nah most akkor a régebbi RS-ekbe van Rotax 122 az ujba meg 123??multkor JAMAL ezt fordítva irta le..nah mind1..vki mondja meg:D...egyébként sztem is jobban mennek a régebbiek :P meg sztem jobban is néznek ki de ez mindenkinél más...
Nem negatív értelemben gondoltam h megeszel Csak arra céloztam, hogy nem vagyok annyira tájékozott minden témában...
De azt a 2T, 4T topikot akkor kerülöm, mert én hamar feltudom húzni magam
pedig ez 2T hez képest egy abszolu nyugodt hozzászólás volt! sőt! semmi gond nem is volt vele... menj be a 2t vs 4t topicba vagy a kawaski zxr 250R be
na ott megtudod miyen h megesz:)
megsugom neked,koze nincs a GP motornak az utcai RS-hez...eleve ott kezdodik,hogy a GP forgotarcsas. es forditott hengeres
hat ja,ki vannak hajtva...de ha utcara hasznalnad es nem gyilkolnad allandoan 10 000felett,akkor par 1000 km-t az is elmegy.
Hát az lehet!!!
De ha arra gondolunk hogy a GP-ben a 125ösök is 220 fölött mennek a célegyenesben..... (sztem abban is az a blokk van mint az utcaiban, igaz az csak mindössze 70 kg, na meg nem bír ki 500 kmnél többet az tuti )
gyujtasrol nem sokan tudnak,mert nem reklamoztatjak...
de kulonben minden motornal (foleg 2T-nel) megfigyelheto ez a tendencia.
A regebbi utca motorok sokkal kozelebb alltak az akkor GP gepekhez.A mostaniak (mar amit meg gyartanak ) mar nem.
Egy "80-as evekbeli motor gyujtasa es egy 2006-os henger mar okozna szerintem par meglepetest.
gyújtás?????- erről nem is tudtam
Én csak azt tom, hogy az enyémben van még a kipufogóban valami szűkítő, ami felesleges oda...., és majd azt vissza kell vinnem és kiszedik majd ha akarom (de ezzel is jól hasít, én kb 165-öt mentem vele saját erőből, nem lejtőn)
De ha még tudsz vmit az ilyenekről megoszthatod velünk, én kiváncsian várom.....
De azt a 2T, 4T topikot akkor kerülöm, mert én hamar feltudom húzni magam
na ott megtudod miyen h megesz:)
hat ja,ki vannak hajtva...de ha utcara hasznalnad es nem gyilkolnad allandoan 10 000felett,akkor par 1000 km-t az is elmegy.
De ha arra gondolunk hogy a GP-ben a 125ösök is 220 fölött mennek a célegyenesben..... (sztem abban is az a blokk van mint az utcaiban, igaz az csak mindössze 70 kg, na meg nem bír ki 500 kmnél többet az tuti )
de kulonben minden motornal (foleg 2T-nel) megfigyelheto ez a tendencia.
A regebbi utca motorok sokkal kozelebb alltak az akkor GP gepekhez.A mostaniak (mar amit meg gyartanak ) mar nem.
Egy "80-as evekbeli motor gyujtasa es egy 2006-os henger mar okozna szerintem par meglepetest.
Én csak azt tom, hogy az enyémben van még a kipufogóban valami szűkítő, ami felesleges oda...., és majd azt vissza kell vinnem és kiszedik majd ha akarom (de ezzel is jól hasít, én kb 165-öt mentem vele saját erőből, nem lejtőn)
De ha még tudsz vmit az ilyenekről megoszthatod velünk, én kiváncsian várom.....