb.
Kikötni az RSből a különoljaozást. De az olajtartálynak a csövét valami jól elérhető helyre tenni, és elkötni de faszán, valami kis csaopt tenni rá vagy mittomén. benzinkutnál tankolok, a "csomagtartóból előveszek 1 1decis kis flakont, kinyitom a csapot, beletöltöm a flakonba, kimérem mennyi kell, a végén elzár az olaj, kicsit lötykölöm és kész! és nem kell hátizsákkal cipelnem az olajat sem!
QRVA NAGY ÉSZ VAGYOK NEM??????