Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

énis ahogy figyelgettem 6500-nél nem nyit ki nek mcsak 7000 fölött.
sztem 7000nél nyit....de tegnap nem azt mondták h membránhiba?
nő???NO comment!
KLIKK
a 94-es 6500-nál nyit azt mondja a nő....
a többit nem tudom, utánajárok...
milyen power van az RS-en?hany allasu?
Mert az NSR-nel 8000-nal nyit,NS 400-nal 7500-nel,ezert nem hinnem,hogy egy ujabb motoron mar 6500-nel kinyit.
RGV 250 2 allasu es 8-nal meg 10-nel nyit.Szoval szerintem a 8 000 olyan atlagos.
Az én Cagivám is ugyanezt csinálta, csak az 3800-4000 körül. Odáig gyorsult, akkor kb egy 200-as tartományban dadogott, aztán onnen indult meg rendesen.
Én a hengerfejből lesíkoltattam 0,5mm-t, utána teljesen eltűnt ez a dolog, nem volt benne "luk". Utána simán eltötyögtem vele 2900-as fordulaton 50-nel, és onnan csak a gázt kellett húzni. Nem volt dadogás, rángatás, simán átlépte azt a tartományt, és 4000-től elindult.
bár igen.. ezután a köhögés után jön mindig az erő....
hát nem tom tegnap azt olvastam 6500nél nyit pont a power, de van ahol 7000re van ahol 8000ra teszik... én is egyébként erre gondoltam kb...
thanx!
tön tön tön?Most mar tudom!
Mikor nyit a powerja az RS-nek?
Ha az,amire gondolok,az nalam is van 6-7 kozott vhol...amikor kicsiket fura a hangja...amolyan vihar elotti csend...amolyan valaszto vonal...az alatt nem megy,ott kezd el eledezni,viszont felette kezd megindulni.Nem tudom pontosan miert van ez,mivel jo regota mas motorral nem mentem csak az NSR-rel igy nem tudok nyilatkozni.
En arra gondolok,hogy az pont egy olyan tartomany ami a kipufogonak nem jo,ezert lehet jobban remeg a membran,vagy nem tudom...
mindig is csinálta... szóval ugy ugrál abban a 2-3 százas tartományban, mint amikor le akar fulladni... nem lefulladni akar csak ahhoz hasonló a mozgása. szóval pörögö h rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aztán 6500 és tön tön tön aztán 6700 és sikítva ííííííííííííííííííííííí
hogy erted,hogy ugralva tol?
eddig nem csinalt ilyet?
Euroringen tuti nem maradna le.
A zxr 250 egy rakás szar!! Az rs simán odateszi még gyárilagis!! A zxr 4 ütem az rs meg 2ütem hiába 250 cm3! Az rs nem csak a zxrt fogja hanem ott van még a fzr 250 a gsx 250R meg a többi!! De én még egy full polinis RSt mellé mernék tenni egy zxr 400 ashoz is nem hiszem hogy naon lemaradna!
2ütem szerinted is membrán hiba az, ha az rs olyan 6500körül egy nagyon pici tartományban ugrálva tol?
2T-ert semmi sem draga! :)
Es szerinted nem draga a CBR 125, 800 000-ert vagy mennyi?
Pedig egy jó rs megy 180-at :) zxr250 meg egy hulladék, nemtom, hogy jön a képbe :D
ponotsan!Chesterfield matrica set(ráadásul nem kimondottan RS-re) most kapaszkodjatok meg 110 euro az apriliánál
csak az RS kicsit odaveri a ZXR 250-est... hihetetlen hogy ezt egyes emberek nem tudják felfogni csak azt hajtogatják h 250 ccm az 2X annyi mint a 125! nem egyenesen arányos...-
a rotax 122eseknek nem tom mennyi de a 123asnak annyi...
egyszerü onnan hogy annyi....
kiváncsi lennék hogy a 2006 os verzio milyen tulajdonságokkal bír?
nem drága 1 300 000-ért???
hallod matt azt honnan szeded h rs 125-ös vége 180??kawasaki zxr 250-nek annyi!!haveromnak 1 éves gépe van ujonan vette és 162 volt a max amit lejtőn kihozott belőle!!
az oldalon vannak adatok, és azt írja hogy 164 a vége