Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

123asra rávan írva nagy betűkkel ROTAX, míg a 122esre APRILIA RACING. ennyi
valahol neten lehet találni 123asról több információt,mert nekem nem sikerült...
yaya
igen ujakba olyan van :)
Enyém is rotax 122-es....
egyébként mit értesz az alatt h kishajtasu??es tenyleg erosebb a 123as mint a 122es?
huh akkor bocsi mostmár akkor tényleg képbe vok...akkor hiába is kérdeztem a motorkodod :)
mert az enyémben csere volt és tényleg 122es....
nah akkor jó...azért bizonytalanodtam el mert bencee azt irta az övére h 122es,közbe 123as...jah és köszönöm uram a választ
már tükön ülök a jogsiért akkor ha meglesz veszek ruhát és megbeszélhetnénk egy idöpontot én nyugottan felmotoroznék Bp-re...
az ujak a rovidebb "kihajtasuak" az a 122.A tied 97ig 123 valamint rxben es legtobb regi apriliaban szinte az a blokk van.
nah most akkor a régebbi RS-ekbe van Rotax 122 az ujba meg 123??multkor JAMAL ezt fordítva irta le..nah mind1..vki mondja meg:D...egyébként sztem is jobban mennek a régebbiek :P meg sztem jobban is néznek ki de ez mindenkinél más...
akarcsak en
Nem negatív értelemben gondoltam h megeszel Csak arra céloztam, hogy nem vagyok annyira tájékozott minden témában...
De azt a 2T, 4T topikot akkor kerülöm, mert én hamar feltudom húzni magam
nem is ettelek meg....még nem
pedig ez 2T hez képest egy abszolu nyugodt hozzászólás volt! sőt! semmi gond nem is volt vele... menj be a 2t vs 4t topicba vagy a kawaski zxr 250R be
na ott megtudod miyen h megesz:)
jójó, de azért nem kell megenni a másikat, mert éppen nem tud mindenről mindent......
megsugom neked,koze nincs a GP motornak az utcai RS-hez...eleve ott kezdodik,hogy a GP forgotarcsas. es forditott hengeres
hat ja,ki vannak hajtva...de ha utcara hasznalnad es nem gyilkolnad allandoan 10 000felett,akkor par 1000 km-t az is elmegy.
Hát az lehet!!!
De ha arra gondolunk hogy a GP-ben a 125ösök is 220 fölött mennek a célegyenesben..... (sztem abban is az a blokk van mint az utcaiban, igaz az csak mindössze 70 kg, na meg nem bír ki 500 kmnél többet az tuti )
gyujtasrol nem sokan tudnak,mert nem reklamoztatjak...
de kulonben minden motornal (foleg 2T-nel) megfigyelheto ez a tendencia.
A regebbi utca motorok sokkal kozelebb alltak az akkor GP gepekhez.A mostaniak (mar amit meg gyartanak ) mar nem.
Egy "80-as evekbeli motor gyujtasa es egy 2006-os henger mar okozna szerintem par meglepetest.
gyújtás?????- erről nem is tudtam
Én csak azt tom, hogy az enyémben van még a kipufogóban valami szűkítő, ami felesleges oda...., és majd azt vissza kell vinnem és kiszedik majd ha akarom (de ezzel is jól hasít, én kb 165-öt mentem vele saját erőből, nem lejtőn)
De ha még tudsz vmit az ilyenekről megoszthatod velünk, én kiváncsian várom.....
a regebbi rotaxok kozelebb alltak a verseny gepekhez...a mostani tele van folytassal,foleg a gyujtas